Pffff die nieuwe video van Jessie. Ik word er gewoon naar van als ik t al zie pfff
Sowieso heeft menig influencer/youtuber compleet schijt aan de Corona maatregelen. Bijna niemand houd zich aan de 1,5 meter afstand enzo. Viel mij ook al op. Lekker afspreken met vriendinnen en geen afstand houden, met Jan en alleman afspreken etcâŠ
Zij heeft nooit in een wereld met Corona geleefd geloof ik. Toen alles nog dicht was en je niet bij anderen op bezoek moest gaan, zag je al in stories en in haar vlogs dat ze gewoon onbeperkt met mensen afsprak. Inclusief knuffelen
Groot nadeel van Bonnie huis. Door de badkamer naar het dakterras. Ik moet er niet aan denken dat iedereen altijd door mijn badkamer moet
Zou voor mij wel dé motivatie zijn om de badkamer netjes te houden
Ja iedereen die dan ook met zân vieze schoenen door jouw badkamer moet⊠dat is bij mij echt de kamer in huis waar ik echt geen schoenen wil zien ook
Ja ik heb dit toevallig ook (gelukkig ook een tuintje) en het is echt best onhandig. Bij ons komt er daardoor nooit bezoek op. Dan moeten ze naar boven met schoenen aan over onze witte trap en langs de slaapkamers en door de badkamer waar ik dan alles opgeruimd en netjes zou willen hebben En er staan daardoor altijd slippers oid in de badkamer bij de deur wat ook rommeliger oogt.
Maargoed voor de rest vind ik het wel een geweldig huis dus snap dat je t niet daarop laat gaan. Wel grappig dat ze zei over dat balkon in de keuken dat ze die vast minder zouden gebruiken. Ik denk dat je die jĂșist gebruikt. Op feestjes bijvoorbeeld of als je ff snel buiten wil eten zonder met je bord het hele huis door te moeten.
Dat wel ja. Nu is het voor mij ook lastig oordelen. Ik woon in Twente in een dorp en voor dit bedrag heb je hier een twee onder Ă©Ă©n kap of een vrijstaande woning denk ik. Dus niet snel tevreden
En volgens mij geen wc boven?
Nou ja ik vraag me vooral af of ze niet onderschatten hoeveel onderhoud zoân oud huis kost? Hoe fantastisch zoân huis ook is, je bent er wel constant geld en werk tegenaan aan het gooien, het houdt nooit op (niet vanzelf ).
En ik vroeg me ook af of die vloer niet superscheef is? Een paar jaar wonen en al je meubels zijn naar de klote als je dat niet goed aanpakt.
Volgens mij zijn Bonnie (en vooral Nick) nou niet echt mensen die onoverwogen beslissingen maken.
Nou daar zullen ze inderdaad geen seconde over nagedacht hebben.
Ik dacht dat een houten vloer heel kostbaar was, en dat het zoân ding is wat echt heel lang mee kan. En ik vind het persoonlijk super mooi en karakteristiek dus zou dan wel proberen er iets van te maken, maar goed daâs mijn smaak.
Hmm ik zou je geen schatting per jaar kunnen geven, daar heb ik niet genoeg verstand van⊠Maar het zijn gewoon constant kleine dingen die zich opstapelen - dan is er weer een kast stuk, dan trekt de wc niet door, dan moet de buitenkant van het huis weer geverfd worden voordat de verf gaat rotten, dan pleurt er weer een dakpan af etc. Je zag het al bij dat glas in lood wat kapot was
Hoe bereik je bij jullie allemaal het dakterras dan? Je moet daar toch altijd via een slaapkamer of badkamer opkomen?
En mijn vrienden mogen mijn badkamer wel zien hoor haha
Vind het een beetje een onzin argument eigenlijk! Kan alsnog dat je het huis niet mooi vindt natuurlijk
Jaaa dat balkon zou bij mij ook veel gebruikt worden. Om te borrelen en idd ook om lekker te eten. Maar misschien heb je daar savonds geen zon ofzo
Bij mij gewoon aan het eind van de gang, niet door een kamer.
Maar ik zou het ook niet zoân punt vinden als mensen door de badkamer zouden moeten.
Maar dat is wel een beetje bij elk huis zo dus daar hou je toch altijd rekening mee als je een huis koopt? Ik woon niet in een jaren dertig woning maar het is ook geen nieuwbouw en je bent altijd wel geld kwijt aan onderhoud etc. Of je wil weer een keer iets vernieuwen of anders doen. En ja het is wel een ouder huis maar het is ook weer geen villa met een lap grond eromheen.
Bij mijn ouders zit de deur naar het dakterras gewoon aan de overloop.
Maak ik nou uit die thumbnail van Jessie op dat ze niet alleen haar billen heeft laten doen maar ook dingen aan haar gezicht?