Razer is een goed merk! Mijn vriend heeft ook een Razer en ontzettend tevreden. Zelf ben ik enkel meer van de mechanische toetsenborden, omdat ik dit zelf prettiger vind typen. (Dat is natuurlijk enkel en alleen persoonlijke voorkeur) De recenties zien er ook goed uit.
Ik weet alleen dat je verschillende switches hebt (cherry mx ?) en dat je een proefpakketje blijkbaar kunt bestellen om te kijken wat je lekkerder vindt typen! Dus wellicht eerst uitproberen voordat je er een bestelt?
Ik heb dit toetsenbord en ik vind hem heel fijn! Ook voor typen vind ik hem fijn, al typ ik niet heel veel teksten. Volgensmij hebben ze in de Me.d.ia Ma.rk.t ook een paar als showmodel staan dus zou je ze kunnen testen wat je zelf het fijnste vindt.
Iemand nog tips voor games die we op de ps4 met zân tweeĂ«n kunnen doen? Volgende hebben we al gedaan:
- A way out
- Untill dawn
- Man of medan
- Overcooked (vonden we niet zo)
Het mag ook een game zijn met een goede storymodus die we omstebeurt kunnen spelen (of in mijn geval vooral meekijken, maar vind ik alsnog leuk Games die tot nu toe favoriet zijn daarin zijn Last of Us en Uncharted. Aangezien we nog even moeten wachten tot Last of Us 2, hebben we tijd te overbruggen.
Voor couch co-op:
Divinity: Original Sin 2 kun je helemaal samen spelen, super leuk spel maar ik raad het alleen aan als je van RPGâs houd.
Donât Starve Together. Hele leuke survival game met een Eldritch Horror randje, veel humor en een super toffe art style.
Lovers in a Dangerous Space Time schijnt ook leuk te zijn maar heb ik niet geprobeerd.
Brothers: A tale of two sons kun je volgens mij ook helemaal samen spelen, niet gespeeld maar schijnt een heel mooi spel te zijn. Ontroerend.
Single players met een tof verhaal zodat je omstebeurten kan of mee kan kijken: Oxenfree, Afterparty, Dishonored (1 en 2), God of War, Red Dead Redemption 2, Horizon: Zero Dawn, The Walking Dead, The Wolf Among Us.
Misschien ook Portal en Borderlands. Nou ja portal heeft niet zoân boeiende verhaallijn maar vond ik wel echt een unieke en toffe game.
Ik ben eergister aan Breath of the Wild begonnen. We hadden hem al 2 jaar en mn vriend heeft hem helemaal uitgespeeld. Maar ik ben echt zoân Zelda fan, heb veel Ocarina of Time en Twilight Princess (mn favoriet) gespeeld. Ik vond dit spel niet echt Zelda achtig.
Maar ik ben nu wel echt hooked haha, superleuk spel!! Ik mis wel een beetje de uitgebreide puzzel en kerkers, maar verder echt tof!!
ahh twilight princess was ook echt mijn favoriet! Maar heb helaas geen switch, of wii u, en om nou alleen voor zelda er een te kopenâŠ
Haha aw dat doet me denken aan toen ik het aan mijn zusje liet zien.
Zij: âIk weet niet of ik dat leuk vind hoor, is nou niet echt Zelda-achtigâ
Ik: âProbeer het voor een half uurtje en als je het niet leuk vindt spelen we wat anders?â
4 uur, drie gefaalde recepten, talloze dode bokoblins en een paraglider later.
Ik: âJe vindt het echt saai zie ikâ
Zij: âShhh ik wil dit paard tammen je haalt me uit mijn concentratieâ
:â)
Ik had gehoopt dat ze uiteindelijk de oudere Nintendo games ook beschikbaar zouden maken voor op de Switch, deden ze immers mer voorgaande consoles ook. Maar dat lijkt niet te gaan gebeurenđ. Baal ik echt zo hard van.
