Waarom is die Niet, niet te lezen. Voor mijn gevoel staat hier gewoon wij schelden elkaar helemaal de pleuris
Maar zij zit toch niet op de basisschool of wel?
Even heel erg offtopic. Maar ik heb altijd gedacht dat deze poster die bij ons ergens in een lokaal hing, gemaakt was door leerlingen en niet een standaard poster is die je kunt bestellen als school ofzo.
Ja ik vind het ook een beetje een dubieus ontwerp. Deze 10-jarige heeft duidelijk meer zijn/haar best gedaan op de scheldwoorden, vooral de 3D ‘homo’ heeft echt tijd gekost.
Als je problemen hebt met dat soort filmpjes of liedjes maar vervolgens wel hier in dit topic elke dag ter vermaak meepost of meeleest, moet je je misschien even achter de oren krabben
Wij moesten hem wel zelf maken! Hadden jullie echt precies deze?
Je bedoelt dat VOLWASSENEN dit hebben gemaakt?
Ja echt exact deze hing op mijn middelbare school!
JOOHOO JOOHOO
sneeuwwitje doet het zoooo
met haar benen wijd
en haar KUT GESPREID
Hahahahaha ik dacht dat ik gewoon een random pestcontract op google images had gevonden @Hectometer ik mag toch hopen dat we hier te maken hebben met een wedstrijd waarbij kinderen hun poging hebben ingestuurd en deze uitgekozen is als officieel ontwerp in de trant van het 4 mei gedicht op de Dam .
Benen gespreid, gezin uitgebreid!
“Waar komen jullie toch vandaan?
UIT DE KUT VAN TANTE SJAAN”
Zal even bij @Nescio voorstellen dat iedereen vanaf nu een contract tekent alvorens ze deel mogen nemen aan de Youtubers/beutytopics.
‘Deze regels gelden in de topics en daarbuiten.’
Maar dan pakken we het probleem van het aanzetten tot geweld nog niet aan. Kan @Nescio deze tegel ook even ergens op het forum metselen?
Wij hadden ook heftige liedjes rond sinterklaas. Iets met piet achter de tralies en een mes in de rug van sinterklaas ofzo…
Nee nu zeg ik dat ook niet maar het punt is toch de jonge doelgroep van Jiami? Toen ik 13 was zei ik het ook weleens, dat was toen ‘een ding’
Ik zat laatst nog te denken dat er vroeger zoooveel reclame en dingen waren rond om zinloos geweld. En nu helemaal niet meer. Dus nu mag t gewoon weer?
Ik weet nog wel dat ik gepest werd op de middelbare en deze steen bij ons op het schoolplein lag. Toen mijn moeder naar school kwam om verhaal te halen over het pesten schreeuwde ze keihard over het plein ‘‘DEZE STEEN LIGT HIER GVD NIKS TE DOEN WANT JULLIE DOEN ER GEEN TERING AAN’’ Nou omg, ik schaamde me dood haha
Daarvoor verdient je moeder wel echt alle awards.
Hahahahah je moeder had wel gelijk!!