Hierbij mij favoriete tosti video’s
Mijn favo is kaas met suiker
Boter met suiker hmmmmm! Echt heerlijk
Ik eet de laatste tijd elk weekend een croque monsieur (tosti met bechamelsaus) zooooo lekker jammie.
Hoop zoooo dat die tent morgen op is want heb er nu echt zin in
https://goo.gl/images/j9ba6T
Jaaa, maar ik heb nog steeds geen goed alternatief gevonden van chocolade hazelnootpasta!
Je moet de tosti besmeren met boter!
O spuit11
Nutella met geraspte kokos
Tosti Appeltaart!
Brood met boter (als je dat lust), plakjes appel en kaneel. Zo lekker! Eten terwijl hij nog warm is. Eventueel met wat slagroom.
ik kan nog even geen duit in het zakje doen maar kom even zeggen dat dit een prachtig topic is.
Tosti met kaas, tonijn en een laagje sambal dippen in curry
Ik heb ooit met vriendinnen een tostifestijn gehouden, was zo cool.
Stelde t net aan mn vriend voor omdat een keer te doen maar hij werd niet enthousiast
Geitenkaas en peer <3
Kaas en Spaanse worst van de Vegetarische Slager.
Die met spaghettisaus had ik nog nooit gehoord, maar klinkt goed😍 met welk brood?
Ik maak tosti’s meestal met simpel wit brood omdat ik dat het lekkerste vind maar bruin brood kan net zo goed. Denk dat je vrijwel iedere soort kunt gebruiken. Oh en ik zag hier bij de bakker italiaans brood met olijfolie en kruiden. Dat wil ik ook nog een keer met die combi proberen. Lijkt me de ideale match.
Verder heel saai maar zag m er nog niet tussen : tosti satésaus
Ja is dat echt lekker? Ik had laatst wel de neiging om het te proberen maar heb me op het laatste moment bedacht en ben toch maar safe gegaan.
Ik vind van wel🙈 al is versgebakken wit stokbrood (nog warm) met satesaus ook heerlijk
Dat sowieso. Met bbqen zit ik altijd al vol van het stokbrood en satesaus nog voordat de rest gaar is. Maar love satesaus dus ga het binnenkort maar eens proberen. Kan eigenlijk niet dat het niet smaakt.
Heb mijn vriend dit topic laten lezen. Had hem echt moeten filmen
Ging van naar naar naar
In ieder geval veel inspiratie opgedaan!
Bij dezen zijn jullie allemaal uitgenodigd voor de tostiparty die we gaan geven wanneer we samenwonen
Suggesties van mijn vriend:
Tosti kaas met rosbief met peper op een Italiaanse bol
(Alles moet met oude kaas in het geval van tosti’s)
Tosti pepper jack cheese
En hij is het met @TheRock eens dat een tosti op een wit puntje fantastisch is