Thx voor je antwoord. Ik geef het op hahaha zó stom dat dit spel niet te spelen is voor een niet gamer
Ik maar wachten tot Haunter ging evolven, blijk het dat hij pas evolved als je hem met iemand ruilt En aangezien mijn vriend en ik op dezelfde switch spelen kan ik ook niet met hem ruilen
Oh en Ballonlea is echt mn favoriete stadje tot nu toe, its so pretty <3
Ik wil wel ruilen? Dat je hem dan weer terugkrijgt. Ben alleen wel aan het werk tot 22:45 ofzo. Maar misschien dat hier nog iemand is die je sneller kan helpen.
Ohh heel graag! Heb je zelf Sword of Shield? Ik heb Sword, als jij shield heb kan ik kijken of ik een exclusive voor je kan vangen als dank!
Ik heb Shield! Ik doe je wel bericht als ik thuis ben, mocht je dan niet online zijn dan kan ik morgen ook wel!
Ik ben morgen overdag op comic con, maar denk dat ik eind middag begin avond wel kan?
Tag/pb me tegen die tijd maar!
Heb je nu eventueel tijd?
Ik zal hem opstarten!
Ik heb nog nooit getrade, dus je moet me hier even doorheen begeleiden
Druk op Y > Link Trade > Set Link Code > 6389
Aaah dankjewel!!
Vandaag Planet Zoo gekocht en ben al 3 uur non stop aan het spelen. Moest de besturing etc even uitvinden in het begin, maar wat een heerlijk spel haha
Death stranding gamers; hoe bevalt het spel nu na enige gamplay?
Ahhhhhhh ik ben de witcher opnieuw begonnen omdat ik toch niks meer wist en die kutgriffin lukt niet. Eerst alle side quests gedaan en alles zo goed mogelijk verzameld (met een walkthrough, i suck) en nu is het in een keer gelukt
Krijg nu ook zin om de witcher weer te doen! Ga vanavond weer beginnen denk haha
Yay nog een Planet Zoo speler!! Het is echt mega verslavend hè . Ik heb best vaak dat ik bij mezelf denk: okee nog even dit of dat afmaken en dan stop ik… BAM weer een uur verder
Ik hoop dat er nog een leuke aanbieding komt, heb hem al in mijn mandje zitten op Bol.com hehe. Maar wel een aanrader dus?
Ja same!! Ik ben alleen totaal niet meer tevreden met mn indeling, maar heb geen zin om alles aan te passen oh en al mijn dieren krijgen zo snel baby’s?? Had ook 1 mannetjes blauwe pauw bij 2 vrouwtjes, en nu heb ik 6 baby’s rondlopen