Gametopic

Het spel is op eerste oogopslag ook gewoon simpel: vissen en insecten vangen, meubels en gereedschap maken, je eiland opknappen… Maar het is gewoon mega verslavend :woman_shrugging:t3:

Ik wil zo graag die Ring fit!!! Kan er echt niet tegen dat dat ding overal al zo lang uitverkocht is. Hou het elke dag in de gaten maar helaas nog steeds geen succes :sob:

2 likes

same :frowning: ook overal ingeschreven voor een alert dat als die binnenkomt ik een mail krijg. but buhhh. duurt lang

Jaaa heb ik ook, maar die mails vertrouw ik ook niet meer, vaak als ik die heb ontvangen is het al uitverkocht of soms krijg ik niet eens een mail en dan lees ik achteraf dat ze wel even op voorraad waren :confused:

1 like

hmh dan vraag ik me af hoeveel ze wel op voorraad krijgen dan.

https://www.budgetgaming.nl/switch/ring+fit+adventure.html

houd ik ook nog wel eens ind e gaten komen nog wel eens tips.
maar daar zijn ze ook zo weer weg.

1 like

Jaaa die houd ik ook in de gaten!

pre-order voor eind juni :sweat_smile:

Haha ja die had ik ook gevonden, maar ik hou er hoop op dat er misschien voor die tijd nog ergens een voorraadje wordt bijgevuld!

1 like

Ik snapte voordat ik Animal Crossing speelde ook niet waarom het zo leuk was. Had ook filmpjes van anderen gekeken en was daarna ook niet enthousiast. Uiteindelijk toch maar gekocht, want had niks anders te doen. Vanaf dag 1 verslaafd :sweat_smile: Ging op internet tips zoeken, filmpjes waren nu wel leuk etc.
Het is schattig en je zit in je eigen wereldje en je mag doen wat je wil (aan het begin zijn er nog wel richtlijnen).

1 like

Vinden jullie Animal Crossing nog steeds leuk?
Ik mis een beetje het doel. Ik heb het 1 week best fanatiek gespeeld, en daarna echt helemaal niet meer.
Ik werd best moe van elke dag een uur lang vruchten en bloemen plukken en dingen uitgraven en verkopen zodat je weer wat nieuws kon kopen.
Heeft iemand tips om dit weer wat op te leuken? Ik lees wel eens wat over een spinneneiland oid? Wat is er nog meer te beleven?

Heb ik ook haha. En ik ben er ook in zekere zin niet creatief genoeg voor, als ik al die filmpjes zie met prachtige eilanden denk ik echt hoe kom je op het idee?!

1 like

Ik kijk geen filmpjes meer… Ga gewoon lekker mn ding doen, werd daar alleen maar gestresst van dat ik het spel niet goed genoeg speelde haha!

1 like

Speelt hier ook iemand My Time at Portia?
Wilde hem kopen voor de Switch, maar daar was hij 30 euro. Nu op Steam in de aanbieding voor 12 euro, dus toch maar daar gekocht. Is nu aan het downloaden, ben benieuwd :grin:

Ja, sinds een maand ongeveer en ik ben fan! Het lijkt een beetje op Stardew Valley, maar dan veel leuker. Mooiere wereld en poppetjes, leukere gameplay, enz. En het is meer gericht op bouwen dan farm, maar je kan wel koeien en kippen enzo hebben.

1 like

@SoonSoonThings Ik zie dat ie nu op voorraad is bij coolblue en gamemania, bij die laatste voor 80 euro!

Ik twijfel zelf nog om te bestellen, denken jullie dat ie het geld waard is?

1 like

heh dat is gek. heb helemaal geen mail van beide gehad dat die op voorraad is.

Ik wel, maar alleen van Game Mania. :upside_down_face: Heb hem daar besteld!

Ik heb hem nu net ook besteld! :smiley: Thanks to @Blonde

2 likes

Bij Game mania is hij nu al meteen uitverkocht, kreeg ook een mailtje.
Ik heb hem via bol.com meteen besteld voor 80 geloof ik.
Had nog een tegoedbon maar wilde die niet eens meer zoeken, was veel te bang dat hij zo meteen al zou zijn uitverkocht :stuck_out_tongue:

2 likes

Gaan we dan een Ring Fit Adventure challenge doen met z’n allen? haha

5 likes