Zeker waar! Degene die mij gepest hebben kregen uiteindelijk een schorsing.
Zal wel een leeftijdsdingetje zijn dan. Stuur nooit dingen als āik haat jeā naar mān vriendinnen
En terecht. Bij mij werd het altijd afgedaan als āmeiden onder elkaarā en verder genegeerd, heb er 13 jaar later nog last van dusā:fu:
Dat wens ik echt niemand toe
Hahaha wat ik vooral herinner van het pestcontract is dat toen ik ermee thuis kwam ik een preek kreeg van mān ouders dat ik niet zomaar mān handtekening op documenten mocht zetten, dat kon ~vervelende juridische gevolgen~ hebben. Ok mam, dit papiertje houdt inderdaad vast volledig stand in een rechtszaak.
Ik ben 27 en als mn vriendin me ergens mee plaagt dan stuur ik : Kutwijf
Inclusief die emoji want die is mn fave
Tegenwoordig hebben alle 14-jarigen een machete op zak dus als ze elkaar wekelijks neersteken is het niet meer zoān hot item als in onze tijd.
Ja echt niet okay, snap niet dat sommige scholen/docenten er zo laks mee om kunnen gaan. Terwijl iemand er echt voor het leven getekend mee kan zijn.
Haha ik vind dit echt high class ouderhumor.
Ben jij dan de mentor die ik mag inschakelen (dit is niet klikken) als de pester doorgaat?
Ben trouwens nog steeds benieuwd wat dan zinvol geweld is
Hmm ja zoiets doe ik heel soms ook nog wel. Of een middelvinger
Alleen dan moet inderdaad er wel aanleiding naar zijn als we elkaar dus zitten te etteren. Zal nooit random ik haat je sturen ofzo
Snitch.
Daarbij, als je als kind zijnde dat soort nummers zong stond je er totaal niet bij stil dat het een ander ook echt pijn kon doen. En als je wat ouder wordt zie je pas in dat het eigenlijk niet okay is. Maar Jiami is een volwassen meid (maar gedraagt zich niet zo) dus ook al is het als grap bedoelt, het kan zeker aansporen tot pest gedrag.
Ik heb contractueel bewijs dat ik dat niet ben!
Nee he heb ik vandaag een kantoordag zit ik nietsvermoedend dit topic te lezen a.k.a. iets harder uit te ademen dan normaal omdat ik moet lachen om de kut van sneeuwwitje. Mān collegaās zullen wel denken yooo blijf thuis met je corona
Zin moet je maken
Er zijn wel eens mensen die gewoon een mep of twee verdienen.
Het is een paar keer in de comments al gevraagd maar geen antwoord. Weet iemand waar de broek van Monica van is die ze draagt op 7:02?
Is dat niet de broek van haar eigen NAKD lijn?
Ik heb monica ingetypt op de site maar helaas zag ik hem er niet tussen staan. Het zou wel goed van NAKD kunnen zijn die hebben wel veel van dat soort broeken.