Gametopic

M’n vriend heeft pas zo’n ringfit gekocht voor de switch. Zo dat is wel effectief zeg! Ik ben niet zo heel sportief dus vind het ook al best wel zwaar, wordt echt helemaal afgebeuld door dit spel :crazy_face:
Maar goed, wel fijn om op zo’n manier te kunnen sporten!

3 likes

Waar hebben jullie die besteld? Ik dacht dat ie overal was uitverkocht.

Coolblue! Maar zie inderdaad dat hij weer is uitverkocht nu. Volgens mij had hij hem vorige week besteld dus wie weet komen er af en toe weer nieuwe binnen.

1 like

Momenteel ligt de store van Epic Games een beetje plat, dus ik kan geen link plaatsen. Maar tot 21 mei kan je er een gratis kopie van GTA V claimen :smiley:

Edit: Hierbij een link https://www.epicgames.com/store/en-US/product/grand-theft-auto-5

5 likes

Oooh nu wil ik ook zo’n ringfit!! Weet iemand of deze nog ergens te verkrijgen is?

3 likes

Ik heb de ringfit 2 weken geleden fysiek gekocht bij de intertoys! Zij krijgen telkens een voorraad binnen. Kan je via de website kijken of ze het in de winkel bij jou in de buurt hebben!

The witcher 3 is nu 15 euro op de playstation… is deze een aanrader?

1 like

YES

Een van mijn faves!!

Heeft er hier iemand yoshis crafted world? Is dat wat?

Ja zeker weten!

M’n vriend en maken goed gebruik van de gratis GTA, we hebben nu onze 2 gamecomputers naast elkaar gezet op zijn bureau en gaan de hele avond samen stennis schoppen in de online modus :joy: Vind het echt leuk tot nu toe, ik heb amper games gespeeld behalve Sims

2 likes

City Skylines staat nu op PS Plus.

SUPER aanrader als je van simcity hield, echt te verslavend dit… zelfs mijn man is m aan het spelen. We moeten nog net niet vechten om speeltijd lol

1 like

Ik heb vanochtend op de PlayStation need for speed heat gekocht. Nu 5 uur wachten tot die geïnstalleerd is…

Jaa ik heb de Nintendo Switch gevonden voor de normale prijs (bij bol via pepper alert).
Welk spel is een leuke om als eerste aan te schaffen? Ik wil sowieso animal crossing, maar jullie hebben vast meer goede tips.

Ik heb eerst Mario Oddysey gekocht en vind die echt heel leuk! :smiley:

1 like

Misschien vind je stardew valley ook wel leuk. Animal crossing en stardew valley zijn de enige spellen die ik tot nu toe heb hahaha meer aanraders kan ik niet geven :sweat_smile:

2 likes

Stardew valley vind ik echt een aanrader

1 like

@Geo thanks!! Ik had al naar Stardew zitten kijken, dus ga die ook bestellen denk ik :smiley: @Elafonisi Oeh Mario is sowieso leuk. In juli komt ook een nieuwe game van Mario uit dacht ik? Ik ga ze ff bekijken.

3 likes

Jaa paper mario! Denk dat je met een Mario spel niet snel een miskoopt hebt, eerlijk gezegd.
Stardew valley kun je trouwens alleen als download kopen.

1 like

Mijn vriend wil dus supergraag Animal Crossing en ik weet dat het een impopulaire mening is hier, maar ik snap de hype rondom Animal Crossing gewoon niet? :no_mouth:

Heb al tig video’s erover gekeken in de hoop enthousiast te raken, maar vooralsnog niet gebeurt. Mocht iemand hier dé reden hebben om enthousiast te raken voor Animal Crossing, dan hoor ik het graag :joy:

(niet dat ik het per se leuk hoef te vinden omdat hij het wil, maar ik probeer te begrijpen waarom mister Fifa ineens zo enthousiast is over Animal Crossing)