Het andere YouTubers/bloggers topic #17

Overigens… teruggrijpend op mijn (okeee fictieve) voorbeeld van mijn leraar Frans.

Ook als hij wat minder fel was geweest tegen me, maar wel mijn proefwerk (ik heb een fictieve 1 gehaald) ter lering en vermaak, niet geanonimiseerd, in de aula zou hebben opgehangen zodat mijn schoolgenoten het konden lezen, zou ik mij megaaaa kwetbaar voelen. Daar staat wel tegenover dat 10tallen leerlingen de kans hebben van mijn fouten te leren. In die zin heb ik begrip voor het plaatsen van de stories door Marketingvrouw. De ‘winst’ is op deze manier groter.

1 like

Zie de post dit ik net schreef. Het is een fictief voorbeeld, maar denk wel dat het mijn punt duidelijk maakt. En het is zeker iets wat met ego te maken heeft. Daar heeft de gemiddelde influencer ook wel last van dus ik denk dat het nog goed aansluit ook.

1 like

Ik snap wel wat je bedoelt hoor. Ik ben er nog steeds voor dat er toch een soort media training of iets moet komen voor influencers. Want het is een soort baan wat je vanuit huis doet je filmt je leven enzo en daar kan kritiek opkomen en dat wil je natuurlijk meteen verdedigen omdat dat veel persoonlijker voelt dan een baas die zegt “Je hebt deze opdracht niet goed gemaakt pas het aan”
Maar met je gewone leven filmen en jouw verhalen vertellen kan je ook mensen kwetsen.

2 likes

Deze (fictieve) vergelijkig slaat kant noch wal.

Ik vind het eigenlijk niet oke om hier op in te gaan, maar in jouw vergelijking zou jij zelf degene zijn geweest die jouw proefwerk in de aula had opgehangen, en zou jouw leraar Frans er een briefje naast hebben gehangen met wat er niet goed aan was. En had jij het proefwerk daarna butt-hurt weggehaald.

25 likes

Haha wow deze nanochip covid hoax X jezus komt de ‘goede gelovigen’ halen collab is wel weer een nieuwe invalshoek :joy: Vermakelijk

Autisme is te verhelpen jongens. Jezus kan jullie redden!

Vind het verder wel sneu voor haar. Het is duidelijk dat ze opzoek is naar een bepaalde controle enzo

Huh? Ik snap niet waarom ik degene ben die dat zou hebben gedaan? Maar het is ook een fictief voorbeeld dus het boeit ook heel weinig

Edit: ja ik snap wat je bedoelt denk ik. Want Lisa Room heeft zelf de berichten aan Marketing vrouw gestuurd? Bedoel je dat?
Wrs heeft die Lisa Room de huisregels niet gelezen en stond ze er niet bij stil dat DM’en impliceert dat je akkoord bent met niet-geanonimiseerd delen. Anyhow. Ze staat en dr hemd, terecht of onterecht. Dat voelt niet goed.

1 like

De chip in het vaccin maakt je deels robot waardoor je ziel verandert en je jezus niet meer kunt aanvaarden!!1!!

1 like

Haha ik vind Bonnie en Nick echt grappig in de nieuwe video waarin ze a merk en b merk producten blind proeven.
“wat zijn bruine bonen eigenlijk goor” “dit is een straf - maar dit is echt een GENOT” “Ik weet nog dat Liga gewoon bijna pijn deed vroeger, zo hard was het”
Ook dit haha

40 likes

Lisa post toch zelf een video online. Dus in jouw voorbeeld zou jij je tentamen zelf openbaar hebben gemaakt

Josh probeert ringen van +/- 40k aan te smeren :joy:

11 likes

Het is Lisa zelf die met een super vaag verhaal aankomt (jij die je proefwerk ophangt). Je mag mensen daar toch op aanspreken?
Wie had het filmpje btw gezien, het bleef wat vaag in de stories voor mij of ze nu zelf had gevraagd of die man ergens anders kon zitten. Of dat hij uit zichzelf is verplaatst?

In de video zei ze vgm dat ze tegen de stewardessen heeft gezegd dat hij verdacht deed en dat zij hem verplaatst hebben.

3 likes

Hopelijk kreeg ie een upgrade.

5 likes

Ja precies, zoiets dacht ik ook te hebben begrepen vanuit de 1e reacties. Later plaatste ze het vlg: dat hij zelf dichterbij toiletten wilde zitten

@Oprah was Catawiki laatst niet bij Radar, omdat het niet zo’n veilige “”marktplaats” is als dat ze beweren, qua echtheid vintage etc

1 like

In de video zegt ze dat ze de man zag zweten en de hele tijd op twee klokjes zag kijken. Daarnaast had volgens haar de man een IS’er uiterlijk ‘of iemand van de Taliban’. Toen had ze de sterwardess gewaarschuwd hierover. Ook omdat hij naar de wc ging enzo. De stewardess heeft hem toen verplaatst zodat ze hem beter konden zien.

Echt zo fout dit.

15 likes

Haha ja Nick is ook heerlijk on point

Bonnie: is dit een soort wedstrijd ofzo?
Nick: zullen we dat aub ff niet doen want ik kom hier gewoon om te snacken

62 likes

Weet je andere soortgelijke sketch accounts? Ik kan het niet vinden na googlen en de aangeraden accounts zijn het ook niet. Vind hem echt grappig

2 likes

Nee heb er verder helaas ook geen, maar laf Pieter. Het kerkkoor is m’n favoriet. Was laatst met hem aan het dm’en toen ie nog maar 5k volgers had en overal nog op kon reageren. Was helaas maar heel kort en hij woont ver weg dus laat maar :joy: maar wil gewoon een Pieter in m’n leven

6 likes

Laf it dat ze er gewoon compleet random bruine bonen tussendoor gooien. :joy:

7 likes