En dat is niet goed afgelopen. Laatste 100 meter gevallen, knieën en hand open… meteen naar de apotheek, gedesinfecteerd en pleisters er op. Ik denk dat ik het volgende rondje maar thuis doe…
Oh jeetje Gaat het weer een beetje?
Shit hey, dat is schrikken! Gaat het nu met je?
@Jenn @GroenTakje ja het gaat wel hoor, beetje ongelukkig en wat prikken. Maar bikkel als ik ben heb ik die laatste 100 meter nog even gerend want je gaat toch niet voor een kortere afstand. Vandaag maar even rustig aan doen en hopen dat ik niet al te veel last heb, met name die op mijn hand is toch wel een flinke schaafwond. Maar komt goed
Ja en als het diep is in Nederland even de huisarts bellen? Straatvuil betekent tetanusprik toch? Bikkel die je bent haha, nu genieten van je vakantie en niet meer die schoenen aan!
Misschien hoort het niet in dit topic, maar zijn er ook ellegirls die korte afstanden lopen? Dus 100m of 200m sprint? Kans is klein maar niet geschoten is altijd mis haha
Edit: of moet ik nu forum feminarum-girls zeggen? lol
Ja het ziet er gelukkig schoon uit en tetanus heb ik Volgensmij nog. Ik ga even aankijken hoe het herstelt en doe nu inderdaad rustig aan!
@Lovepink: neee dat is schrikken zeg! Ik hoop dat het snel heelt en weggaat. En dat je er niet teveel last van hebt. Ga nog lekker even genieten van je vakantie.
Ik ga zelf volgende week naar Griekenland. Ik ga maar extra goed uitkijken met hardlopen.
Dankjewel! Ligt echt aan het eiland en de plek waar je naar toe gaat. Wij zitten in een minder toeristisch gebied en dus ook weinig tot geen voetpaden! Alvast veel plezier op vakantie, het is normaal wel heerlijk om je dag met hardlopen te beginnen en daarna lekker te relaxen!
Aan de ene kant is het mn eerste HM dus is uitlopen mn doel. Maarja ik wil natuurlijk wel een beeeetje een leuke tijd haha. En ik volg niet zo’n schema want met 40 uur werken in de week (soms meer) lukt het me echt niet om 3x te hardlopen.
@littlenumbers jaa de berenloop is alleen halve of hele.
@Lovepink jeetje wat schrikken zeg! Hoop dat je wat van de schrik bekomen bent inmiddels!
Zo spannend!! Morgen mn eerste wedstrijd. Ben echt heel benieuwd naar álles!
Succes morgen
Alvast heel veel succes morgen, welke wedstrijd loop je (mogelijk heb je dag al gezegd en lees ik er overheen…)
Ook met 2x kan je het halen hoor. Het is maar net wat je zelf prettig vind. Ik weet niet of het snel uitverkocht is maar anders misschien kijken hoe ver je komt en als het goed voelt dan inschrijven.
Succes in ieder geval morgen! Je kunt het.
Dankjullie marathon Sneek!
Heb me ingeschreven voor een 10k wedstrijd begin september. Loop periodes heel veel hard en dan weer bijna niet. Maar omdat in de zomer de voetbal stil ligt lijkt me dit een goede motivatie door te blijven lopen. Wil eigenlijk wel onder de 54 minuten lopen, snelste is 55 minuut een keer, maar zonder echt goed te trainen.
Ik heb net tijdens mijn 11km training een PR gelopen op de 5 en 10km. Totaal onverwacht omdat ik totaal niet bezig was met tijd. En het is dan wel niet “officieel” maar ik ben toch wel heel blij. Mijn wedstrijdtijd van de 10km ligt ruim 2 minuten hoger!
Ik hoop dat ik dit over 3 weken ook ga halen bij de plaatselijke 10km loop in eigen dorp, de route is deels hetzelfde als die ik vandaag liep
(+duimen dat het dan zulk weer is als net)
Lekker dan, gefeliciteerd! En @Chicago HEEL VEEL SUCCES en geniet ervan, een wedstrijd is al mega leuk door de sfeer.
Ik heb binnenkort de kans om met een haas te lopen maar ik krijg weer last van m’n achillespees blessure… Weet niet zo goed wat ik moet doen want zie het ook wel als een kans om een PR te lopen…
Ja goede reminder! Merk dat ik best wel gefoccused ben op mn tijd omdat ik die 7,5 km makkelijk kan en graag onder de 44 min wil lopen. Dus idd ik moet vooral gewoon genieten haha en gaan
Ik heb me nog opgegeven voor een 10 kilometer halverwege juli, ben benieuwd hoeveel spijt ik daarvan ga krijgen Lekker afzien midden in de zomer, haha.
Ahh nee, balen zeg! Ik weet niet of het al snel is. Anders misschien kijken hoe het gaat en last minute beslissen?