Succes! Ik vond het in de schaduw wel lekker lopen. In de zon vrij heet. Ik zou met mijn zusje gaan, maar ze haakte af
Leuk! Die ga ik ook doen
Yesss. Ik wilde het dit jaar proberen maar raakte geblesseerd 3 weken van tevoren oid (en achteraf was ik denk ik echt niet goed genoeg voorbereid geweest). Dus volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen
Hopen op kouder weer dan dit jaar, maar dat blijft altijd een risico haha
Ik had zoān zware en vermoeide benen vandaag. Ik kreeg ook mijn ademhaling niet onder controleā¦Blij dat ik maar een klein rondje moest Zondag staat er nog een duurloop op de planning
Nice! Ik had mān 5km in 23:10 gelopen wel een pr en heel blij mee! Vond t wel heftig qua warmte. Verder echt top sfeertje, jammer dat t op t einde ging regenen.
Net weer een trainingsrondje gedaan! Waar ik woon is het alleen nog steeds heel warm en dat blijft wel zo de komende maanden, vind dat wel lastig. Ik doe gewoon rustig aan maar hopelijk wordt mān conditie toch beter
Oeh het is hier (noorden) heeeel fris 14 graden. Heb extra zin om hard te lopen zo, heerlijk temperatuurtje even na al die warme dagen!
Wat vervelend zeg! Misschien toch een bezoekje aan de fysio?
Of zelf wat proberen met foamrollen? Heb je er ook last van tijdens het lopen zelf?
Ik hoop dat het snel weggaat.
Oohh ja ik doe dus ook nooit een warming-up. Word vanzelf wel warm als ik rustig begin denk ik dan. Vraag me af of ik betere wedstrijden zou lopen als ik het wel zou doen
Zou idd eens de fysio naar je been laten kijken, wie weet kan het met simpele oefeningen opgelost worden. Voordat het erger wordt en je er echt uitligt oid. Foam roller heeft trouwens bij mij ook wel geholpen met mn knieƫn, is ook wel het proberen waard
Ik zit echt even in een dipje, niet zoveel zinā¦ maaaar ik ga volgend jaar de Boston Marathon lopen. Hopelijk zorgt dat weer voor wat extra motivatie!
Super vet! Daar moet je toch een kwalificatie tijd voor lopen of hoe heb je dat geregeld?
Wat gaaf zeg!
Ja meerendeel wel, die tijd zal ik nooit lopen. Maar T ui heeft een zeer beperkt aantal startbewijzen, dus daar heel veel geluk mee gehad!
Heeft iemand hier oefeningen om je ademhaling en hartslag iets meer onder controle te krijgen? Mijn hartslag stijgt volgens mijn horloge echt naar 180 of nog hoger tijdens het rennenā¦
Ik heb er geen specifieke oefeningen voor, maar ik heb wel ook snel een vrij hoge hartslag. Ik moet vooral proberen op lage hartslag te gaan hardlopen, maar dat is nog best een uitdaging merk ik haha. Maarja sowieso heeft de een denk ik sowieso gewoon sneller een hogere hartslag dan de anderā¦
Ja ik vind het alleen lastiger hoe ik dan een lagere hartslag krijg. Van het weekend had ik met 10km heel netjes 150-160 gemiddeld. Vandaag met 7.5km weer rond de 170. Terwijl ik vanochtend een langzamer gemiddelde tijd had. Denk ik moet ik dan nog langzamer gaan lopenā¦ ik loop al 6:30 en wil gewoon richting de 6:00
Ik heb net de Kermis Run gelopen in Tilburg. Was weer heel erg leuk! Alleen de route was niet super duidelijk. Heb per ongeluk de lange route gelopen, terwijl ik de korte 5k wilde doen. En de lange zou 10k moeten zijn, maar volgens mijn tracker en finishtijd was het eerder 8k. Allemaal niet erg hoor, want ik ben getraind, maar ik hoorde dat veel meer mensen de verkeerde route hebben gepakt omdat het zo onduidelijk was. Kan me voorstellen dat dat zwaar is als je nooit voorbij de 5k komt.
Maar hoe dan ook leuk. Suikerspin gegeten, achtbaantje gepakt. Helemaal top.
Ik heb deze vorig jaar gedaan, vond het heel leuk. Dit jaar niet geweest omdat ik dacht dat het toch wel een beetje hetzelfde zou zijn. Vorig jaar was het ook wel onduidelijk met weinig/kleine bordjes.
Weet iemand een leuke/snelle 5/10 km komende tijd in het midden van het land (Flevoland, Utrecht, Noord-Holland, (evt. Zuid Holland/Gelderland) wil iets op korte termijn hebben waar ik naar toe kan werken.
In september is er een hardloopwedstrijd op Paleis Soestdijk, 7 km. Wel bijzondere locatie, geen snel parcours want je loopt door de tuin haha!