Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Dat huis van Bonnie vind ik echt behoorlijk groot. Volgens mij heeft hier best wel een prijskaartje aangehangen. Had niet verwacht dat ze dit zouden kunnen betalen.
Vind het een erg leuk appartement. Vrees wel dat het in de zomer behoorlijk warm zal worden als ik hoor dat er op het dakterras de hele dag zon is

3 likes

Ligt wel een beetje aan welk stadsdeel het is, maar sowieso meer richting 400k

2 likes

Leuk om Bonnie’s huis te zien, inderdaad heel ruim nog! Geweldig hoe blij ze zijn, haha.

Misschien een domme vraag, maar ik ben zo benieuwd hoe zo’n woning er van de buitenkant ongeveer uit zou zien. Kon de buurt alleen heel vluchtig zien toen ze buiten aan het filmen waren.
Ik kom zelf uit een dorp met veel (nieuwbouw) eengezinswoningen, dus kan me weinig voorstellen bij zo’n jaren 30 woning in de stad. De hele stijl en indeling staat zo ver van me af. Het heeft wel wat, maar is ook zo oud allemaal. In de stad zie je dus ook vaak gelijk een trap bij binnenkomst, hoe komt dat? Wat zit er dan op de begane grond? Ik voel me heel dom nu :see_no_evil:

4 likes

Er is vaak geen echte begane grond, meer een soort van gangetje met een trap naar boven

1 like

Haha schattig. Veel van dit soort huizen zijn opgedeeld in twee woningen. Je hebt dan ook twee ingangen, bijvoorbeeld links een ingang met direct de trap voor de bovenwoning en dan rechts de ingang voor de benedenwoning.

4 likes

Denk eerder richting 4 ton. Vriendin van mij heeft tijdje geleden ook een huis gekocht in Rotterdam, dat huis was 2,5 ton en dat is veel kleiner en moest echt nog ongeveer alles aan gedaan worden.

1 like

Ik snapte dat ook niet. Als je googelt op bovenwoning krijg je een beter idee :sweat_smile:

Ik vind het mooi, maar zoals jij zegt ook heel oud. Ik vraag mij dan af hoe goed alles geïsoleerd is en horen die mensen in de woning daaronder hun dan? Zoals dat je bij een appartement ook je bovenburen hoort.

Ben benieuwd naar wat ze gaan aanpakken!

1 like

Zal er vanaf hangen, soms zijn die woningen niet heel gehorig maar vaak ook wel. Maar er is dus zeker een kans dat de onderburen hun gaan horen.

Ja ik dacht meteen aan hun ‘wilde’ feestjes , maar vooral Bonnie haar geschreeuw soms :laughing:

Benieuwd of ze dingen nu deftig gaan afwerken of zo half en half zoals in hun vorige woning :sweat_smile:

1 like

Maar de badkamer is toch gewoon te bereiken via de hal? Niet per se de slaapkaper van hun.

Ik denk dat het huis voor ongeveer 280/300 te koop stond. Het is best gedateerd allemaal en denk ook best slecht geïsoleerd omdat het zo oud is. Denk dat er best wat gebreken aan kunnen zitten. Dat dakterras is wel echt chill.

1 like

Dat hoeft niet persé. Ik hoor de onze alleen als ze stofzuigen en dan onder de verwarming ofzo gaan. Maar als je bovenburen een slechte vloer neerleggen hoor je wel alles.

Ik raak in de war van al die opbergruimtes en kasten en schappen. Zal het ook helemaal volgestopt gaan worden met HAK potten? Ik vind het wel een gezellig huis.

5 likes

Ik zou echt helemaal kriebelig worden van al die deuren, ingebouwde kasten en hoe ‘oud’ alles is.

Maar goed ik woon in nieuwbouw en daar willen ook een hoop mensen nog niet dood gevonden worden.

12 likes

Die keuken en badkamer lijken wel best klein. Wel veel opbergruimte moet je goed onthouden waar je alles laat.

Ik vind het wel echt een leuk huis (en omg dat dakterras is gewoon groter dan mijn studio haha). Ben benieuwd wat ze er van gaan maken!

4 likes

Mooi huis hoor dat van Bonnie. Heeft veel potentie hoop dat ze het opknappen een beetje professioneel aanpakken. Wat betreft gehorigheid in Amsterdam ben je tegenwoordig verplicht om een ondervloer neer te leggen die aan bepaalde geluidsnormen voldoet om overlast te voorkomen. Dat zal ook wel in Rotterdam zijn.

1 like

Ja snap ik, maar dan wel een opgeknapt oud huis. Hier ‘moet’ je nog best wat aan doen en dan zakt de vraagprijs ook eerder, vooral omdat 't niet in het centrum is ook. Bijv de badkamer en wc moeten wel echt je smaak zijn

Ik vind het echt een prachtig huis, maar ben dan ook gek op oude huizen. Ik vind dit veel meer karakter en sfeer hebben dan al die nieuwbouwhuizen waar alles open en strak moet zijn. En echt enorm ruim wauw. Ik kijk echt nooit vlogs maar dit vond ik heel leuk om te zien. Die opbergruimte ook overal, zo chill.

24 likes

Vind het echt een prachtig huis, alleen de wc en badkamer vind ik echt niet mooi maar dat noemen ze zelf ook wel. Ben benieuwd wat ze ervan gaan maken, leuk de verhuisvlogs die gaan komen nu!

2 likes

Het ziet er zo lekker licht uit, en drie balkons ook… Deze kantoortrut is zuur hoor.

8 likes