Hardlooptopic

Kheb echt een stomme vraag denk ik maar :joy: hoe plak je dat startbewijs aan je shirt? Ik loop volgende week zaterdag mn aller eerste wedstrijd en ik kom er niet uit :no_mouth:

Zitten er geen veiligheidsspelden bij? Die kreeg ik tot nu toe altijd meegestuurd met mn startnummer. Je hebt ook mensen die daar magneetjes voor hebben of een band om m aan te hangen, maar daar heb ik zelf geen ervaring mee

1 like

Veiligheidsspelden! Heb tegenwoordig standaard een doosje in huis haha.

1 like

Ik wil het koude herfst- en winterweer terug :tired_face:

2 likes

Jeetje wat heb ik vandaag eindelijk weer eens een lekkere run gelopen. Het was heerlijk weer niet te warm, met een lekker windje. Ik merk echt dat ik dat zoveel prettiger vind. Het was wel zwaar 10,5 km door het duin heuvel op heuvel af. Ik denk dat mijn kuiten en knieën morgen wat minder blij zijn. :joy: Maar ondanks dat zat ik bij de 10km maar 20 sec boven mijn PR. Dus ik heb hoop dat ik ooit deze ga verbreken. Ik ga maar eens opzoek naar een leuke niet zo warme 10km run in het najaar. Tips zijn welkom! :yum:

5 likes

Eind oktober of november doe ik ook mee :biggrin:

1 like

Nee zitten er niet bij. Niet vergeten te kopen dan :sweat_smile:

Ik doe mee met de 5. Zou eigenlijk de tien met buddy doen maar we nemen onze partners juist mee om ze te supporten dus dan maar met z’n vieren de vijf. Zij zijn nog niet zo ver met rennen als wij.

2 likes

https://www.runnersworld.nl/shop/hardloopschoenen/train/gel-nimbus-20-dames-hardloopschoenen/?referrer=%2Fshop%2Fhardloopschoenen%2Ftrain%2F%3Ftype%3Ddames%26merk%3Dasics%26page%3D1&token=967636323

Ik heb deze! Zweer al 4 jaar bij dit model, mega duur maar ook zo fijn. Neutraal, veel demping, genoeg steun… Een loopanalyse bij een Runnersworld is sowieso fijn om te doen, als je schoenen koopt is het gratis en ze nemen echt de tijd voor je.

1 like

Een tijd geleden heb ik een testloop gemaakt op schoenen van Hoka. Zien er gek uit, maar dempen enorm, alsof je op wolkjes loopt. Adidas heeft ook schoenen met veel dempend materiaal. Gaan ook lang mee, weet ik uit ervaring.

1 like

Klopt,waren net springkussens :wink:

Jep, mee eens. Heb ze trouwens wel in het roze, die zijn minder heftig dan deze groengele, haha. Laat je weten welke je hebt gehaald? :blush:

1 like

Heeft iemand een tip voor een goede sportbeha? Ik heb een smalle omvang 65/70 en en grote cupmaat (meestal f). Het zijn vaak van die pantsers of ze zitten vast aan de bovenkant waardoor ik ze niet aankrijg :face_with_raised_eyebrow:

Ik zweer bij de shockabsorber, met mijn 80f. Ze kunnen geen kant op :+1:t2:

1 like

Ik ben moed aan het verzamelen om te gaan hardlopen haha. Luuuuui

Kom op! Het is nu eindelijk minder warm dus je moet wel! :grin:

Ik heb deze van de hunkemoller. Ik koop om de zoveel tijd 2 of 3 nieuwe. Het blijft bij mij allemaal goed zitten.

Edit: oeps ik dacht dat het alleen een link werd. Maar er komt ook een hele afbeelding bij. :sweat_smile:

1 like

Blijft bij deze ook alles ‘op zijn plaats’ zitten? Hij ziet er wel fijn uit dus zal eens kijken bij Hunkemöller.

Welke heb jij daarvan? Ik heb er een gehad met een gewone behasluiting en die vond ik niet zo fijn.

Dit weer is zoveel beter <3
Merk alleen wel echt dat zodra dan de zon doorbreekt het ineens 10x zo zwaar voelt en moeizaam gaat. Zo afhankelijk van het weer :tired_face:

En heb echt geeeen idee hoe ik ooit een halve marathon ga halen hahaha

1 like