Wat een leuk idee! Hoeveel lootjes heb je erin zitten?
Oooh, cool! Heb je daar alle boeken in zitten die je nog wilt lezen of die je nog thuis hebt liggen? (Of allebei?) Misschien moet ik ook een keer zoiets doen. Alleen weer lastig met de recensieboeken.
(Edit: Ik lees wjekw niet, dus ik heb geen idee wat je erover hebt gezegd.)
Liefhebbers voor het boek Het meisje en de psychiater van Erik Rozing? Vandaag gratis op Hebban te downloaden namelijk: https://www.hebban.nl/hebban-reading-challenge-download-hier-jouw-gratis-ebook
Ik vind dit echt leuk!!
Ik heb trouwens ook een goodreads account aangemaakt. Ik heb mijn doel nu op 25 staan. Ben benieuwd of ik dat red
Ik heb hem op 50 gezet, op mijn nieuwe anonieme account. Misschien haal ik de helft niet eens, maar ben dit jaar daar dik overheen gegaan door alle romannetjes (weet alleen niet precies met hoeveel want heb het niet goed bijgehouden). Ga dit jaar wel ALLES op Goodreads zetten, hoe erg ik me ook schaam voor sommige dingen hahaha.
Ben benieuwd!
Ik zet mijn challenge weer op een optimistische 50. Heb dat doel al sinds 2014 niet meer gehaald, maarja we proberen het gewoon weer
Ik heb hem op 35 gezet, maar weet niet of ik het ga halen. Had al best veel moeite met 30. Maar ja always set your goals high he. Ik ga dit jaar ook een abonnement nemen op de bibliotheek heb ik besloten (: Cadeautje voor mezelf.
Wat doen jullie met boeken als je ze gelezen hebt? Ik heb best veel boeken in de kast staan die ik gelezen heb, maar niet nogmaals ga lezen⊠vind het eigenlijk zonde om ze dan te laten staanâŠ
Ik zet ze meestal eerst op marktplaats en als dat niks wordt, geef ik ze weg aan vrienden/kringloop/mini-bieb. Ik probeer sowieso alleen boeken te bewaren die ik echt leuk vond.
Eerste boek van het nieuwe jaar is uit: The Nightingale van Kristin Hannah. Een goede start, echt een heel mooi boek!
Next: The Poppy War van R.F. Kuang!
Jaaa, dat is echt een heel goed boek (dat van Kristin Hannah). Ik ga bijna in haar nieuwe boek beginnen, zin in.
Leuk! Ik heb ook net een abonnement genomen, nu al zin om van alles te gaan lenen en lezen
Waaaat zo veel haha, dat maakt het wel extra spannend!
Boeken die ik heel goed vond of die een mooie kaft hebben en leuk staan in de kast hou ik.
De rest doneer ik aan de kringloopwinkel of boekenruilkast, of als ik denk dat het iets voor een vriend is dan geef ik het weg. Heb wel eens geprobeerd te verkopen op marktplaats maar dat was echt de moeite niet waard.
Ik wil dit jaar echt meer gaan lezen, ik heb nog zoveel boeken thuis liggen die ik moet lezen. Vroeger las ik zoveel maar nu bijna nooit meer, kan mij er nooit toe zetten ga dan liever op de bank serie kijken.
Ik lees een stuk minder dan de meesten hier als ik dit topic een beetje doorscroll, maar ik kan echt genieten van lezen. Heb net Dat ik u kus uit, waar ik al heel lang naar uitkeek. Veel mensen waren er superenthousiast over, maar ik ben nier weggeblazen. Kan dit soort âkleine verhalenâ waarin niet teveel spannends gebeurt, maar de gewone gang van zaken wordt beschreven, heel erg waarderen. Toch is er iets aan de schrijfstijl waardoor het me minder greep dan ik verwacht bij zoân herkenbaar verhaal. Alsnog een fijn boek om te lezen, maar ben gedeeltelijk teleurgesteld.
@broodjepindakaas Ik heb hem ook niet gelezen, maar het trekt me ook totaal niet! Ik ben op een gegeven moment uit den Facebookgroep gegaan, omdat ik er gek van werd dat steeds ditzelfde boek zo opgehemeld werd en het dus continu weer in beeld kwam.
-eveneens de Arlidge boeken-
Ik heb hem wel gelezen (deel 1)
Zeven Zussen
Kort gezegd: het was niks voor mij, maar het is niet slecht.
Ik vond het heel suf geschreven (âtell, donât showâ in plaats van âshow, donât tellâ, met een alwetende verteller die te veel vertelt en ieders gevoelens uit de doeken doet, beetje zoals je in sprookjes vaak hebt) en psychologisch gezien vond ik het nogal oppervlakkig, bijna alsof het voor meisjes van 12 is bedoeld. Je kan het beste gewoon een paar paginaâs proberen en kijken of het wat voor je is. Als de stijl je ligt is het wel een leuke serie, want het verhaal is op zich interessant en je leert veel over verschillende culturen en de geschiedenis van verschillende landen, dat heeft Riley wel echt leuk gedaan.
Ik wil ook graag actiever zijn in dit topic! Ik heb op goodreads een challenge gemaakt van 100 boeken, en de eerste (Killing Commendatore - Haruki Murakami) is afgevinkt, yay! Beetje valsspelen, want ik was er al een paar dagen in 2018 in bezig, maarja Inmiddels begonnen in Perfume (Patrick Suskind, voor de vierde keer denk ik) en ik ben ook bezig in Nice girls dont get the corner office. Oh, ik bedenk nu dat ik ook net het boek
Zin kun je maken` uit heb gelezen, over hoe je zingeving kan begeleiden dus ik ben al op 2/100. Gaat lekker
Ik vind de boekengrabbelton van @Booklover echt fantastisch en ook een heel goed idee, dat ga ik misschien ook wel doen! Al heb ik vaak zin in een bepaald genre, schrijver, of boek en ik vind het ook wel heel fijn om dat daar dan aan te kunnen beantwoorden.
Is het misschien een idee om een rolling list te maken met lievelingsboeken? Ik zie dat de vraag al wel een paar keer is gesteld, maar het lijkt me superleuk om het in een lijst te zien! Die kunnen we dan weer voor onze challenges gebruiken. Dus zoiets als username + lievelingsboek.
Edit: oke ik begin maar gewoon en zie wel of jullie het ook leuk vinden
- Kauai - 1Q84 - Haruki Murakami
Maak een TBR-jar per genre, probleem opgelost.