Binnen 2 uur na het trainen een goede herstelmaaltijd met eiwitten en koolhydraten helpt wel om sneller te herstellen om bijv. de volgende dag of dezelfde dag weer te kunnen trainen zonder dat je je lichaam alleen maar afbreekt daardoor. Sport je eens in de zoveel dagen dan maakt het niet uit of je binnen die 2 uur eet of niet, omdat je dan meerdere dagen hebt om te herstellen. Het is dus net afhankelijk wat je doel is.
Supertof! Ik heb nog geen een gevonden die ik echt superleuk vond of eruit sprong haha, meeste is best wel oud of super Amerikaans. En de docu die ooit op npo was vond ik in principe wel leuk om te zien, maar dat meisje is verder helemaal niet into de âfitnesswereldâ lijkt wel, ik geloof niet dat ze het echt leuk vond (ook omdat ze er daarna meteen helemaal mee kapte). Dus k hou me ook aanbevolen voor tips, haha! Op instagram volg ik wel isa.belhu.is, aan elkaar
Vandaag eerste keer in 't nieuwe jaar weer geweest. Heerlijk kapot gegaan, met boodschappen doen voelde ik al dat ik morgen moeilijk loop
Moeilijk lopen is een understatement
Moest onverwachts toch werken, dus heb daar als een kneusje rondgehobbeldâŠ
Grappig, haar volg ik ook! (ze sport bij mijn gym dus vond t leuk om een local te volgen)
Je hebt ook een nederlandse docu: fitgirl
Gaat ook over een vrouw die traint voor een wedstrijd en zij werkt als docent!
Ik zou haar alleen niet echt als goed voorbeeld gebruikenâŠ
Uh nee dat niet inderdaad. Maar ik vond juist haar verhaal daardoor wel interessant denk ik
Ik had de ambitie om mee te doen aan zoân wedstrijd, maar dat heb ik maar even opzij gezet. Maar ik blijf het leuk vinden om meiden te volgen, het zorgt inderdaad voor motivatie. Op YouTube volg ik Georgie Cooper, zij gaat meedoen aan een figure wedstrijd en Emily Hayden, zij gaat voor een Pro card in Amerika. Zijn echt leuke dames die echt ijzersterke discipline hebben
Ik overweeg om over te stappen naar Basic Fit, ik zit nu bij een wat duurdere sportschool maar het is niet helemaal wat ik zoek en ik wil graag een andere sport weer oppakken dus dan betaal ik liever wat minder voor mijn sportschool. Er is nu een actie dat je de eerste 2 maanden gratis sport maar volgens de website loopt die actie tot morgen. Ik wil liever niet morgen de beslissing al moeten maken en ik heb eigenlijk het idee dat die actie er altijd is? Daar maken ze toch het hele jaar reclame voor?
Voor zover ik weet hebben ze inderdaad altijd zoân actie waarbij je je ook gratis kunt inschrijven
De standaard actie is vier weken gratis met gratis inschrijving dacht ik, de acht weken is wel echt een tijdelijke actie. Maar ook acties met meer dan vier weken komen regelmatig voorbij hoor!
Aaah dat document met alle fitnessguides is niet meer beschikbaar! Is er iemand die intelligenter aangelegd is dan ik en de kkfit (of een andere) offline heeft opgeslagen?
Ik heb alleen bbg van kayla itsines (?). Mocht je die willen let me know!
Neeeeee ik heb ze ook niet opgeslagen. Mocht iemand Brett Contreras hebben hoor ik het graag. Zo dom, ik ging er gewoon vanuit dat als die in mân drive stond het wel goed zou zijnâŠ
Ik heb Booty by Bret, PM je wel even!
Ah shit ik dacht er ook meer opgeslagen te hebben
Als je zoekt op naam fitnessguide + reddit zijn ze meestal wel te vinden!
Ik heb Glute Lab van Bret Contreras daar vorige week nog gedownload. Mocht iemand hem willen, stuur maar een pb.
Voorheen trainde ik minimaal vier keer in de week, ene dag upper body, andere dag lower body en een dag core. Nu nog maar twee of drie per week en dus heb ik een fullbody schema van Frank den Blanken. Normaal kon ik dus wel twee dagen achter elkaar trainen omdat ik toch andere spiergroepen pakte, maar hoe zit dat met fullbody trainingen? Heb wel drie verschillende schemaâs in Ă©Ă©n week, maar het blijft fullbody.