Boekentip: Zondagskind van Judith Visser. Ik vond hem zo mooi en zat meerdere keren met tranen in mijn ogen. Nu sip dat het uit is.
Mooi hè. Echt van genoten en om gejankt ook.
Hoe lezen jullie 100+ boeken per jaar? Of nou ja ik vind 50 echt al bijzonder en dat haal ik al nooit
Ik lees ook elke dag een uur voor het slapen! En vaak in het weekend nog een uurtje per dag op de bank (+thee+kat op schoot)
Ik ga dit jaar alle boeken lezen van de Reese Witherspoon/Hello Sunshine Bookclub. Zijn er hier meer mensen die dat doen?
Ik ga dus deze maand nog The Library Book van Susan Orlean lezen. Wil eigenlijk ook nog alle boeken van vorig jaar lezen. Heb er nu 1 van gelezen (Eleanor Oliphant is completely fine) en ben in nummer 2 bezig (Little Fires Everywhere)
Eleanor Oliphant is echt een van mijn favoriete boeken
Jaaa die heb ik nu een paar maanden geleden gelezen en ik denk er nog best vaak aan!
Voor het slapen, luisterboeken terwijl ik sport of de hond uitlaat.
We hebben een Ikea Strandmon met hocker op de slaapkamer, daar zit ik altijd een uurtje te lezen voordat ik ga slapen.
Dit hoor ik van zoveel mensen maar ik vond het helaas zo’n teleurstelling😩.
Ik ben wel benieuwd naar de serie met o.a. De boeken Cinder & Winter. Hoe vinden jullie die?
Ooh ik lees nu Little Fires Everywhere en ik vind hem zó mooi. Haar vorige boek vond ik ook mooi, maar deze blijft maar door m’n hoofd spoken. Wat vind jij er tot nu toe van?
Ik heb deze in het Nederlands geluisterd op storytel. Ik vond het echt prachtig, de karakters zo mooi uitgediept.
Haar eerste boek vond ik vooral heel verdrietig.
Mijn eerste boek van dit jaar: de Michelle Obama biografie. Kwam er niet uit welke kant ik op wilde met fictie dus dan maar dit. En het valt 100% mee, leest prima weg!
We zijn thuis ook soort van bezig met een bedrijfje opzetten dus ik vind het wel leuk om te lezen dat meneer Obama nooit thuis was maar jet was het waard want blabla
Ik ben nu op bladzijde 112 (van de 388) en tot nu toe leest het heel fijn, maar ik ben wel heel erg benieuwd waar het verhaal heen gaat. Ik vind de personages tot nu toe in ieder geval interessant, net als @Ficus ook al aangeeft. Hoop dat me niet teleur gaat stellen verder! Waar ben jij nu?
Ik vond deze echt heel erg leuk! Ook omdat je veel verschillende verhalen en pov hebt!
Ik luister best wat audiobooks (en ja, die tel ik mee, want vind ik ook lezen). Verder lees ik 1-2 uur per dag en lees best snel.
Ik ben bezig met boek 1 en 2 van dit jaar. Midnight Kiss van Lara Adrian voor romanceopoly (meer mensen die meedoen?) en The loveletters of Lily and Abelard (die luister ik )
@June Dat boek vond ik ook erg goed. Ook erg herkenbaar voor mij als mede-autist.
O, en mijn doel voor 2019 staat op 100 boeken.
Ik tel audioboeken ook gewoon mee. Ik snap sowieso niet zo goed waarom dat niet zou tellen.
Ik ook niet, maar er zijn mensen die het niet vinden tellen.
Sukkels.
Eerste boek dat ik uit heb dit jaar is Boy A, maar daar was ik al een tijdje in bezig. Zelfde voor Wormen en Engelen, ook in 2018 begonnen. Zetten jullie die op de lijst voor 2019 of 2018?
2019 doe ik altijd. Dan voelt het toch al goed om er eentje te hebben voor het nieuwe jaardoel haha.
Ik heb mijn doel voor dit jaar op 60 gezet. Ik heb in 2018 lezen weer helemaal herontdekt (laatste jaren las ik amper), dus hopelijk in 2019 ook!
@Foucher Ik ben benieuwd wat je van Poppy war vindt! Die staat hier ook nog in de kast, maar ik stel het lezen steeds uit.