Haha Kan ik me voorstellen, maar nee, het boek heet King.
Jaaaaaaa
De e-reader die ik op het oog had is afgeprijsd dus ik ga hem bestellen als kerstcadeautje voor mezelf!
Ik begreep ook dat je dat boek niet moet lezen nee als je Ragdoll al niet goed vind. Blijkbaar is het tweede deel nog ongeloofwaardiger en zitten er nog meer bijvoeglijk naamwoorden in.
En dit gaat kneuzig klinken, maar ik lees nu af en toe een pagina hardop voor om te oefenen voor als ik zelf de studio in moet voor Storytel. Ik heb echt respect voor de voorlezer, want dat boek is niet makkelijk door de hoeveelheid lange zinnen. Als je het gewoon leest valt dat niet zo op.
Exclusief Storytel, zij produceren het audioboek. En haha, ja, inderdaad. Voorlezen lijkt best makkelijk, maar ik vind het nog best lastig. Vooral als je een stuk dialoog hebt waarin er geen ‘zei ze’ en ‘zei hij’ bij staat.
Ragdoll eindelijk uit (gelukkig). Nu ga ik in dit boek beginnen vanwege de toffe cover.
Yrsa
Ik heb Hex uit. Even laten bezinken hoor.
Er komen morgen 3 boeken binnen die ik heb besteld met een bol bon. Nu heb ik nog voor 70 euro aan boekenbonnen. Ik ga het druk krijgen met lezen
Oh en mijn zusje heeft nog een boek voor me gekocht zei ze
Sophie kinsella: verras me
Eentje van linda van rijn (ski resort)
En die andere ben ik vergeten, dus dat is letterlijk verras me
Haha, dat zijn de leukste pakketjes!
Ik ben een hele poos niet aan lezen toegekomen maar ben nu eindelijk begonnen met lezen voor m’n scriptie! Gaat over dialectrepresentatie in literatuur met een focus op Schots. Ik ben nu Morvern Callar van Alan Warner aan het lezen, was even inkomen maar vind hem wel goed tot nu toe.
Ben benieuwd of ik m’n challenge nog ga halen dit jaar. Ik ben nu bezig met boek 51/52!
Wat tof! Ik vind dit ook altijd interessant in relatie tot vertalingen. Omdat je dan een Nederlands dialect moet vinden dat dezelfde vibe heeft als het originele dialect of door mensen met een soortgelijke sociaal-economische status wordt gebruikt.
Ja klopt! Had m’n scriptie bijna over de vertaling(en) van Trainspotting gedaan, haha. Heb uiteindelijk hiervoor gekozen omdat dat ik dan nog wat dieper op de fonetiek in kan gaan (en volgens mij was er al een scriptie over vertalingen van TS gedaan op mijn uni en ik wil dan weer origineel zijn enzo).
Ik heb net Lethal White van Robert Galbraith uitgelezen, vind die serie zo leuk! Jammer dat ik hem uit heb. Wat zijn jullie favoriete crime fiction auteurs?
Mijn geheugen is niet oké, want ik heb deze boeken besteld. Hahaha. Die van sophie kinsella koop ik dan nog
Het grootste probleem is met welke ik ga beginnen hahaha
Hahaha kijk mijn sokken
Ik ben laatst begonnen met boeken van Harlan Coben te herlezen, die vond ik vroeger goed!
Heb niks van Robert Galbraith gelezen dus weet alleen niet of het vergelijkbaar is
@dazed interessant onderwerp!
Ik ga dit jaar denk ik voor het eerst mijn Goodreads challenge halen, want ik ben mijn 50ste boek aan het lezen (van de 50).
En ik ben blij: ik krijg binnenkort voor de tweede keer een Indiespensable-boekenbox binnen en naast een gesigneerde eerste editie van A Ladder to the Sky zit ook dit boek https://www.goodreads.com/book/show/35598549-wat-het-hart-verwoest erin, dat al sinds augustus op mijn lijstje staat. Dus ik ben in mijn nopjes! Alvast wat goed leesmateriaal voor 2019.
Maandag had ik overigens mijn eerste studiosessie voor Storytel. Ik hoop maar dat ik het goed heb gedaan, maar dat hoor ik vast tijdens mijn volgende sessie van degene die het boek in elkaar gaat zetten haha.