Wat ik heb gedaan met een scheenbeenblessure is aan het begin van de les even naar de instructeur lopen en het aangeven. Over het algemeen geven ze dan opties die je kan doen ipv veel springen enzo.
Ik heb de Glute Loop van Bret Contreras besteld en kan echt niet wachten! Gebruik nu zoān rubber bandje van de Decathlon waar ik eigenlijk ook wel tevreden over ben maar denk dat die van BC wel echt veeel zwaarder zal zijn.
Ah Fit with Marit heeft volgens mij dezelfde maar dan in zoete pastelkleurtjes in een set van 3. Ik twijfelde om het op Ali te bestellen maar ik ben bang dat het goedkope troep is en binnen no time uit elkaar valt Uitgedroogd elastiek brokkelt namelijk gewoon in stukjes. Maar beter is een merk denk ik.
Ik ben ook nog op zoek naar goede resistance bands. Ik word helemaal gek van de bandjes in de sportschool die oprollen. Hebben jullie nog fijne tips?
Ik zag laatst iemand met een tijgerprint haha, die vond ik ook best leuk.
Goede kans dat die tijgerprint van @animalu.strong op instagram was! Ik heb zelf een band van B_ND (de medium vergeten in de sportschool en heb nu alleen nog de heavy en die vind ik eigenlijk te zwaar). Maar ik denk dat op Aliexpress ook prima van dat soort resistance bands te vinden zijn, dus niet alleen een rubber bandje maar echt van stof
ā¬ 3,56 5ļ¼
Off | AOLIKES Unisex Booty Band Hip Circle Loop Resistance Band Workout Oefening voor Benen Dij Glute Butt Squat Bands Non- slip Ontwerp
Ik heb deze van Ali, vind hem best fijn en hij krult niet om!
Nog een andere vraag: ik merk dat mijn rechter knie naar binnen knikt als ik wat zwaarder squat. Mega irritant! Heeft iemand een tip wat ik hier het beste aan kan doen? Ik train soms met een elastiek om mijn knieƫn maar dat is natuurlijk een soort tijdelijke oplossing
Er liggen nog resistance bandjes van stof bij Kruidvat en Trekpleister, misschien is dat wat!
Oeh, dat is hem precies ja haha! Zie dat diegene hen ook volgt op Instagram. Ik heb nu een set via Ali gekocht voor ā¬15 euro. Achteraf precies dezelfde als vriendinnen van mij en die hebben er de dubbele prijs voor betaald bij een NL webshop.
Wat is voor jou echt vroeg?
Ik ga al ruim een jaar 's-ochtends voor mijn werk en vind het zo chill!
- Zoals je zegt, het is veel rustiger dan na werktijd
- Je voelt je na het sporten gelijk energiek en sterk
- Je hoeft niet de hele dag met jezelf de innerlijke discussie te voeren van āvanavond gaan? Maar ik ben laat thuis, dus misschien liever morgen? Maarā¦ā Het zit gewoon in je routine dat je uit bed komt en gaat, klaar.
- Je kan de hele avond naar eigen inzicht inrichten. Nog even langer doorwerken, gewoon gaan als iemand spontaan vraagt of je mee gaat eten, op de bank ploffen en chillen, je hoeft nergens meer rekening mee te houden
- Persoonlijk heb ik meer energie in de ochtend en gaat het sporten beter
- In mijn sportschool zijn de andere mensen die 's-ochtends sporten vaak vriendelijker en socialer dan het avond-publiek
Ik heb vandaag voor het eerst zoān Basic Fit virtuele groepsles gedaan en vond het verrassend leuk als afwisseling/tussendoortje. Het duurt ook niet zo lang.
Even een edit zodat ik niet dubbelpost, maar donderdag voelde ik me echt slecht over mezelf in de sportschool. Het ging niet lekker. Vandaag ging het gelukkig weer beter. Ik ben nu een half jaar aan het aanklooien (veel conditie opbouwen en de apparaten/oefeningen leren kennen), maar ik denk dat ik per april met een schema of programma ga werken voor meer en betere resultaten.
Opleiding naast mān huidige werk, zal wel even pittig worden. Net de 1e theorieles gehad. En straks 2 avonden in de week stage lopen. Heb er zin in!
Ik heb gisteren voor het eerst bbg gedaan en ik was halverwege zo dood, stond letterlijk te trillen op mn benen, dat ik maar de helft heb gedaan (2x 7 min. ipv 4x dus). Ik vond het een beetje stom van mezelf dat ik niet alles had gedaan maar vanochtend werd ik met zo idioot veel spierpijn wakker Echt stom want tot een maand of 3 geleden ging ik best veel naar de sportschool en had ik dit veel makkelijker gekund. Nja, hopen dat het snel weer opbouwt dan maar.
Ik vind bbg ook echt wel heftig hoor! Niet gek dat je dat niet af kunt maken de eerste keer.
Ik zou zooo graag het doorzettingsvermogen willen hebben om sāochtends te sporten. Ik sta normaal om 8:20 op en vertrek 8:35 van huis naar werk. Heb al zo enorm veel pogingen gedaan om half 7 op te staan zodat ik van 7:00 tot 7:40 kan trainen, maar als ik dan om 6:00 wakker word en ik besef dat ik er over een half uur uit moet, ipv over 2,5, is binnen een minuut mijn wekker verzet. Het lukt echt niet.
Zijn allstars een beetje chill voor krachttraining? Ik merk dat ik niet stabiel sta op mān schoenen nu en ik mag mān schoenen niet uit doen in mijn sportschool.
Ik gebruik neppe en ik vind het fijn!
Ja, juist! Ik draag niets anders.
Ja is voor bijv deadlifts enzo juist goed omdat je zo plat mogelijk op de grond staat en goed verspreid contact maakt met de vloer!
Heeft iemand een goeie tip qua warm-up als je gaat liften? Ik doe nu meestal alleen 10 minuten treadmill, lopen maar wel op een helling zodat ik wel opwarm maar niet echt ga zweten. En daarna doe ik heel even een paar stretches met mn armen maar verder niks eigenlijk. Heb het idee dat dat toch niet helemaal voldoende is maar ook geen idee hoe ik het beter moet doen op een manier waarop ik niet al echt ga zweten.