Ja alles blijft bij mij zitten gelukkig.
Jaaa dit heb ik ook. Kheb liever constant warmte of helemaal bewolkt. Rende net mn zwaarste 5km ooit (en mn laatste run voor as zaterdag) dus heel chill not. Idd als de zon doorbrak zoooo warm en ineens zwaaar
Ik snap soms ook niet waarom en hoe ik het weer ga doen.
Je weet wat ze zeggen over een slechte generale repetitie toch komt vast goed!
Ik hoop het maar! Kon die 5km nog niet eens volbrengen zonder te stoppen
Ik heb ook jouw maat en een sportbeha van Hunkemöller met een rits aan de voorkant, superhandig. Mijne is blauw met zwart, maar volgens mij is dit exact hetzelfde model: https://www.hunkemoller.nl/nl_nl/61-hkmx-the-pro-sport-bh-level-3-zwart-113503.html
Alle begin is moeilijk! Als je vrij veel liep weet je ook dat je het ergens wel leuk vond, dus vertrouw erop dat je die flow wel weer krijgt. Welke loop ga je doen?
Ziet er goed uit, thanks
Ik zou gewoon rustig aan proberen. Kijken of je zin terugkomt als je weer een keer ben geweest. Dan komt het gevoel vast wel weer terug. Ook omdat je al eerder hebt hardgelopen.
Die van mij heeft wel gewone behasluiting, maar waar de sluiting zit is het wel extra dik zodat het geen pijn doet. Het type heet ook iets met run of running.
Ik meld me hier ook eens. Loop al een aantal jaar hard. Had een fors trainingsschema en liep wat wedstrijden t/m een halve marathon. Na een zware winter ben ik vrij mijn gehele conditie helaas kwijt geraakt. Ben nu weer echt in een opbouwende fase. Best lastig om alle eerdere doelen en tijden te moeten laten varen. Maar ben nu blij dat het me lukt om 2x per week te trainen. Vooral lopen in het bos is zo heerlijk. <3 Vanochtend voor het eerst sinds lange tijd weer 6km kunnen volbrengen.
Herkenbaar! Soms is bij mij ook de motivatie ver te zoeken, doordat het zo âslechtâ gaat. Ben ook ruim een halfjaar geleden bijna mijn gehele conditie verloren⊠Ik probeer me nu vooral te richten op het lopen an sich en niet al teveel bezig te zijn met snelheid en afstand, maar dat valt me l best zwaar haha.
Voor mij werkte het laatst heel goed om na lange tijd weer eens op mijn gemak in het bos te gaan trainen. Vond het zĂł fijn. Dat werkte echt motiverend voor me. Weet niet of jij ook een fijne route of plek hebt bijvoorbeeld?
Je hebt sowieso je loopervaring waar je veel aan hebt tijdens een wedstrijd!
Hebben jullie verschillende hardloopschoenen of lopen jullie op 1 paar? Ik lees veel dat 2 paar handig is. Maar is dat nou echt zo? Dat dan 1 paar voor kort is en 1 paar voor lang?
Dat is afhankelijk van hoeveel je traint. Je schoenen hebben net als jij rust nodig. Ja echt. Dan kan de demping herstellen.
Als je vaker dan 3x in de week loopt zou ik een tweede paar aanschaffen.
Ik heb wel een 2e paar, maar merk eigenlijk dat ik die weinig pak haha. Ze hebben wat minder demping dan die andere, waardoor ze volgens mij wel meer geschikt zijn voor de wat kortere snellere trainingen⊠ga me hier nog eens in verdiepen
Kheb ook twee paar schoenen. Maar op de ene loop ik bijna nooit want krijg er blaren van⊠Ik ga nu trainen voor de halve dus ben van plan langs runnersworld te gaan voor goede schoenen afgesteld op langere afstanden. Ben nu al bang voor t prijskaartje haha.
Wil me opgeven voor mn eerste halve marathon begin november (berenloop). Maar door de duinen en over het strand. Ik durf me niet op te geven haha. Met mijn trainings planning loop ik twee x 19 km voor die tijd maar als er iets âmisgaatâ zoals ziek worden dan haal ik die planning niet. Dus ik weet niet of het verstandig is. Maar het lijkt me zoân leuke run! En i love terschelling! Alleen net een maandje te vroeg naar mijn idee. Wat zouden jullie doen? Opgeven of toch voor een run later gaan?
Ik zou echt doen waar jij je goed bij voelt. Je kunt in principe een 16 weken schema doen van 10km naar de halve. Dus als het puur uitlopen is moet het echt wel lukken.
Klaarmaken om weer een rondje 5km te doen in Griekenland, baal erg dat ik gewoon naast een weg (half in de berm, soms klein stukje voetpad) moet lopen anders had ik dat echt met veel meer plezier gedaan. Nu is het eigenlijk gewoon een beetje gevaarlijk en wil ik niet verder dan 5.
Ik heb me ook al opgegeven voor een halve in oktober (loop tot nu toe niet verder dan 12 dus geen idee of ik het ga halen), maar ik dacht; anders kan ik altijd nog mn afstand aanpassen naar 10km:p en het motiveert wel! Maar dat kan zeker niet bij deze?
Ik heb ook twee paar schoenen, 1 paar âechteâ hardloopschoenen waar ik meestal op loop en een paar hardloopschoenen van de lidl. Op zich ook goeie, daar ben ik op begonnen, maar ik heb ze vooral nog als reservepaar of voor als ze vies gaan worden. Ik ga echt geen obstaclerun doen op mijn dure schoenen