Gametopic

Ja ik vind m leuk. Lekker groot, veel quests. Ik doe het makkelijkste level en met alle tutorials en vind het nog ingewikkeld, heb nog steeds een walkthrough nodig.

2 likes

Hebben mensen nog aanraders met de eshop sale van Nintendo?
Ik heb zelf Overcooked al eerder gekocht en als je vaak met iemand samen op de switch speelt is het echt leuk!

Zit er zelf aan te denken om Rocket league te kopen

Je kan ze aan de anticonceptie zetten! Dus dat zou ik dan bij je mannetjespauw doen als je geen baby’s meer wil haha.

In welke modus speel je? Sandbox of?
Ik speel zelf nu in challenge, vind dat management speelelement dat daarbij komt kijken wel leuk!
Voordeel van sandbox is dat je inderdaad beter kunt plannen en indelen vanaf het begin haha

1 like

Weten jullie of er ergens nintendo switch spellen in de aanbieding zijn ivm black friday?

Ik kan ring fit adventure kopen voor 59,99, raden jullie dit spel nog steeds aan? En welke spellen nog meer?

Weet je voor welke spelcomputer dit spel is?

Waar? :open_mouth:

Bedoel je misschien Secret of Mana? Al is dat niet echt anime stijl volgens mij. Wel een Japans spel

1 like

Op amazon.de volgens mij! Daar zijn veel switch spellen in de aanbieding vandaag

1 like

amazon.de inderdaad!

1 like

Meh het spel waar ik op hoopte dat het BF sale zou hebben heeft het niet in de Steam store :cry: Zo jammer, want zie ze op andere sites wel met korting maar ik moet de Steam versie hebben (is een DLC)

Iets van Tales of Symphonia?

Of Ni No Kuni?

2 likes

Morgen komt mijn switch met mario kart en pokémon shield binnen :heart:

Ik krijg er ook een labo voertuigen pakket bij. Heeft iemand hier daarmee ervaring? Is het wat?

2 likes

Same hier! Ben nu de wild area aan het ontdekken en ben toch maar gezwicht voor Nintendo Online😭

1 like

Per ongeluk mijn eerste Shiny gevangen (Shield). Ik liep per ongeluk tegen hem aan terwijl ik wat Applins aan het vangen was voor mijn zus, haha. Een Spritzee!

Rechts is dus shiny.

3 likes

Ahh wat leuk! Ik hoop er ook altijd esntje te vinden maar die kans is zo klein

Weet iemand trouwens een beetje hoe die raid battles werken? Moet je daar een hoog level voor zijn of valt het mee? Ik heb geen vrienden op de switch dus kan niet echt samen spelen

Was vandaag bij een game markt en ik twijfelde zooo tussen 3 Pokemon games, was echt te duur voor meerdere dus ik heb Heart Gold :smile:
Ondanks dat Shield natuurlijk veel mooier is geniet ik ook zo van de oudere games

6 likes

Cyndaquil, goede keuze :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik heb dit weekend Detroit: Become Human besteld naar aanleiding van de enthousiaste reacties hier een tijdje terug. Ben benieuwd!

7 likes

Heart gold is zooo leuk!