Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Hele mooie woning! Het zou bij mij wel kriebelen om alles opnieuw te witten en netjes af te werken haha.

En looove die blauwe badkamer tegeltjes! Zou die echt niet wit verven als ik haar was. Denk dat als je het schilderwerk opnieuw wit en de boel netjes afwerkt, eventueel een nieuwe wasbak en mooie kast ernaast plaatst met een leuke plant, dat de badkamer dan echt heel tof is. Maar is kwestie van smaak natuurlijk haha

7 likes

Ja ze vroeg in de vorige video aan die chirurg of ie ook niet gelijk ff dr onderkin kon weghalen en hij zei ok is goed

5 likes

Ja haar kin, buik, binnenkant benen, plooi bij dr oksels, rug, alles

1 like

Ja dacht ik ook. Daarnaast gaat het toch heel lang mee? Bij mijn studentenvereniging lag een hele oude houten vloer waar dagelijks allerlei mensen op stonden stampen in de biersoep maar die schuurden we ééns per jaar een beetje op en daarna zetten we hem in de olie en dan was hij weer prachtig. Maar goed misschien ligt het ook aan het soort hout? Het is in ieder geval echt mijn pinterest droom om zo’n vloer te hebben.

*Haha sorry ik bedenk me nu dat dit verhaal waarschijnlijk net zo boeiend is als wanneer iemand zijn of haar droom beschrijft maar ik vind het dus echt zó leuk om over huizen te praten.

7 likes

@Lula Op die plekken is het overtollige vet - waarvoor ze dus moest aankomen - weggehaald en voor haar billen gebruikt.

1 like

Hoe goed zou het ook geïsoleerd zijn qua warmte. Vermoed niet dat er dubbel glas in zit. Nu had ik boven ook geen dubbel glas maar dat was echt koud en afgelopen jaar was niet eens echt winter. Blij dat ik het al deels heb laten vervangen.
Gezien Bonnie & Nick vrij zuinig zijn ben ik wel benieuwd. Ze benoemde al dat ze de deuren dichtdoen van de woonkamer voor de warmte. Snap ik op zich wel

Ik snap nog steeds niet dat iemand al die ellende en pijn wil doorstaan voor een operatie die medisch niet noodzakelijk is :tired_face:

En helemaal verschrikkelijk dat er een kortingscode voor 100€ korting op een operatie wordt gegeven aan het begin van de video :woman_shrugging:t3:

24 likes

Als ze geld heeft kan ze in de toekomst vanuit een andere ruimte toch nog een deur naar dakterras laten maken.

2 likes

Ik ook niet, ik heb een rugoperatie gehad voor m’n scoliose en de maand nadien kon ik niks anders dan in bed liggen en kon ook niet slapen van de pijn, dat was zo verschrikkelijk dat ik echt nooit vrijwillig een ‘niet noodzakelijke’ operatie wil doen

1 like

Ben de laatste vlog van aimee aan het kijken, de huisvlog. Maar men, normaal trek ik haar wel. Maar ze is zo ontzettend lang van stof in deze video. Merk ook dat het me helemaal niet pakt nu en ik totaal niet aan het opletten ben.

5 likes

Vind het huis van Bonnie zo mooi, dat glas in lood. En zeiden ze ook nog dat hun ‘niet serieuze, veel te lage’ bod geaccepteerd was.
Ben echt heel jaloers

1 like

Volgens mij zei ze in de lange video van vorige week dat ze eerst een niet serieus bod geplaatst hadden, maar toen was het huis opeens ‘weg’ o.i.d. en hadden ze alsnog een hoger bod gedaan en dat was wel geaccepteerd

De vlog

Vanaf 28.01 https://youtu.be/_Y-ws0UB6To?t=1681

2 likes

Oh ik dacht dat ze idd gebeld waren dat het huis weg was en toen gebeld dat ze het toch waren geworden.

Oké mooi, minder jaloers

1 like

Ik krijg trouwens sinds een paar dagen bij IEDERE video op YouTube reclame van Vinted. Zorgt er vooral voor dat ik de app nooit ga downloaden, zo irritant :roll_eyes:

13 likes

Huh???

Heeft iemand de video van jeffree star gekeken? Wat een neppe brave video zeg. Hoopte op een beetje meer drama maar dit was zo onoprecht en niet jeffree achtig

4 likes

Daar ging het vanmorgen of vanmiddag over in het beutyblog topic.

2 likes

Ja zo’n kwabje wat je wel eens hebt bij je oksel waar je behabandje zit

M’n hart jankt een beetje als ze zeggen dat ze de plee niet mooi vinden. Die tegeltjes zijn juist zo leuk. Ik heb net een huis gekocht met zulke tegels in de gang en ik hou daar echt van. Echt zonde als daar dan doorsnee karwei tegels in komen.

25 likes

Oh wow ik vind die nieuwe billen video van Jessiemaya best wel heftig. Gewoon het hele lichaam opengesneden brr.