Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Vind echt vervelend dat niet goed gaat met Jiami maar haar video vind ik ook een beetje apart. Kan het niet omschrijven. Alsof ze steeds in en out of character gaat. Of is dat die drang om de schone schijn op te houden, dat je dan zelfs in zo’n video “gezellig” wil doen ofzo terwijl het niet lekker gaat? Ik snap die keuze om die huilbuien met die psycholoog op afstand te nemen ook niet. Echt rot dat ze daar doorheen gaat, maar ik had haar ook geloofd als ze gewoon had gezegd dat ze regelmatig huilend aan de telefoon gehangen heeft. Heb het idee dat bij vloggers zelfs op zo’n moment de camera een soort troost brengt/copingsmechanisme is.

Video’s van Nanne en Diana ook gezien en ik vind dat de jeugdige achterban die zo opkijkt tegen influencers, alle drie de filmpje moet kijken. Zijn niet per se nieuwe verhalen uit de vloggerswereld, maar toch.

Uiteindelijk is de boodschap om werk te doen waar je gelukkig van wordt, maar ook als je werk doet waar je gelukkig van wordt kan het opeens slecht gaan. Ook als je werk doet waar je van houdt, is het belangrijk om te rusten en goed te slapen. En als het dan toch niet goed gaat, is het altijd goed om hulp te zoeken.

9 likes

Meid :sob:

12 likes

ja ik had geen zin om te googlen hahahah ik dacht leeuwenhart komt het wel fixen

25 likes

Mn moeder had chestday vandaag volgens mij

87 likes

Die heeft elke dag chest Day.

2 likes

is er nog een vlogger met een goede hello fresh code? Ik zet mijn principes even opzij voor goedkope hf!

2 likes

Omg ben je zo dankbaar!! Mijn moeder liet toevallig laatst een vergelijkbaar filmpje zien op een Facebook pagina en toen dacht ik nog: was er maar een heel YouTube kanaal hieraan gewijd. Heerlijk, genoeg om te bekijken zo.

Het filmpje wat ik had gezien was volgens mij alleen wel van een net primitievere/authentiekere vrouw, ook helemaal in de natuur en alles op open vuur koken met alleen maar natuurlijke ingrediënten.

1 like

Graag de huisregels doornemen @Loveisafourletterword.

https://www.forumfeminarum.nl/tos

Jongens, het delen/aanbieden van HF codes is niet toegestaan. Graag de huisregels lezen.

Ik vind Gerbalicious op tiktok ook heerlijk. Plaatst helaas niet heel vaak.

5 likes

Ik heb m’n berichtje verwijderd en de regels gelezen, maar dit is niet toegestaan omdat het onder “commerciële berichten” valt ofzo? Want dit is geen code waar ik zelf korting/geld/andere zaken voor ontvang.

Ik had die van jou laten staan omdat het een algemene code was en niet aan jou als persoon gebonden. We willen voorkomen dat iedereen zijn/haar codes gaat delen waar ze zelf ook voordeel bij hebben. Want dan staat het hier straks vol.

2 likes

Ja idd slide maar in mij dm’s dat doet lula zelf ook

2 likes

Die code Karl45 werkte helemaal niet!

6 likes

Probeer Klacht45

23 likes

Ik heb geprobeerd je een pb te sturen maar krijg een melding ‘deze gebruiker accepteert momenteel geen berichten’ of zoiets?

Ik heb al een code gevonden via Insta :slight_smile: maar wel lief van je! De hashtag werkt erg goed dus is ook een tip voor de rest.

1 like

Wow volop met d’r poes in beeld

:face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Ik zou dat wel tof vinden! Ik kan je alleen geen berichtje sturen…

1 like

Ik kom net een Japans ASMR spa kanaal tegen en echt :heart_eyes: Hier wil je toch naartoe. In een hangmat liggen met een knuffelhond terwijl ze je haar doen. Kan iemand dit in Nederland beginnen?

https://youtu.be/3U0MDeA8ycE

4 likes