Vind echt vervelend dat niet goed gaat met Jiami maar haar video vind ik ook een beetje apart. Kan het niet omschrijven. Alsof ze steeds in en out of character gaat. Of is dat die drang om de schone schijn op te houden, dat je dan zelfs in zo’n video “gezellig” wil doen ofzo terwijl het niet lekker gaat? Ik snap die keuze om die huilbuien met die psycholoog op afstand te nemen ook niet. Echt rot dat ze daar doorheen gaat, maar ik had haar ook geloofd als ze gewoon had gezegd dat ze regelmatig huilend aan de telefoon gehangen heeft. Heb het idee dat bij vloggers zelfs op zo’n moment de camera een soort troost brengt/copingsmechanisme is.
Video’s van Nanne en Diana ook gezien en ik vind dat de jeugdige achterban die zo opkijkt tegen influencers, alle drie de filmpje moet kijken. Zijn niet per se nieuwe verhalen uit de vloggerswereld, maar toch.
Uiteindelijk is de boodschap om werk te doen waar je gelukkig van wordt, maar ook als je werk doet waar je gelukkig van wordt kan het opeens slecht gaan. Ook als je werk doet waar je van houdt, is het belangrijk om te rusten en goed te slapen. En als het dan toch niet goed gaat, is het altijd goed om hulp te zoeken.