Het is echt een mooi huis, vind die WC nog wel iets hebben.
Ik hoorde mijn bovenburen vroeger elke dag tijdens het WK voetbal lawaai maken, meubels verschuiven en elke ochtend toen hun wekker afging. Volgens mij lag die hun gsm op de grond en hoorde die trilling elke ochtend. En heel die appartementsblok was dan nog goed geĆÆsoleerd, zo vreemd. Bij de mensen ervoor wel nooit iets gehoord.
Die vloer zou ik echt houden!
Ik vind het huis van Bonnie echt helemaal geweldig, inclusief jaren '30 wc. Ik ben zoān muts die het zonde vind als dat soort dingen eruit gesloopt worden.
Zeiden ze niet dat ze weer in Noord gingen wonen? Ik denk echt dat het een duur huis is.
Maar hoe dom dat Bonnie een slok uit die kraan op dat dakterras neemt? Ze liet het niet eens goed doorlopen heeft ze nog nooit van legionella gehoord?
Ik vond dit zo raar inderdaad, dat je er gelijk uit gaat drinken terwijl je niet eens weet hoe lang dat wel niet gebruikt is. Ik vind het huis echt prachtig als je het ook mooi zou kunnen verbouwen, nu vind ik het er nogal oud uitzien.
Oh ik vind het echt perfect zoals het nu is haha. Behalve misschien de keuken en badkamer, maar die zijn ook niet authentiek.
Wauw, ik kijk eigenlijk nooit naar Bonnie maar vond dit heel leuk om te zien, prachtig huis. Zo leuk ook met die schuifdeuren en het glas in lood, en ben juist wel fan van de tegeltjes in de wc en de badkamer. Het is dat ik zelf echt een tuin zou willen maar verder zou ik er heel graag zelf wonen
Maar het is een houten vloer toch (als in, geen laminaat ofzo), dus dan kun je 'm schuren en opnieuw oliƫn/waxen? Ik blijf erbij dat ik het echt dood en doodzonde vind als ze die vloer eruit gaan halen (mits het een echte houten vloer is natuurlijk)
Heb de video nog niet afgekeken en ondanks dat ik een huis heb, ben echt poepie jaloers. Wat een mooi huis!
Zo bijzonder is die vloer toch niet? Of zien jullie iets wat ik niet zie. En we hebben het natuurlijk niet van dichtbij gezien. Die houten vloer van ons lijkt op de foto ook mooi maar moet toch echt volgend jaar vervangen worden.
Heel mooi huis! Maar ācanāt handleā Bonnieās bergruimte obsessie haha. Die hele tour gaat over de kasten en wat ze daar in gaan doen.
Het gaat wat mij betreft niet precies om deze vloer, maar dat er in plaats ervan geen pvc of laminaat komt.
Als ze hem zou vervangen voor een andere mooie houten vloer zou het ook prima zijn (haha alsof het mij persoonlijk aan gaat)
Oh ik ging er vanuit dat dat hun plan was. Maar misschien heb ik dat hier gelezen en hebben zij dat nooit gezegd.
Nee, ze hebben volgens mij alleen gezegd dat ze de vloer gingen vervangen en vroegen daarna om tips voor iemand die voor een goede prijs pvc vloeren kan leggen.
Hm ja, dat zou huilon zijn.
Ohh wat flut! Dan hadden ze er waarschijnlijk geen of een slechte ondervloer onder
Ik kijk nu de vlog van Co en die leeft echt in een wereld zonder corona. Lekker naar Ibiza met haar oude oppas gezin + vrienden van de kinderen. Niks geen afstand, lekker feesten etcā¦
Dit was t eerste wat ik ook dacht, maar ik vind Bonnie echt zo iemand die zoiets dan weer niet weet en pas na t lezen van comments er achter komt.
Maar minister Corona (Hugo) heeft vakantie, dus Corona ook duuuuuuh.