Oh nee ik ben zo verslaafd aan Stardew. Je moet ff alle mogelijkheden door hebben. Het mijnen, dieren, relaties, vissen, community center. Als je alleen landbouw doet is het saai.
Ja ik moet er ook echt wat mee gaan doen, maar er zijn zoveel leukere spellen om eerst te spelen maar ga me er toch maar aan wagen!
Speelt niemand COD MW?
Ik heb ook Stardew Valley gekocht vorige week en ik ben zooo verslaafd. Het lijkt op Terraria, maar ik vind dit leuker. :’) Heb dit weekend echt uren gespeeld.
Cyberpunk jaaaa, Last of Us wss niet!
Jaaa Cyberpunk staat op de wishlist!
Hier komt Cyberpunk er ook!
Ik ben nu Star Wars Jedi Fallen Order aan het spelen. Wat een mooi spel is dat. Het zat bij mijn xbox one x bundel, anders had ik het zelf niet zo snel gekocht. Het speelt heel intuïtief met weinig HUD info.
Cant wait for LOU2!!!
Heb laatst deel 1 weer even gespeeld als opfrisser haha, ik hoop dat deel 2 meer een open wereld is en iets gevarieerder qua gameplay!
Ik speel veel CoD! Maar niet MW nu geloof ik.
Ja staan beide op mijn wensenlijstje hoor!
Heb met de boxing day sales hier ook nog death stranding, kingdom hearts en the outer worlds voor een prikkie weten te scoren. Dus mijn backlog is weer aangevuld . Ben op dit moment door de serie een replay van Witcher 3 aan het doen.
@Cactusje @DikkeKip beetje late reactie maar ja!! Ik heb hem en hij is echt heel leuk. Zeker een aanrader.
Nice! Welke dan? Campaign of meer online?
WWII volgens mij, en enkel online
Oh wat leuk! Ik speel ook alleen maar online.
Ik ben echt excited voor sons of the forest/the forest 2. Niet dat ik het ga spelen, maar love de videos die er van gaan komen. Zijn er meer mensen die gamingvideos kijken op youtube?
Heeft iemand de Pokemon Direct gezien? In spoiler voor de zekerheid
Ik vind de content er echt zooo goed uitzien en ook leuk dat 200 Pokemon terugkomen, maar echt kut dat je in totaal 90 euro betaalt voor het hele spel? (Omdat de expansion 30 euro kost) Ik moet ook echt even goed nadenken of ik het ga doen want het ziet er dus wel gaaf uit maar het is zooo veel geld
Ik ben late to the party hiermee hoor maar ik heb Pokémon eevee op de switch. Maar wat is nu eigenlijk de bedoeling van dit spel? Ik vang Pokémon met zo’n bal, dubbele stuur ik naar een professor en soms willen mensen met me vechten. Dan geef ik ze 1 stoot met eevee en dan faint de ander.
Er staan bosjes her en der dus ik neem aan dat ik die weg kan halen op een gegeven moment? Maar wat nog meer want tot nu toe is het een beetje hetzelfde allemaal.
(Volgende stap is idd tutorials kijken maar als iemand me het kort kan vertellen is het tijdwinst jeweetzelf)
Je moet de 8 gyms verslaan zodat je de League kunt uitdagen! Als het goed is heb je een town map, dan zie je wel een beetje welke kant je op moet.
Ja klopt maar ik zit nu in een loop want iedereen zegt steeds hetzelfde en ik vang steeds dezelfde Pokémon haha. Maar ik probeer het nog even.
Lekker Spelen videos zijn mijn very guilty pleasure