Het andere YouTubers/bloggers topic #18

Ze zal nog geld verdienen van oudere video’s die nog bekeken worden waarschijnlijk…

1 like

Bonnie is zo verbaasd over Schiedam en dat het zo dichtbij Rotterdam is :’) Voor mij hoort het praktisch bij Rotterdam, maar zij is echt, ‘wow, je kunt gewoon met de Felix er naartoe!’.

22 likes

Haha ja voor mij zijn Schiedam en Capelle enzo inderdaad gewoon een soort deel van Rotterdam. Als je in West bent, is het 3x struikelen voor je in Schiedam bent. Zo dichtbij.

Denk dat Bonnie helemaal verbaasd is dat ze zelfs naar mijn woonplaats kan met de Felyx vanuit Rotterdam haha. Dat is zelfs nog iets verder.

5 likes

Dit ja, haha. Ik ben zelf vanuit Rotterdam naar Capelle verhuisd en het is letterlijk tien minuten met de metro naar het centrum. Maar als je nooit buiten Roffa komt, is vast alles ver.

7 likes

Soms zelfs binnen Rotterdam zijn dingen ver, familie van mij woont in Nesselande. Elke keer als ik in de metro zit naar Nesselande denk ik ja dit kan toch niet nog steeds Rotterdam zijn… :rofl:

11 likes

Ben zo aan het gieren om Bonnie’s vlog met dat clipje van schiedam TV of whatever het is hahahaha

14 likes

Ik vind Bonnie echt leuk maar dit is wel heel wereldvreemd. Hoe heb je zo weinig besef van je omgeving…

4 likes

Super leuk voor Bonnie en Nick! Ben wel benieuwd naar het feest dat ze gaan geven (als ze daar iets van vloggen), ze hebben zo’n hechte vriendengroep dat wordt vast gezellig.

Wel ben ik altijd heel verbaasd als jonge mensen gaan trouwen. Ik associeer dat zo met de vorige eeuw en oudere mensen haha. Maar dat komt misschien omdat in mijn omgeving echt niemand trouwt/getrouwd is, ondanks dat ik wel 30 ben en mijn kennissenkring ook wel 30 en 30+.

10 likes

Bonnie is 30 toch haha, is niet echt jong (om te trouwen)

4 likes

HAhaha nee (ouch :grin:), maar ik bedoel met oude mensen echt 50±ers en zo

2 likes

Nick is wel net 27 geworden, ik vind dat wel jong haha

4 likes

huh maar zij is toch opgegroeid in Rotterdam? :exploding_head: Vanaf het centrum is het ook maar een half uur fietsen ofzo en met de metro een kwartier. Vraag me af of zij dan gewoon toevallig nooit naar Schiedam ging ofzo?
Sowieso vind ik Rotterdam heel groot en heel klein tegelijk. Je kunt er inderdaad heel lang over doen om naar een buitenwijk te gaan maar een andere stad is dan ineens weer helemaal niet zo ver haha.

4 likes

Je wilt niet weten hoevaak ik moet uitleggen dat ik ECHT NIET wil trouwen. En dat het ook geen ‘nee’ is omdat ik ‘nog niet ben gevraagd want je wilt eigenlijk wel’. Ik vind het stom, prehistorisch en totaal onnodig…normalize niet willen trouwen. 🥲

12 likes

Haha maar juist als je uit de stad komt is alles toch dichtbij. Ik vind al die buitenwijken ook super ver. Is maar net wat je gewend bent toch? En Schiedam… Ja wanneer kom je daar nou? + Felyx specifiek kun je ook niet overal achterlaten dus dat je daarmee ‘helemaal’ naar Schiedam kunt vind ik ook niet zo logisch

6 likes

Ik gebruik Felix nooit, ik reageerde op dat Bonnie verbaasd zou zijn dat Schiedam en Rotterdam dichtbij elkaar liggen.

Ik heb een vriendin die verloofd is toen ze 20/21 was zn net een huis gekocht had met haar vriend, ik ben maar 1 jaar jonger en dat vond ik persoonlijk wel heel vroeg lijken maar ach, ieder op zn eigen tempo natuurlijk

Annemerel vermeldt in een story tussen neus en lippen door dat ze eerder terug kwamen van vakantie omdat Tuurs vader is overleden. En vervolgens weer over tot de orde van de dag over de flesjes en slaapjes van Philippa. Vind dat een beetje vreemd overkomen.

12 likes

Is toch helemaal aan haar hoe ze dat deelt?

Het is niet alsof ze daarna weer overgaat tot spon ofzo. Dat zou ik wel gek vinden.

8 likes

Nouja de familie van Arthur komt niet voor in haar vlogs/blogs/instagram. En ze zal veel vragen krijgen waarom ze terug zijn, dus als ze het op deze manier wil delen is dat toch prima?

5 likes

Ja kweenie lijkt mij best heftig als je schoonvader overlijdt en zou dan niet gelijk verder gaan story-en. Maargoed ben dan ook geen influencert en weet verder ook niet wat hun band is ook.

1 like