Linkje?
Lof hem en dan vooral juf ellen.
Ik heb nog nooit een video van Bonnie gezien maar Nick is mān favoriete YouTuber
Pieter, als je dit leest: trouwen?
Deze man is echt hilarisch! Heb niet eens tiktok maar ik geniet van al zijn filmpjes die mensen doorsturen
Nick had ook ooit een aantal vlogs op zān eigen kanaal gemaakt! Was echt heel leuk en goed geĆ«dit. Helaas heeft hij ze verwijderd
ah jammer, ik zou er bijna vlogs voor gaan kijken
Ik krijg op de discover pagina de hele tijd van die dans reels te zien van de dochter van Bert Het Familiediner van Leeuwen. Vind het echt cringe, elke filmpje lijkt ook precies hetzelfde.
Wat ik dan wel weer leuk vind zijn de reels van Joey Jaq die Nederlandse liedjes zoals Er staat een paard in de gang naar het Engels vertaalt
Jeetje wat lullig tegenover marketingvrouw ook. Leek alsof ze een soort goed gesprek hadden gehad maar dat hele stukje is gewoon ontkennen en gaslighten van alle terechte kritiek. Bah
Idd weinig tot geen reflectie
Onduidelijkheid over dat verplaatsen is wel opgehelderd; ze is naar de stewardess gegaan en omdat de man ook zweette en het leek alsof hij niet lekker was, hebben ze hem een plek dichterbij het toilet aangeboden. Dat wilde hij zelf ook graag (?)
Jaa hij komt op insta altijd in mān ontdekken, herken zo erg die ātikjesā van die juffen die hij nadoet. Gotta love juf Ellen (zou ie meelezen?)
Raar dat ze dan in haar video zei dat het was om he in de gaten te houden (met zijn bagage?)ā¦
Had je iets anders verwacht? Ik vind Lisa niet het scherpste mes uit de la.
Dat je iets van iemand kunt verwachten betekent niet dat je er niets van kunt zeggen, toch.
Ja en er is zoveel meer empathie voor de 'kwetsbare ', gevoelige witte vrouw. En zo weinig voor diegenen die er echt onder lijden. Voor marketing vrouw. Hate to see it.
Ik wil deze 2 schatjes ff delen. Ze wonen in azarbedjan in een schattig huisje met veel dieren. En elke video koken ze een gerecht buiten.
Het heeft een beetje dezelfde vibes als die videos van dat meisje uit China.
Die reactie van Lisaā¦ Ze blijft maar zeggen dat als een āāblankeāā man dat was geweest dat ze dan ook zo had gereageerd.
Hahaha ja met die sleutels en dat fluisteren, heerlijk
āJUF ELLEEEEENā
oohjaa ik vergeet haar naam steeds. Ik zou echt een week zo willen leven. Daarna ben ik het wss zat haha