De hero racer van Reebok! zitten pads in die je vorm een beetje intact houden… en hij is niet suuuuper strak, dus aantrekken gaat best wel makkelijk.
Thanks! Net besteld.
Ok nu dit nog 100 jaar gaat duren heb ik weerstandsbanden nodig.
Sport iemand hier op schoenen van Reebok? Ze hadden super goeie kortingen en ben al tijdje opzoek naar nieuwe hardloopschoenen en nieuwe fitnessschoenen dus heb nu wat probeersels besteld.
Ah, je reactie helemaal gemist. Ik heb hem intussen opgenomen.
Gelukkig nog een setje bij de perry kunnen bestellen
Ja ik af en toe. Ik vind ze prima, merk er niks geks aan!
Ja ik heb al 2 jaar de Nano 8.0, blijven echt zo mooi en zitten heerlijk
Ik gebruik de Speed TR flexweave, heel blij mee, zitten lekker.
Heeft iemand een goede tip voor een korte work-out (10 min. ong) om goed te strechten/leniger te worden? Als ik op Youtube kijk vind ik zoveel dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen.
Bikinibody 2020 here I come. Al ben ik sinds die hele quarantaine al best wat aangekomen, waardoor mijn skinnybroeken niet meer passen. Dus beetje blijven sporten is wel nodig
Ik zit al best wel lang een beetje in de knoop met mezelf op fitness gebied. Ik heb ruim een jaar geleden, toen ik op mijn fitst en sterkst was tijdens het sporten mijn voet gebroken. Ik heb bijna 2 maanden stil moeten zitten en daarna ben ik (met de fysio) het sporten weer op gaan bouwen maar op een of andere manier lukt en voelt het gewoon niet meer zoals eerst. Ik ben wel weer redelijk terug op mijn oude niveau en met sommige dingen zelfs sterker geworden maar op een of andere manier ben ik bijna nooit tevreden en gemotiveerd. Ik doe vooral calisthenics/functional training en ik kan uren filmpjes bekijken en oefeningen opzoeken maar een trainingsschema volhouden lukt gewoon niet meer. Ik was voor de botbreuk ook echt super tevreden over mijn lichaam maar nu ben ik me soms ontzettend bewust van waar wel of geen vet zit en sta ik soms huilend voor de spiegel terwijl mijn gewicht en lichaam niet echt veranderd zijn. Het voelt zo stom want ik ben elke dag weer zo blij dat ik gewoon weer kan lopen en vrijwel geen pijn maar op een of andere manier heb ik de (mentale) energie er niet meer voor om me voor langere tijd vast te houden aan een bepaald aantal trainingen per week?
Sorry echt een lang verhaal en ik weet ook niet zo goed naar wat voor een reactie ik nou op zoek ben. Heeft iemand ervaring met weer gaan sporten na een blessure?
The same maar dan met een gebroken hand. Durf niet meer voluit kracht erop te zetten ( 1x gebroken, verkeerd beoordeeld, plaat erin, verkeerd ingegipst) heel gedoe. Maar goed, push ups en veel gewicht in/aan mn hand durf ik niet meer. Merk dat ik daardoor anders gemotiveerd ben dan anders. Vind krachttraning en calisthenics juist leuk maar van de week deed ik een handstand tegen de muur thuis. Nou… huilen…
Oh wat naar, zeker als er ook nog dingen verkeerd zijn gegaan. Ik ben ook nog heel lang bang geweest om te springen en te rennen maar ben daar nu gelukkig wel grotendeels over heen. Heb/had je hulp van de fysio? Dat heeft mij wel geholpen om weer wat meer vertrouwen in mijn lichaam te krijgen.
Ahh dat is wel prettig! Springen hoppa. Ja heb al handtherapie, helpt wel maar het zit in mn hoofd. Breuk kwam ook door mijzelf. Dom dom.
Ik mis echt de sportschool Merk ook dat ik mezelf er moeizaam toe kan zetten thuis nog oefeningen te doen als ik 's avonds thuis kom.
Nou ik heb ook echt crazy weinig motivatie… Ik probeer nu maar gewoon 1 keer per week een soort krachttraining te doen, maar vind het echt moeilijk. Eerste twee weken heb ik nog wel 3 keer per week getraind, maar de motivatie is ver te zoeken - ook wel omdat ik de hele dag druk ben met studeren, drukker dan eerst zelfs.
Ik heb juist de neiging om te veel te willen doen, omdat de intensiteit van training thuis gewoon lager is en daarom voelt het nooit als “genoeg”. Normaal deed ik 4 trainingen per week en één rustige dag (beetje cardio en stretchen). Nu voelt een dag weinig/niks doen zo gek, je krijgt al weinig beweging. Ik krijg ook een soort fomo van alle verschillende workouts die nu online gedeeld worden, volgens mij.
Precies dit heb ik ook. Beweeg normaal ook best veel tijdens mijn werk, maar nu zit ik de hele dag. En ik eet ook meer
Ik herken wel het gevoel van “ het is niet genoeg” qua thuis workouts. Ik ben zelf wel echt fan van het YouTube kanaal van Popsugar fitness. Die hebben van alles en nog wat erop staat en pak daar nu 2-3 keer per week een van een half uurtje uit.