Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Nee, natuurlijk is het erg en natuurlijk wil je er met je toekomstige partner over kunnen praten, maar toch niet na een paar uurtjes chatten via tinder?!

4 likes

Ja precies, in mijn tinderperiode was mijn vader ook nog geen jaar overleden. Maar echt niet dat ik dat zomaar aan iedereen ging vertellen, laat staan om ze te “testen”. Dat was iets van mij. En als ik het al vertelde, nam ik het jongens niet kwalijk als ze even niet wisten hoe te reageren. Het is niet niks wat je zomaar even op ze dropt. Alsof ze dan gelijk uren over je vader gaan praten met je. Dan moet je inderdaad een therapeut zoeken.

21 likes

En ik snap goed dat je het af en toe even kwijt wilt. Zeker als je het nog niet (goed) hebt verwerkt wil je er soms de aandacht op leggen en ik heb nog steeds dat ik ontzettend graag over mijn vader praat.

Maar niet al na een paar uur
 en dan mensen compleet afschrijven omdat ze niet goed genoeg reageren. De meeste mensen moeten nou eenmaal even wennen aan het idee. Vind Sanneke daar zo gek in denken. En dat buiten het delen van alle screenshots natuurlijk

4 likes

Ja ze is compleet grenzeloos hierin. Ook naar dat ze niet inziet dat wat zij doet heel ongepast/grensoverschrijdend is, maar alles bij die ander legt. Ook wel naar voor haar eigenlijk dat ze het dan op tinder zoekt om het met mensen te bespreken (ja of uittesten), in plaats van met mensen die dichtbij haar staan.

Oh well, ik vind Diana laatste tijd wel weer leuk trouwens! Hopelijk doet ze binnenkort ook weer iets met haar zus samen in een video (klinkt echt ranzig zo), maar dan bespreken ze vaak wel leuke dingen.

4 likes

hahaha ik dacht precies hetzelfde, mijn god.

1 like

Geen idee of deze mensen hier horen, maar ik zag net dat die coach van Cynthia morgen meedoet met Steenrijk Straatarm
 ben ergens toch wel benieuwd wat die binnenharken met het coachen van coaches haha

13 likes

Heb je Charlotte Blitzblum nog nooit gevolgd denk ik? Die heeft dit dagelijks.

Oh maar bij haar kan t zijn dat je gewoon hebt gezegd " Leuke jurk staat je goed"
En dat zij dan " Nee helemaal niet" ‘blokkeer’

73 likes

Nee, na al die verhalen hier werd ik niet echt positief getriggerd om dat te gaan doen :joy:

Is dat die Taco?

Iedereen rouwt op zijn eigen manier. Lijkt me ook niks mis mee dat ze het vertelde, het kwam ter sprake. Al kwam het niet ter sprake en wilde zeg het gewoon kwijt aan iemand. Daar is niks mis mee. En als je zoiets verteld is het toch niet gek dat je een enigszins empatische reactie verwacht. Dat is niet meer dan menselijk.

4 likes

Nee, John en Janet

1 like

Jeetje die stonden toch ook al in zo’n rubriek van het AD? Gek op aandacht die 2 :roll_eyes:

Zou Sanne nou nooit eens moe worden van zichzelf? :roll_eyes: misschien moet ze vriendinnen worden met Charlotte Blitzblum, kunnen ze de hele dag tegen elkaar aan praten over hun eigen struggles in het leven terwijl de ander niet luistert en ook alleen maar met zichzelf bezig is. Slachtoffers united.

Ja dit komt vast gemeen over maar ik kan me er gewoon niks bij voorstellen dat je zo in het leven staat (en het dan gek vindt dat er weinig mensen nog met je om willen gaan?)

8 likes

Ah ok! Want ze heeft ook een coach Taco

Je ziet nu weer op zoveel plekken Desenio #spon en het is wel grappig dat ze duidelijk hun eigen posters mogen kiezen.
Willemijn heeft van posters gekozen zonder enige kleur en met maar een heel vage tekening terwijl Bonnie weer hele andere van die typisch hippe posters heeft.

Dit klinkt negatief maar zo bedoel ik het niet trouwens, grappig dat je in zo’n betaald artikel toch hun eigen smaak kunt zien. (maar bestel liever niet bij Desenio maar bij een maker op Etsy of zo :p)

4 likes

Een coach is geen coach, twee coach is een halve coach lijkt het devies :sweat_smile:

4 likes

Ik kan me eigenlijk heel goed voorstellen dat je zo in het leven staat als het leven je niet vaak mee zit. Heb jij zo’n makkelijk en voorspoedig leven gehad dat je je niet kan voorstellen dat iedereen niet positief in het leven staat. Het Ă©Ă©n is ook niet beter dan het ander. Vind het ook raar om te zeggen dat het niet gek is als anderen niet met haar om willen gaan. Mag toch hopen dat de mensen die naast je staan ook naast je staan als het niet allemaal vanzelf gaat.

7 likes

Zeker mag iedereen zelf beslissen wanneer hij of zij zoiets vertelt. En ja, een enigzins empathische reactie verwacht je. Maar in de praktijk krijg je die gewoon niet altijd. Ik heb zelf ontzettend veel meegemaakt en heb daardoor mede ook geleerd hoe te reageren in zulke situaties, als mensen mij zulke dingen vertellen. Maar de meeste mensen weten dat nou eenmaal niet zo goed. Zeker als je in die zin niks hebt meegemaakt. Ik heb echt zoveel onzinreacties gehoord of mensen die het compleet negeren. En tuurlijk denk je daar dan het jouwe van.
Maar ik vind het vooral kwalijk van Sanneke dat ze daar mensen dan gelijk op afschrijft en dit ook meteen deelt.

3 likes

Dat laatste staat toch compleet los van hoe je daar vervolgens zelf als persoon mee omgaat? Iedereen heeft in zijn leven het nodige meegemaakt, ja ik ook. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat je iedere keer weer in de slachtofferrol wil kruipen, een soort medelijden bij anderen wil opwekken (wellicht als een schreeuw om aandacht) en continu ‘de schuld’ bij andere mensen wil neerleggen. Het is als naaste van iemand die continu alles met een zwarte bril wil bekijken, hoe veel je ook van iemand houdt of om iemand geeft, na verloop van tijd ook gewoon slopend om nog met zo iemand om te gaan.

21 likes