Het andere Youtubers/Bloggers topic #13

Als het geen spon is zou het eigenlijk nog erger zijn. Dat je geen geld had voor een hypotheek en je volgers geld hebben gestort maar dat je nog geen half jaar later zelf een hottub zou kunnen aanschaffen.

11 likes

Mooi duo dit
8 likes

Misschien gebruikt ze hem om het water van het lekkende dak in op te vangen

44 likes

Grapje I donā€™t care wat Jennie koopt of gratis krijgt, good for her

Ben echt een Jesse stan.

10 likes

Ik zit hier echt kinderachtig heel hard om te lachen, zo droog. Oh nee nat

4 likes

Heb afgelopen week zoveel filmpjes van Jesse gekeken, vind hem echt leuk

5 likes

Ja, ik vind het echt geweldig als die 2 samen komen.
Ik vind deze video echt grappig. ā€œJE ROOKT!ā€

3 likes

Elke keer als influencers hun wishlist delen, denk ik ā€œja gratis spullen hengelenā€ en had dit ook echt precies verwacht.

Denken mensen serieus dat ze die wishlisten gewoon voor de lol delen.

Maar wie weet heeft ze er wel zelf voor betaald

2 likes

En Gio gaat weer op vakantie. :neutral_face:

Ik vraag me af waar hij de energie vandaan haalt om constant zoā€™n high life te onderhouden? Ik moet al 2 dagen bijkomen als ik ergens een nacht moet logeren :joy:

35 likes

Aimee is zo verschrikkelijk langdradig en saai, maar het werkt bij mij bijna als asmr. De hele tijd een beetje onzinnig verhaal luisteren, zonder opletten. En je mist niets.

12 likes

Yara doet een tropenrooster: om acht uur opstaan
Haha wat in welke wereld is dat een tropenrooster. Oja influencerswereld

43 likes

En vooral: waarom doet ze het? Het is 20 graden

9 likes

Ja volgens mij loopt de vlog nog achter en was het toen wel warm. Maar ja hou op hoor. Heeft dus een tropenrooster van 8 uur opstaan en tot 1 uur werken (sowieso haal je dan toch geen werkdag maar enfin misschien zijn haar werkdagen korter). En dan in het sponhotel waar ze in dat weekend zit ā€œmoet ze ook een paar uurtjes werken maar hoort er nou eenmaal bijā€

2 likes

Zit de vlog van ik vrouw van jou te kijken. Scarlet geeft aan dat haar illegale final cut pro niet meer goed werkt. Wow ik vind dat eigenlijk best wel wat van.

11 likes

Nou behoorlijk! En lekker met poedersuiker laten strooien. Ja het is maar poedersuiker, maar doe even serieus, dat laat je toch niet toe? Ik ben echt tegen dit soort verspilling, ook al is het maar poedersuiker.

6 likes

Wow ja. Zeker omdat ze daar ook gewoon hun geld mee verdienen? Echt het toppunt van gierigheid. Zo duur is het niet.

4 likes

Ze moet het lekker zelf weten maar ik vind het zo gaar dat Yara altijd weekendjes in hotels in Amsterdam verblijft terwijl ze er gewoon woont. Dat is toch zonde van je geld en eigen leuke huisje. En steeds weer spullen in en uit pakken. Bleh mij nie bellen

5 likes

Dat kost haar natuurlijk niets, die #staycations

11 likes