Fietsentopic

Ik heb paar weken geleden een Giant gekocht die ik de volgende werkdag al op kon halen.
Vind wachten tot oktober wel heel lang hoor.

Maar zie dat Van Moof wat minder duur is, dus dat is een argument voor :joy:

@Vloeistof Heb je wel verschillende merken geprobeerd? Want dat kan onderling nog best verschillen in ervaring/comfort.

Oh dan hebben mijn vriend en ik misschien steeds pech of een te specifieke smaak haha. Hij wacht nu alweer drie maanden ofzo op een Trek en ik heb een Gazelle en een Cortina die geleverd worden om te testen en die komen ook pas halverwege augustus

1 like

Of ik heb geluk gehad :sweat_smile:

2 likes

Nee alleen een cortina van mijn moeder haha.
En wel dingen online opgezocht maar geen testritje ofzo

1 like

Nee ik zit in een heel ander gebied :wink:

1 like

In september komt mijn van moof fiets binnen :partying_face:

5 likes

Nice, voor welk model ga je? Ben nog steeds heel blij met de mijne, heb 'm nu vier maanden

1 like

Ik krijg (JAAAA ik krijg hem van mijn vriend :smiling_face_with_three_hearts::partying_face:) hem zoals op de afbeelding

6 likes

Leuk, ik krijg hem dan ook! :heart_eyes:

Ik snap niks van deze reactie

Hebben jullie dezelfde vriend? Zijn jullie 1 persoon?

Ik denk dat het woord ‘dan’ verwijst naar september :stuck_out_tongue:

Heeft er hier iemand een elektrische fiets die ze aan kan raden? Wij willen er eentje kopen, maar ik weet (behalve bij het budget) niet echt goed waar ik moet beginnen.

Ik kan de elektrische fietsen van Cowboy aanraden!

@Lula Haha sorry! Ik had nog op elektrische fiets gezocht, maar kwam dit topic niet tegen. Dankje

Ik zou sowieso aanraden een niet te goedkope te kopen. Ik begon “goedkoop”, maar heb inmiddels een Giant en die is echt zo veel fijner. Veel stabieler, meer solide, fietst lekkerder.
Ga gewoon veel fietsen uitproberen, dan merk je wel wat jij het fijnste vind.

Hoe goedkoop begon jij ongeveer? Want ik wil liever niet meer dan €2000 uitgeven, maar wil ook niet voor 300€ minder iets slechts kopen…

VanMoof! :sunglasses:

2 likes

Knaap elektrische fatbike

Oja, ik ga meer voor platteland-kind-achterop vibes :smiley: VanMoof is veel te cool voor mij

Ik geloof iets rond de 1700/1800. De Giant was 2700 :cold_sweat:
Maar er zijn zo veel merken, Giant is misschien niet de goedkoopste in het betere segment. Ik zie ook veel Gazelles rijden, die vond ik ook heel fijn.
Ik wou dat ik in het begin meer uit had geprobeerd, dat had me uiteindelijk geld bespaard.

1 like