“Oh! Nou. Ik vind m helemaal niet gek. Lekker smakie wel! Persoonlijk had ik wel iets anders gekozen. Maar ja dat is mijn mening natuurlijk!”
Bij Communicatiewetenschappen (UvA) kregen wij een van de zwaardere vormen van statistiek zelfs. Misschien verschilt dit per uni, maar zou ook eigenlijk niet weten hoe je dan je onderzoeken moet uitvoeren?
En 3 frietjes in een koektrommel
Alleen als ie een corona pas heeft denk ik
Ik vind Joeyjaq zo leuk! Echt een van de leukste influencers van dit moment
De zus van Doutzen zou zeggen “onderzoek is ook maar een mening”
Meisje Djamila steunt Alwin ook. Dus die moeten jullie nu ook allemaal ontvolgen
Edit want ik ben echt triggered: dit was een grapje
Alsof iemand hier haar volgt haha
Ik hou echt van de shopvideos van Vera met haar moeder. Zooo leuk. Weet iemand hoe duur zo’n maxmara teddy coat is, ze noemt de prijs niet
Wie volgt haar nu op dit forum? Haar doelgroep is kinderen.
Wel een heerlijk voorbeeld voor haar doelgroep als ze er zo over denkt
Toevallig opgezocht: 1925 ofzoiets 🥲
Het was een grapje jongens…
Wat heerlijk van B&N. Ik denk dat ze echt een fantastische bruiloft en feest gaan organiseren. Ben gewoon jaloers dat ik niet uitgenodigd word! maar wel logisch natuurlijk
Wie weet, met jouw aristocratische achtergrond
Haha ik zat alleen wel even huh ze heeft al dezelfde jas alleen goedkoper maar het is precies dezelfde jas? _O- Maar wel leuke video’s verder, ben maar weer op Vera geabonneerd. Leuke moeder ook!
Zij woont toch in Texas? Verbaast me niks dat je dan antivax bent
Oh echt geeeeen idee haha. Maarja ik ken ook mensen daar die niet anti vaxx zijn, het ligt toch voornamelijk aan de persoon lijkt me
Holy sheits hahah. Wat een geld voor zo’n jas idd waar je ook al een dupe van hebt
Ik was vooral verrast hoeveel zij dus blijkbaar nog verdient? Ze is toch een hele tijd niet actief geweest en nu een paar shoplogs op youtube en van wat ik had gezien maar 1 x spon de afgelopen maand op insta (weet verder niets van stories). Goede business.
Bedoel dit verder niet lelijk ofzo, leuk voor haar. Is oprechte verrassing dat ze met zo weinig content nog in de duizenden verdiend (denk ik dan)
The fuck, had echt niet zo’n prijs verwacht bij die jas. Vind die video’s van Vera met haar moeder echt zo schattig.