Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Oh cool! dat wist ik niet.

Ik woon al 3 jaar met zo’n trap en ik heb t maar gewoon omarmd :upside_down_face: Heb je zeker geen anti slip voor nodig

Ohhh maar dat voelt toch heel naar aan je voeten? En blijven je sokken/sloffen er niet aan plakken?

Ik heb toen we hier kwamen wonen wel een poging gedaan, maar het was verschrikkelijk gedaan. Maar eigenlijk helemaal niet. En het ziet er zo rommelig uit (waar we nu helemaal aan gewend zijn) dat je t stof enzo ook niet ziet :joy: Ik zou het met alle liefde wel doen hoor, maar we hebben daar echt het geld niet voor. Dan maar zo.

2 likes

Sinds november 2018 niets meer gepost, vanaf toen ook niet meer betaalbaar? :joy:

4 likes

Huh ik dacht dat die Teletubbie Tipsy heette :woman_shrugging:t3:

Ik snap niet waarom Jennie zichzelf in haar vlogs altijd van onderaf filmt terwijl ze praat? Dat kijkt echt niet prettig.
Verder gaat haar vlog wel vooruit vind ik, je ziet dat het al beter gaat dan de eerste keer.

Het valt me op dat ze het woord ‘dat’ echt voor bijna elke zin gebruikt terwijl dat helemaal niet nodig is. Of dat ik… straks ga koken
Zal vast Brabants zijn :woozy_face:

1 like

Misschien in Limburg

2 likes

Ons Mo heeft een gesprek gehad met een medium. Ik zag op het insta account van dat medium ook verschillende bn’ers voorbij komen. Bijzonder.

God Sanneke. Ze had vandaag een match met iemand die ook cavia’s heeft en was helemaal lyrisch. Natuurlijk niet langer dan een paar uur; hij presteerde het om niet genoeg te reageren op dat ze zei dat haar vader overleden is. (En had een open relatie, snap dat dat waarschijnlijk kut is). Maar zoals sanneke betaamt komt er natuurlijk een screenshot van het gesprek met commentaar en daarna nog 10 stories. En dat het “fucking creepy” is om iemand op te zoeken op social media blablabla terwijl ze notabene zelf een screenshot deelt van zijn facebook (gegevens afgeschermd).

Echt hou toch eens op. Ze maakt t zo moeilijk allemaal.

Overigens post ik vgm bijna alleen maar over haar in dit topic hahaha. Maar volg niet zoveel YouTubers verder, iig geen die me zo irriteren :woman_shrugging:t3:

Edit: en ze heeft dat meisje waarmee hij in een open relatie zat een berichtje gestuurd my god. Ze wist ervan en ze zaten idd in een open relatie.:sweat_smile: en daarvan heeft Sanneke natuurlijk óók een screenshot gedeeld.

57 likes

Ze zegt tegen hem " Ik zoek iemand waarmee ik kan praten"
Ja sorry maar dan moet je therapeuten ofzo gaan liken.

51 likes

Ik heb het gezien inderdaad. Ik vind het echt niet oké van haar om dit soort privé berichten te posten, mensen vervolgens opzoeken op Facebook, zijn vriendin aanspreken en vervolgens dat OOK nog publiekelijk te posten. Een privé conversatie blijft privé, ondanks dat je de naam hebt doorgekrast.

50 likes

Nou ze laat in ieder geval weten dat ze verkeerd zat, toch?

Girls support girls, right :tipping_hand_woman:t4:

4 likes

Ik wil Sanne’s verdriet niet onderkennen, maar het overlijden van haar vader en broer zijn wel echt haar identiteit. Natuurlijk is dat zwaar, maar ik heb het idee dat ze bij elk nieuw contact meteen het overlijden bovenhaalt en dat mensen dan meteen getest worden op hoe ze daarop reageren.

Ik vind ook altijd dat ze enorm generaliserend doet over mannen, maar zichzelf wel lijkt te profileren als feminist. Dat wringt ook een beetje

28 likes

Het is wel echt kut om niet de melden dat je al een relatie hebt op een dating app. Ook al is dat een open relatie.

4 likes

Ik ging haar naar aanleiding hiervan even opzoeken, maar daaaamn hoe kun je zo veel stories plaatsen? Heb nog nooit zoveel “slides” gezien. Ain’t nobody got time for that

40 likes

Nou Cynthia kan er ook wat van :joy:

27 likes

Haha ja ik vond dat ook raar eerst zegt ze dat ze het creepy vindt dat hij haar opzoekt op sociale media (en dan een bericht stuurt) vervolgens stuurt ze de vriendin ook een bericht, hoe is dat dan niet creepy?
En wat is haar bedoeling met dat bericht, ze wist toch dat die kerel een open relatie heeft (uiteindelijk) waarom wil ze daar dan toch nog tussen zitten. Ik vind haar sowieso heel belerend en niet openstaan voor de mening van andere…

18 likes