Het andere YouTubers/bloggers topic #14

Mijn ouders hebben de trap laatst wit geschilderd en ik kan je vertellen dat het niet chill is. Je ziet alles aan vuil liggen. Alle haren, alle stofjes, alles.

4 likes

Naja voor de trap naar boven kan je nog zorgen dat je nooit met schoenen gaat. Maar voor tijdelijk kan het prima toch. Ik zou ook graag ‘iets’ op de trap willen hebben, of lekker vloerbedekking of een mooie loper. Maar niet wat zij nu hebben. :sweat_smile:

Jeeezus die vlog van Elise. Half uur lang ellende over die corona test en al DRIE KEER dat schijtirritante Gutenmorgen liedje. Echt reden voor mij om niet meer te kijken, man man man

8 likes

De ‘grap’ ontgaat mij volledig. Dit moet wel de meest humorloze soort grap zijn dan.

7 likes

Pfff nou echt! Ik had denk ik de trap denk ik ook niet zelf gedaan :no_mouth: Wat een werk joh. Als ik geld had om een huis te kopen (heb ik niet), dan kan ik vast ook iemand betalen die m’n trap komt doen haha.

2 likes

En ze doet dat echt vaak, ook als ze in bad zit of met een kort rokje met haar benen wijd voor de camera zit.
Ik vind Bonnie verder qua videobewerking altijd wel professioneel maar die blokken daar kan ik echt niet bij. Ik ken ook geen een videomaker die dit ook doet of acceptabel zou vinden om dit te gebruiken (vooral omdat het dus haar standaard oplossing is, niet bij uitzondering voor 1x)

2 likes

Die ringen van Monica vind ik mooi over het algemeen maar het lijkt me zo mega onpraktisch . 4 van die grote dikke ringen om 1 hand. Ik zou echt overal aan blijven haken.

4 likes

In mijn klas op de basisschool verzonnen we heel vaak dit soort grove liedjes en dat vonden we toen HILARISCH. Nu (ik in ieder geval) niet meer, maar ik kan me voorstellen dat jonge kinderen dit wel cool of grappig vinden.

Misschien probeerde Jiami de -12 jaar oude jeugd aan te spreken met dat filmpje.

Oh die trapmatten zijn echt afschuwelijk!! DIe Nick mooi vond hadden VEEL beter gestaan.
Maargoed, ik vind trapmatten überhaupt afgrijselijk.

4 likes

Uit ervaring; een witte trap is kut. Echt kut. Heb er best spijt van, maar anderzijds; een andere kleur maakt onze gang zo ontzettend donker. Dus ja, voor de komende jaren zolang de kinderen klein zijn blijft de trap wit met afschuwelijke grijze maantjes erop haha.

3 likes

Aanzetten tot geweld

“Ik schop je naar Irak” :joy::joy::joy::joy::joy:

Jonge wie zong er niet op de basisschool zulke onzin, alsof iemand van ons überhaupt de kracht had iemand naar een land 6 tijdzones verderop te schoppen.

18 likes

Jij hebt duidelijk nooit in 1998 een pestcontract moeten tekenen!!

26 likes

Hahaha, dit doe ik echt nooit. Dit zou ik dus ook iets heel erg kinderachtigs vinden.

Ik heb wel de kanjercursus en pestcursus gehad vroeger: ‘stop, hou op, ik vind dit niet leuk’.

11 likes

Wow ik schrik hier toch wel van!

Het gaat er toch niet om of je het letterlijk gaat doen of überhaupt kan doen. De gemiddelde pestkop op school doet allemaal kleine dingen waar ze mee wegkomen omdat niemand het ziet. Jij was zeker ook zo’n kind.

10 likes

image

Ik zie hier niks over Irak staan dus ik neem mijn woorden terug.

48 likes

Uhh… of jij?

Ah ik verwachte al een ongefundeerde “jij bent zelf een pester /je maakt je titel waar”.

Waarom komen zulke dingen altijd vanaf mensen die roepen dat je niet gemeen moet doen. Dit is ook een aanval he haha

9 likes

Wij hadden vroeger zo eentje

"“Wie heb ik aan de lijn hallo hallo
Het is Saddam Husseun, dat dacht ik zo
Hij bombardeert je land hallo hallo
Mijn teeeele romeooo”

Echt waarom greep niemand in :see_no_evil::joy:

22 likes

De jaren 90 waren gewoon wetteloos terrein

Hanky Panky Shanghai, ogen tot spleetjes knijpen. Wij zongen ook fucked up kerstliedjes

“Heilige nacht, kindje verkracht
Onder een boom, zonder condoom”

En toen zaten we in groep 6 ofZo

13 likes