Ik heb wel het idee dat Yara veel werkt altijd en lange dagen maakt. Echt zo’n type dat niet kan stoppen met werken haha. Dus juist goed dat ze dr werkdagen eens inkort lijkt me
Ik dacht vooral; morgen twaalfduizend mieren in de tuin
Ik vroeg me al heel lang af waar ik haar manier van praten op vind lijken, maar laatst had ik het: ze praat precies zoals die calltv presentatoren van vroeger die die spelletjes presenteerden. Ellenlange verhalen met weinig adempauzes, heel veel herhalingen, heel veel handgebaren en gewoon blijven praten als je niet op een woord kan komen.
Aangezien hier blijkbaar geweldige internetdetectives zitten:
Ik keek vroeger soms vlogs van een meisje met lang krullend haar. Ze at elke ochtend havermout met agavesiroop, ze sprak smoothies uit als “smoofies” en ze deed een stage in een bedrijf in de creatieve sector, ik denk iets met media of zo maar dat weet ik niet meer zeker. Iemand een idee toevallig? Ze had niet super veel volgers ofzo.
Klinkt als iemand die ik zou hebben gevolgd haha, maar doesn’t ring a bell yet. Heb je nog meer specifieke dingen?
Nu je het zegt! Dat doorpraten de hele tijd inderdaad.
Dacht heel even dat je Christine (?) bedoelde - die praatte over relaties e.d. Maar dat is weer heel iets anders!
Engels of NL? Kim van haren, itisromane?
Bij ‘smoofies’ moest ik gelijk aan Annemerel denken maar de rest van je beschrijving klopt dan niet hehe
Same
Hmm nee niet echt, ze woonde toen (jaren geleden ondertussen) in een soort studentenkamer. Ze had een vriend. Meer kan ik me niet direct herinneren.
@soarin Nederlands! En nee dat zijn ze niet.
Als je in een andere buurt zit kan ik me nog voorstellen dat het als vakantie voelt maar dit hotel is 1km van haar huis. Moest ook wel lachen toen ze zei nu komen we tenminste een keer in Noord want dat is hier vlakbij terwijl ze zelf 5 min fietsen bij de pond vandaan woont ;’).
(Disclaimer: ze zegt zelf regelmatig in haar vlogs zien dat ze in de Westerparkbuurt woont)
Heeft iemand de on geknipte versie van de vlog van tiger elise gezien? Ik zie allemaal heisa in de comments over een stuk wat eruit is geknipt over een parkeerkaart en verwaand gedrag JUICE
Check het mommybloggers topic, daar hebben we het er over
pien?
Bedoel je Eline? Of ik dacht dat haar naam Eline was. Haar vriend heette in ieder geval Jeffrey en ze ging na een tijdje ook reizen volgens mij. Als het degene is die ik denk dat je bedoelt.
Edit: deplantaardigehippie heet ze nu op YouTube en instagram. Als zij tenminste degene is die je bedoelt.
Stephanie Broek misschien?
Ik moet denken aan Silja Wiebrands, die heette op yt SillySilSil
Ik kijk nog Roosmarijn Koster, maar het is alleen maar DIE BUIK. Blijkbaar heb ik een maximale hoeveelheid die ik kan handelen en daar is ze meer dan overheen.
Yes dat is ze! Haha geweldig, thanks!
Bedankt iedereen voor het meedenken.
Bonnie’s empty house tour staat online! Leuk huis, maar ik kan mij dus echt niet voorstellen hoeveel zoiets ongeveer kost? Moet ik richting 250 000 denken of is zoiets eerder 400 000?
Als dit niet mag en te veel gespeculeer is, haal ik mijn post wel weg!
Al die verborgen bergruimte ook haha. Soms echt zo slecht/lelijk afgewerkt ze gaan er wel iets moois van maken denk ik!