@LeviOHsa hahaha ja ik was dus precies jouw zusje
Wat ik wel leuk vond om âsamenâ te doen: de Telltale games. Met name Walking Dead en The Wolf Among Us. Is singleplayer dus inderdaad omstebeurt.
(Oh zie hem nu hierboven ook getipt staan. Maar echt een aanrader als je meer geeft om verhaal)
Nog niet genoemd maar ook leuk: Chariot, Lego games, Minecraft.
Beyond two souls!
Unravel 2
Stardew valley
Lego Harry Potter
Trine
Degrees of Seperation
Meer weet ik er zo niet of ze zijn al genoemd.
Deze maand gratis de Sims bij PS Plus
Even een bump in dit topic.
Op 20 maart kom Animal Crossing New Horizons uit! Er is op eht moment nog niet super duper veel nieuws vanuit Nintendo, maar fans zoeken hun een ongeluk.
Wat al bekend is:
Er komt een speciale Switch editie, Nintendo heeft hier al een unboxing van gemaakt op hun YT kanaal
Het spel zal 6,2GB van je switch innemen qua ruimte.
250 renders zijn onlangs uitgebracht waardoor je al wat nieuwe en bekende villagers ziet en de nieuwe kleding. (https://animalcrossingworld.com/2020/02/250-high-resolution-animal-crossing-new-horizons-villager-special-character-renders/)
Nieuwe reclame om het spel te promoten
En vast nog veel meer, ben nu te enthousiast om het er allemaal uit te gooien.
Ik op 20 maart wanneer ik naar de GameMania ga om de ACNH switch op te halen en een fysiek copy van het spel:
Gaan jullie ACNH kopen? Of hebben jullie AC gespeeld!?
Ja ik ga hem zeker kopen! Dit is een van de weinige spellen waar ik overlap mee heb met mijn vriendinnen dus ik kijk er echt naar uit
Canât wait, 20 maart duurt nog zo lang haha
Love Animal crossing. Ben echt zo benieuwd. New leaf was al zo veel beter dan city folk, nh lijkt me fantastisch. Vind het vooral fijn dat je eindelijk ook meubels buiten neer kunt zetten! En dat je samen kunt spelen, vriend en ik moesten altijd wachten op elkaar zo pissig als het dan net stopte met regenen en ik een bepaalde vis niet kon vangen
Ik vind de ac switch vrij suf wel mooie kleuren.
Jaaa ik wil heel graag animal crossing! Maar heb zelf geen switch, dus dan zou ik die van mijn vriend moeten lenen/toe-eigenen
Ik baal echt dat ik The Witcher niet heb gekocht voor de hele Netflix-hype. Hij is nu overal ineens weer veel duurder (rond de 38,-) terwijl ik hem een hele tijd voor 23,- in mijn mandje had zitten op Bol.com. En nu weiger ik om hem voor die ânieuweâ prijs te kopen want ik ben lekker schraalâŠ
Oooofff die hele mooie ACNH switch kopen!
@Illuminated het spel komt redelijk vaak in de aanbieding. Zowel voor ps/Xbox als voor pc! Als de drang nog niet super super groot is zou ik even wachten tot die weer in de aanbieding is.
@Ferngully OOOH heeeerlijk! Ik vond new leaf ook al zân verbetering, had hem laatst nog even aangezet en een nieuwe stad begonnen maar wow die besturing. Stuk heftiger dan op de switch, logisch het is een iets ouder spel en alles liep niet zo soepel back in the Day. Mijn vriend gaat mijn switch nemen, het fysieke spel houd ik dan voor hem en gaan we ook ACNH samen spelen!
@flwhrs voor waar we vandaan komen is het voor mij nu echt suuuper dicht bij haha. 40 of 39 dagen zoiets?
@LeviOHsa echt super leuk!! Zou willen dat mijn vrienden de hype zouden snappen hahaha
Ik heb overigens 20 maart wel vrij gevraagd, doe ik echt nooit maar ik moest en zou die vrijdag vrij hebben haha. Obsessed.
Wellicht kunnen we tegen die tijd elkaars eilanden bezoeken!?