Ik heb hem als download, want zo kreeg ik hem bij mijn switch. Anders had ik hem ook liever fysiek gehad.
Als download, hij neemt bij mij 6.6 GB in beslag als je een extra geheugen kaart hebt valt dat wel mee.
M’n main is een Blood Elf Hunter met een ilvl van 449, niet heel hoog dus. Ik ben momenteel vooral bezig met m’n pathfinder in Legion en het levelen van m’n Vulpera Shaman. Lang leve dubbele xp en rep Eigenlijk moet ik ook écht wat aan m’n gear gaan doen, maar het komt er nog niet echt van.
Over corruption, lang verhaal geprobeerd begrijpelijk te houden haha
Als je onder C over dat oog hovert, zie je je resistance en hoeveelheid corruption. Hoe meer corruption er op je gear zit, hoe meer last je ervan hebt.
Dit kun je tegengaan door je resistance te verhogen. Door de visions te doen, upgrade je je cloak. Met het upgraden van je cloak verhoog je je resistance.
Tegelijkertijd kunnen de items met corruption je ook bepaalde abilities geven, die zie je als je over die items heen hovert. Je moet dus eigenlijk een balans vinden tussen hoeveel last je hebt van de corruption en wat het je oplevert aan perks/abilities. Mocht je teveel corruption hebben, maar toch het item willen houden, dan kun je het item cleansen bij Mother in de Chamber of Heart.
Oh ja, timewalking event begint woensdag alweer zie ik! Children’s week is nu ook weer gaande, moet daar ook nog even snel wat voor gaan doen. Ben ook heel benieuwd wat jij speelt! Ook Horde of juist Alliance?
Ah nice! Je ilvl is al wel stuk hoger dan de mijne haha. Haha ja die dubbele xp is echt top om even wat andere characters te levelen. Ik heb een 120 Human Discipline Priest (Shadow in pve) met ilvl 432 en ben bezig om een Gnome Hunter te levelen nu om nog ook even een andere class te leren haha. Speel Alliance, jij Horde dus hahaha.
En thanks voor je uitleg over corruption, ik ga wel even googlen wat voor mijn specs de beste balans is voor m’n cloak. Was nooit echt gewend om echt veel info te googlen en had de deadly mobs addon (en adventure guide) voor de tactics tijdens dungeons en raids haha, maar moet me nu toch maar even verdiepen in wat guides en youtubefilmpjes.
Oh die Children’s week heb ik niet eens meegekregen haha. Was eigenlijk vooral bezig met de Azeroth Assaults aan het completen. Woensdag maar weer vol aan de timewalking dungeons haha. Heb je de warcampaign quests al uitgespeeld eigenlijk?
Ik heb m gedownload omdat de fysieke game nergens meer verkrijgbaar was. Beetje spijt want nu kan ik hem niet doorverkopen, want was het spel na 1 maand alweer zat Dus ik zou de fysieke game kopen
Ik speelde het al op mijn DS en op telefoon, dus daar ben ik niet bang voor haha! Toch heb ik liever fysiek, maar ook die is overal uitverkocht…
Het is mij nu eindelijk gelukt!
Je kan trouwens ook altijd weg van de divine beast en later weer makkelijk erheen teleporteren, dat wist ik eerst niet
Ik woon helaas niet in de buurt, post is misschien beetje risky… Eerst maar eens een switch bemachtigen haha!
Oeh ik heb misschien wel interesse! Hoeveel wil je ervoor hebben? Ik woon vlakbij Amsterdam dus kan hem zo ophalen
Haha ja er is zooo veel te ontdekken waardoor je in leven kan blijven. Echt oneindig haha. Net als je denkt dat je alles weet dan ontdek je nog meer! Veel plezier!
Yesss beide kunnen bestellen: grijze Switch en Animal Crossing. Welke spellen raden jullie nog meer aan? Mario Kart of Party?
Mario Kart vind ik zelf een beetje tegenvallen (ik vind de eerste op een Wii nostalgisch en leuker). Party vind ik wel leuk als je met meer kan spelen.
Daarnaast:
Mario Odyssey
Pokémon Let’s Go Pikachu/Eevee
Pokémon Sword/Shield
Captain Toad
Zelda BOTW
Little Nightmares vond ik hilarisch (wel kort, niet voor de volle mep kopen)
Donkey Kong eventueel
Lego cities of zoiets! Vond ik vermakelijker dan verwacht haha
Ik heb gister avond Sayonara Wild Hearts gekocht. Ziet er erg simpel uit maar het is verdomt moeilijk. Wel mooie graphics en leuk achtergrond muziekje.
Ik vind party alleen leuk met meerdere mensen. Ik zou daarom voor kart gaan!
Als je van puzzelspellen houdt raad ik je Katherine Layton aan!
Ja is ook eigenlijk wel de bedoeling, zodat ik het met m’n vriend samen kan spelen!
@Maestoso is dat net zoals iets als Professor Layton?
Ja! Alleen draait dat spel om zijn dochter, maar het is in principe precies hetzelfde
Ah jaa… met twee vind ik het alsnog wat minder. Na drie keer gespeeld te hebben, had ik het persoonlijk wel gezien. Kan voor jou natuurlijk anders zijn! Ik speel Mario Kart ook altijd met mijn vriend. Dat vinden we allebei erg leuk en verveelt (tot nu toe) nog niet. Ben benieuwd wat je gaat kiezen!
Hmmm lastig! Eerst effe bijkomen van deze aankoop haha, zal het daarna eens voorleggen bij m’n vriend. Wil wel iets leuks om samen te doen!
@Maestoso oh dat vond ik op de Nintendo DS geweldig, Thanks voor de tip!