Gametopic

Wie speelde hier nou ook gta?

Ik heb gisteren Untitled Goose Game gespeeld en dat is echt lollig. Je kan het binnen een paar uur uitspelen, dus kan prima op een avondje. Het zit in de Xbox game pass, dus “gratis” als je dat abonnement hebt.

Je bent dus een gans en je doel is om mensen het leven zuur te maken.

19 likes

Hahahahaha wattt

2 likes

Hahahahahhaha dit wil ik

1 like

@HotMomma @YoMrWhite Aanrader hoor. Ik probeer nu een kind in een plas water te laten struikelen. Je krijgt een to-do lijstje met allemaal dingen die je moet doen. Iemands hoed stelen, iemand opsluiten.

(Hoewel ik het voor €20 misschien niet gekocht had)

3 likes

Is goat simulator ook zoiets? Die is nu gratis te krijgen via PS Plus haha

Ja dit is zo’n leuk spel!
@HotMomma Ja goat simulator lijkt er een beetje op, maar ook weer niet. In bizariteit gaat die nog wel stukken verder en is heel vermakelijk.

2 likes

Hahaha ik ga die een keer proberen als ik tijd heb, toch gratis hahaha. Kan me er totaal niks bij voorstelen.

Zijn er mensen die Bioshock spelen? Ben nu weer bezig met infinite, en vind het toch zoooo een geweldig spel. De makers zijn nu ook bezig met een 4e deel las ik :smiley:

Haha, shit nu wil ik dit doen, maar voor 20 euro?

Ben er een tijdje uit geweest, wil weer beginnen op de playstation, maar ik weet nog dat ik in uncharted 4 bij een level ben waar ik niet uit kwam, dus dat motiveert niet zo haha.

Ohhhh ik heb voor mijn vriend God of war gekocht want hij was in de aanbieding, maar nu ben ik zelf verslaafd! Ik had mij nooit ingelezen over wat voor spel het was, maar toen ik hem zag spelen vond ik het zo leuk. Vooral de puzzels tussendoor vind ik geweldig!

3 likes

Even dat hoofdstuk op YouTube opzoeken zodat je weer even verder kan?

Ik kon m’n farm op stardew niet meer aan dus ben er de hele avond mee bezig geweest om hem opnieuw te organiseren. Wel nog steeds spijt van welke farm ik bij het begin heb gekozen :sweat_smile: maar ben al te ver om opnieuw te beginnen

Gisteren Zelda Breath of the Wild gekocht
Send help
Ben echt verslaafd

4 likes

Gisteren voor het eerst gewonnen met Fortnite! Yay!

5 likes

Weet iemand nog leuke Switch games om met zn tweeën te spelen?

Mario en Donkey Kong hebben we al uitgespeeld :slight_smile:

Mario Kart! En ik heb net Luigi’s mansion gekocht maar die moet ik nog proberen. Schijnt ook leuk te zijn met zijn tweeën!

Overcooked 2! Maar de gevoelens kunnen hoog oplopen haha. Nogal hectisch.

Speel je dat met zn tweeën? Overcooked 2 hebben wij ook, maar maar heel even gespeeld. De eerste levels vonden we superleuk, maar daarna zo moeilijk. Had het idee dat het meer gemaakt is voor 3 à 4 spelers dan 2? Misschien toch nog maar eens proberen

@DikkeKip ja Mario kart hebben we ook al! Is inderdaad leuk!

Ja ik speel het met mijn zusje! Is wel moeilijk soms maar er is altijd wel een manier waarop het kan.

1 like

Dit gaat niet over gamen, excuses, maar dit is wel het topic waar de meeste mensen meelezen die hier verstand van hebben denk ik hahah

Maar heeft iemand aanraders voor een goed mechanisch toetsenbord dat niet meteen stervens duur is? Ik heb deze nu op het oog: https://www.bol.com/nl/p/razer-cynosa-chroma-qwerty-membraan-gaming-toetsenbord/9200000086805000/

Het is niet voor gamen maar voor een heleboel tekst typen haha dus als iemand nog een ander soort toetsenbord weet dat beter is voor gewoon tekst typen hoor ik het ook graag.

1 like