Nee gekocht in de eshop voor de 3ds.
Ik vind LIS 1 en BTS echt fantastisch! Vooral LIS 1 heb ik meerdere keren gespeeld en zou ik zo weer spelen. LIS 2 vond ik heel erg tegenvallen. Ik moet nog steeds episode 5 spelen, maar ik zie er zo tegenop omdat ik de andere episodes niet leuk vondā¦
Zooo net even Ring Fit uitgeprobeerd. Helemaal bezweet na een kwartiertje Komt ook wel omdat het hier in huis 26 graden is, maar poeh, ik voelde het wel hoor! Vanavond verder proberen!
Welke Switch game is het leuks voor mij en mn vriend?
- Mario Kart
- Mario Party
0 stemmers
Ik heb op Party gestemd, maar eerlijk gezegd vind ik ze allebei even leuk om samen te doen.
Helemaal als je in hetzelfde āteamā zit aangezien ik ontzettend slecht tegen mijn verlies kan en hij toch altijd net even wat beter is.
Ik heb 'm gespeeld op de Switch. Het heeft dezelfde āfeelā als Stardew Valley alleen dan 3d(is dat de goede beschrijving, het is niet plat zoals SV). Wel een kleine waarschuwing, al weet ik niet of dit ook via steam het geval is, maar op mān Switch had ik af en toe te maken met glitches (mn character kon niet meer bewegen). Dit was eigenlijk alleen tijdens het graven in de mijnen en kon ik oplossen door de tijd te laten doorlopen zodat er een nieuwe dag begon.
Afgezien van dat raad ik het alsnog aan!
Heb het maar 1 keer kunnen spelen voor corona kan ik dus eigenlijk niet zeggen
Zijn hier ook mensen die WOW classic spelen haha. Ik heb soms het gevoel dat ik de enige vrouwelijke speler ben in het spel. Zou het wel leuk vinden om een keer met andere meiden te spelen.
Had ik ook! Maar dan met 22 graden heb het eerste level uitgespeeld en de eindbaas verslagen had 2 x gematigde training en de laatste was intensief geloof ik. Vond het leuk gelukkig en normaal haat ik sporten dus dat was goed, wilde vandaag eigenlijk weer maar wacht toch maar een dagje.
Ik heb ook het eerste wereldje gedaan vandaag! Was warm bij mij op de kamer dus het zweet kwam er overal uit. Mag ik vragen of hij ook moeite had met de trappen? Bij mij reageerde die daar slecht op. Miss moet ik de band toch nog hoger doen. Of mān benen verder optillen ā¦
Ja ik heb vandaag ook nog overgeslagen, te veel spierpijn
Alleen normale WOW haha
Dat ging bij mij wel goed, maar ik moest best wel overdreven staan hupsen. Ik had het gordijn gelukkig dicht gedaan. mān vriend heeft stukjes gefilmd en zat me de hele tijd uit te lachen
Mijn Ring Fit komt als het goed is vandaag bij mijn ouders
nawhh. Die mag de volgende keer het zelf lekker gaan doen!
Ja ik moest ook echt overdreven gaan huppen, had echt het idee; wat doe ik verkeerd?
vind het ook wel goed dat als je squats doet bijv dat die aangeeft dat je dieper moet. of dat je je rug recht moet houden.
Ja, inderdaad! En dat je sommige bewegingen langer moet vasthouden. Ik heb nog wel eens de neiging om te snel te trainen. Nu merk ik dat ik de oefening veel beter uitvoer
Ja dat dus! vind het in die battles ook leuk dat je mag kiezen welke oefening je wilt doen.
Haha misschien een hele stomme vraag, maar zou je dit een keer samen willen spelen?
Haha ja tuurlijk! Ik speel voornamelijk op mān 120 human priest ilvl 435 (pve damage/pvp discipline) haha. Ben al wel maandje niet online geweest door werkdrukte, maar wil het wel weer even oppakken haha. Wat speel jij?
Ik ben net een maand bezig op wow classic dus ik ben echt nog een totale noob.
Daar heb ik nu een level 27 horde warlock op een pvp server. Ik ga denk ik dit weekend uitvogelen hoe de moderne wow werkt en dan een alliance karakter aanmaken. Mocht je een keer tijd vinden laat het maar weten!