Gametopic

Ahhhh ik zie nu ook Bol, had hem dan liever daar besteld. Heb hem snelsnel besteld zonder account via Game Mania, veel te benauwd om te laat te zijn als ik alsnog een account ging maken haha. :joy: Nou ja geeft niet.

Ik heb hem ook maar besteld! Denk dat ik anders spijt zou krijgen als ie weer uitverkocht zou zijn haha zat er toch al een tijdje op te azen

2 likes

Dank voor het melden, ik heb 'm ook besteld :smile: Ben erg benieuwd!

2 likes

Oke, misschien was mijn berichtje een grapje. Maar denk er nu serieus over na. Is dat een idee? Zodat we de ring niet in de hoek gooien :joy:

Ik sta er wel voor open hoor haha, ik ben de meest luie persoon die er is en kan de motivatie dus wel gebruiken. :rofl:

2 likes

Mocht iemand nog My Time At Portia willen voor de pc dan verkoop ik hem voor een tientje. Ik heb hem toen per ongeluk 2x gekocht :slight_smile:

Dit wil ik! Dat kan dus ? :grinning: Lijkt me echt leuk, helemaal zin om aan de slag te gaan :muscle: (benieuwd hoe lang deze bevlieging van mij duurt)

Geen idee of het via de switch zelf kan maar miss kunnen we elkaar hier motiveren!

Ik heb de afgelopen tijd Life is Strange gespeeld en ik heb heel veel meningen erover, zowel positief (de vormgeving/details) als negatief (met name wat betreft de spellen zelf). Voor degenen die dit ook kennen, wat zijn jullie ideeen erover? Fan of juist niet?
Ik ken in real life niemand die dit ook heeft gespeeld

Zou leuk zijn als je met andere spelers een soort challenge kan doen, of highscores hebt ofzo. Zo interactief zoals bij de WIDM app of Animal Crossing. Of resulaten hier posten oid.
Heeft iemand al zoā€™n ding en is dat mogelijk?

1 like

Ik vond Life is Strange 2 echt tof, 1 vond ik destijds wel leuk op zich maar niet heel bijzonder. De tweede wel!

1 like

Ik vond het echt prachtige spellen. Vooral LIS: before the storm is mijn favoriet. De eerste LIS vond ik ietwat minder, maar nog steeds heel mooi in elkaar gezet. Ik ben bezig met LIS 2, maar wacht steeds tot de nieuwe episodes in de sale zijn. Ik luister echt nog wekelijks ook de muziek van LIS: BTS, want de muziek is nog het allermooiste van die hele game.

1 like

Oh grappig want ik las op reddit (haha) juist veel kritiek op 2.

@Rozevarken ik had Before the Storm al gekocht toen ik halverwege Life is Strange was en ik ga hem over een tijd dus spelen.

Ik ben niet echt een gamer maar toch vond ik de spellen (in LIS 1 dus) wel wat gek. Dat je de ene keer eieren en melk aan Joyce moet aangeven (level kleuter) en de andere keer iets moet bedenken waar ik echt niet zelf op kon komen (level escape room). Er was ook geen opbouw in moeilijkheid. De leukste spellen vond ik waarin je opgesloten zit in een badkamer met cijfers en dat spel in de gallery met Jefferson. Het gegeven dat je als speler eigenlijk niet echt consequenties ervaart, je kunt niet doodgaan en je hoeft nooit opnieuw te beginnen vond ik wel relaxed, maar niet echt uitdagend.

Edit; ik vond de personages ook wel erg kinderachtig, meer high school dan college, en er zat zulke erge queerbaiting in met dat ā€˜kiss meā€™ en dan zo achteruit stappen, pff.

2 likes

Haha ja de focus op het broederschap sprak me heel erg aan in 2, maar heb om heel eerlijk te zijn niet echt op de gameplay gelet en daar speel ik zulke spellen eigenlijk ook niet voor. Als ik uitdaging wil ga ik wel Bloodborne spelen ofzo, spellen zoals Life Is Strange zijn zo story-driven dat ik eigenlijk alleen op het verhaal en de mooie graphics let.

Ik heb beide spellen trouwens in de uitverkoop gekocht en weet niet of ik ze de volle prijs waard zou vinden, ook al vond ik ze wel hele leuke ervaringen!

Edit: ja dat probleem met de personages had ik ook wat in de eerste, de plank werd soms echt mis geslagen met de toon en hoe volwassen personages zich gedroegen. Vond het een beetje te American Teenage Highschool ofzo haha

1 like

Ik heb 1 en Before the Storm laatst ook in de sale gekocht. Ik wacht wel tot de volgende voor 2!

Ik denk dat het ook de juuste volgorde is om te spelen hoor! Eerst LIS en daarna pas before the storm, want in BIS zijn veel kleine verwijzingen naar LIS. En daarnaast moet je het ook echt niet zien als een normale game. Het is een story waar je zelf keuzes kan maken, maar het is gewoon ook niet bedacht om ā€œmoeilijkeā€ puzzels te doen. Dus ook dat kinderachtige zou ik van je afzetten, want de game is dus niet gemaakt om het ā€œspelā€, maar echt om het verhaal en de sfeer.

1 like

Ik ben voor het eerst Earthbound aan het spelen, ik vind het echt fantastisch .

5 likes

Mā€™n vriend heeft afgelopen weekend Animal Crossing gekocht en is helemaal verslaafd :joy:

1 like

Ik heb al een tijdje RingFit, maar ben bij mijn ouders dus kan het niet spelenā€¦ Nu heb ik er helemaal zin in door jullie haha

3 likes

oeee mag ik vragen hoe je earthbound aan het spelen bent?
Emulator??

@Popcorn oe dan gelijk aan jou de vraag of we online elkaar kunnen uitdagen fo iets!