Thnx @Luipaard @Tobvit helaas raden jullie allebei een broekje zonder bovenbroekje aan haha. Zal ik toch in die richting moeten gaan zoeken. Voel ik me alleen best bloot in dus die drempel moet ik nog even over . Bedankt
Bij mij ging die 2in1 van nike ook schuiven toen ik een keer niks in die zakken had. Als ik wel mn telefoon/sleutels erin heb gaat het wel goed.
Heb ook zoān dubbel broekje van under armour maar daar schuift die binnen legging iedere keer omhoog, echt heel irritant. En daar zitten sowieso geen zakken in voor je telefoon.
Het is zoān struggle om een degelijk broekje te vinden haha.
Ik heb een broekje met binnenbroekje wat wel goed blijft zitten, maar ipv broekje is het een rokje eroverheen. Ook niet ideaal dus (maar wel zakjes). https://www.mudsweattrailsstore.com/waa-ultra-skirt-20-1?channable=e24277.Mzc2MDE5OTQyNTI4OA&gclid=CjwKCAjwp-X0BRAFEiwAheRui-y6AABxMM8jRFxjMAuaCkdNKx4lMgRkBZB53w8jQOYUE5sJ635XrBoCj_8QAvD_BwE#83057
Ik ben me nu aan het verdiepen in triathlon broekjes, want zakjes en ook net wat langer. Maar als ik er alleen in hardloop heb ik echt niets aan zoān dunne fietszeem die erin zitā¦
Hardlopen in een rokje vind ik dan weer heel raar. Iets staat me daaraan tegen denk ik haha. Terwijl ik dat met badminton/tennis weer nooit een probleem vond en juist altijd rokjes droeg
O nee ik heb een zelfgediagnosticeerde stressfractuur. Wat een gekut. :((((((
Verder geen bewijs en ook geen fysio ofzo of huisarts maar alles wijst er wel op
Ah jakkie, heb ik ook gehad! Tapen kan helpen om te verstevigen. En echt het wondermiddel is rust. Maar als ik te veel train voel ik die plek soms nog (en het is al 2 of 3 jaar geleden).
Doet het extra pijn als je er op drukt?
Neee wat rot zeg! Ik hoop dat het snel weggaat.
En misschien valt het alsnog mee en is het iets anders? Als ik een zelf diagnose zoekbword ik vaak gek van wat ik lees. En denk ik op zijn minst dat mijn been eraf moet ofzo.
Ik ben sinds ongeveer 2 maanden weer regelmatig aan het lopen, en voor het eerst merk ik dat ik steeds verder kan! Vanochtend 8 km in ongeveer 50 minuten, was best wel trots. Mijn doel is 10k binnen een uur
Wat voor sport bh gebruiken jullie? Ik zweer eigenlijk bij die van victoria secret maar er is er nu eentje kapot gaan (2 schuurplekken door een beugel die nu doorkomt)ā¦ vind het alleen beetje prijzig om daar nu 1 sportBH te bestellen.
Overigens rende ik vorige week zondag mijn eerste 10km!!!
@Lovepink @Love_story
(nooit opgevallen dat jullie allebei met Love beginnen hahaha)
Thanks!! Ik ga eens kijken naar tapen dan. En ik ga wanneer het kan weer naar de fysio (:. Hoe gaat het rennen bij jullie?
@anon4550793 Ik heb zelf geen goede (nog erger: ik combineer 'm met ee gewone bh), maar ik hoor van mān omgeving dat Nike hele fijne heeft.
Ik loop eigenlijk best veel, veel tijd over nu door al het thuiswerken. Favoriet toch afstand tot 10km omdat je dan snel klaar bent. Maandag loop ik een HM als virtual run (Ingeschreven voor de kings day om een beetje motivatie te houden). Heb mij via dezelfde āorganisatieā ook voor de may challenge ingeschreven (5 en 10km). Zijn mooie medailles, ben normaal niet van de virtual runs, maar nu niet zoveel opties.
Jaa hier gaat het opzich prima. Gelukkig scheelt het dat het goed weer is. En ik doe ook wat van die virtual runs. En soms geef ik er maar aan toe aan geen zin en ga ik fietsen. En aangezien ik echt denk dat een marathon pas 2021 wordt helpt dat ook niet echt qua motivatie. Aan de ene kant wil ik er wel 1 zelf lopen maar aan de andere kant ook niet.
Mijn duurlopen doe ik ook nog steeds wel. Omdat ik die gewoon echt fijn vind. 2 weken geleden ook nog een 30KM gelopen. En twijfel om gewoon eens die 42 aan te tikken. Gewoon kijken hoe het is. Al denk ik niet dat het gevoel van echt finishen kan overtreffen. Zeker voor een eerste keer niet. Maar wachten tot 2021 duurt nog echt zo lang. Il was er gewoon echt klaar voor in April.
Shock absorber. Ik heb grote tetten dus een stevige bh is hard nodig.
Ik heb het hardlopen sinds een paar weken ook weer opgepakt. Ben niet snel >6min/km maar merk dat ik makkelijk 8-10 km kan lopen. Mijn doel is om binnen 3 maanden 15 K te kunnen lopen binnen 1,5 uur. Zag dat je via de Nike run club app schemas kunt opstellen, dus daar maar eens neuzen.
Ik heb er 2 van shock absorber, die zitten heel fijn. Zoān simpele sportbeha biedt niet voldoende ondersteuning voor mij.
Ik heb vandaag bijna 8 km gelopen, het gaat steeds beter:)
Ik gebruik deze en vind m wel fijn! (met 70E): https://www.hunkemoller.nl/hkmx-the-all-star-sport-bh-level-2-wit-166421.html
maarr nu ik hier lees over shock absorber ben ik daar ook wel benieuwd naar gewordenā¦
Bij mij gaat het al een paar weken slecht met hardlopen geen idee hoe het komt, torenhoge hartslag met een mega sloom tempoā¦
Hoe meten jullie me hartslag?
Ik heb een Fitbit en merk (hoop) dat het niet precies is. Volgens dat ding zit ik altijd met hardlopen in de piek zone, zo rond 178 terwijl ik niet altijd moe ben en een redelijke conditie heb.
Ik had donderdag ook echt een enorm hoge hartslag. Ik vond het lopen zoooo zwaar en achteraf zag ik in de fitbit app dat mijn hartslag heel hoog was geweest. Wrs was daarom het lopen zo zwaar.
Ik wilde eigenlijk vandaag en maandag gaan, maar vandaag 2u gewandeld, dus toen had ik wel weer genoeg gelopen. Nu maar morgen en dinsdag. Ik loop met de Nike app en wil in april voor het eerst 50 EM halen. Zit nu op 68km, dus moet lukken
Los van hoe betrouwbaar zoān meting is, zijn die zones natuurlijk heel persoonlijk. Ik zit ook best makkelijk richting de 180+. Ik moet echt moeite doen bijv om rond of onder de 160 te blijven (heeeel langzaam).
Ik heb zelf een garmin horloge. Weet niet helemaal hoe betrouwbaar die is, lees daar verschillende dingen over. Heb ook wel een borstband, maar ik vind dat zo vervelend zitten dat ik 'm alsnog nooit draag, haha.