Of ze gebruiken het als comeback en worden de coolste van de klas. OMDENKEN.
Nee maar even serieus, ik denk dat als je iemand wil pesten je daar Jiami niet voor nodig hebt.
Neemt niet weg dat ik het een gaar filmpje vind en niet echt goed gerijmd.
Of ze gebruiken het als comeback en worden de coolste van de klas. OMDENKEN.
Nee maar even serieus, ik denk dat als je iemand wil pesten je daar Jiami niet voor nodig hebt.
Neemt niet weg dat ik het een gaar filmpje vind en niet echt goed gerijmd.
Wow dit is echt compleet het tegenovergestelde van hoe ik ernaar kijk. Ik denk dat wij allebei hele andere grenzen hebben als het om pesten/geweld gaat. Wat ik zelf ook zo schokkend vond was dat ze mensen echt aanspoorde tot het gebruik van geweld.
Het mag dan grappig bedoeld zijn allemaal, maar de kans is groot dat kinderen/jongeren dit wel serieus nemen. En het is gewoon gevaarlijk om grapjes te maken over geweld, zeker met zoân jonge doelgroep.
Zo klaar met de verhuisvlogs van Bonnie. I want Bonnie back!!
Gewoon al 30!! vlogs over die verhuizing en ze zijn nog niet eens verhuisd Best bizar eigenlijk.
Ik zag het niet per se als aansporen tot geweld. Maar ik vond de toon en houding erbij heel heel naar. âGooi jezelf van een berg afâ. Ik zou daar vroeger heel verdrietig van worden als iemand mij dat stuurt. Nu nog misschien wel.
Hohoohoh dit is wel een TRAPvlog hé. Ik bedoel maar.
Ik vind de verhuisvlogs juist leuk, terwijl ik voorheen nooit naar haar filmpjes keek. Denk dat ik wanneer ze weer teruggaat naar normale filmpjes ik weer ga afhaken.
Ik denk dat je je hierin ernstig vergist, helaas.
Ik ben 10+ jaar ouder, dat zal het wel zijn ja. Voel me soms ook echt een oma.
Kijk nu die vlog van Bonnie maar vind die halve maantjes echt niet mooi. En nu ben ik ook heel benieuwd wat er in beeld was wat wij niet mochten zien? Het kan geen adres oid zijn geweest?
Het was de nieuwe vloer, zegt ze ook 10 seconden later. Dan heeft ze de deur ook dicht dat hij niet meer zichtbaar is. Deze krijgen we vrijdag in de vlog te zien.
Woensdag gaat ze de kledingkast in elkaar zetten. En ik dacht alleen, maar je hebt toch al een mega kast op de slaapkamer?
Ik vind het huis zo niet praktisch in meerdere opzichten.
Dat was de (tromgeroffel)⊠visgraatvloer!
Want dat is natuurlijk een enorm geheim en die mag pas in grande premiere in de vloervlog van komende vrijdag want anders is het niet spannend genoeg.
Ik snap op zich wel dat ze het niet wil laten zien, maar had dan gewoon dat shot eruit gelaten. Nu was de trap (waar het om ging ook volledig geblokkeerd) ook helemaal niet te zien.
@puntjes ze wilde nog een grote extra kast omdat ze niet wilde proppen zei ze
Oh haha dat heb ik even gemist. Ik dacht misschien een camel toe oid net als toen met Nick dat zijn zaakje er apart bij lag.
Ah ik moet ook beter opletten!
Dus nu wordt de slaapkamer volgepropt met kasten. Of komt hij ergens anders?
Never forget Echt zoân totaaaal niet opvallend blok ervoor dat meebewoog. Knip het er dan uit hahah
Of toen Lars gedoe had op voetbal omdat ie zn dick liet zien in de vlog
Zo die halve maantjes zijn echt lelijk inderdaad! Zo zonde. Net die trap helemaal netjes geschuurd en gelakt, gaan die goedkope vellen erop. Willen ze het ook nog gaan lijmen omdat het slechte kwaliteit is! Ik had denk ik gewoon gespaard voor een mooie loper als je graag een zachte ondergrond wilt voor de trap naar boven.
Ja ook deze over die trapmatten âohhh wat een slechte kwaliteitâ
En dan heb je die dingen in het goedkoopste rek van de Hornbach gekocht ja joh wat een verrassing.
Snap die haast ook niet helemaal, als ik het niet mooi zou vinden zou ik toch nog even wachten en andere opties bekijken als ik hen was. Je kan die trap toch ook ff zonder gebruiken.
Voor mijn gevoel liggen de trapmatten ook best wel scheef?
Ja echt lelijk inderdaad. Ik woon in een appartement, dus heb geen ervaring met trappen opknappen, maar een witte trap lijkt me sowieso echt onhandig. Dat wordt toch heel snel vies en slijt heel snel?
Of de filmpjes nu wel of niet aanzetten tot haat of pesten, het is toch ook gewoon totaal geen grappig filmpje of mis ik iets? Als het bedoeld is als humor dan hebben die tiktokkers echt het niveau humor van een garnaal. En je bent in de 20, geen 14.