FF Boulevard #6

Ah kijk dit maakt het al duidelijker. Thanks.

Ik vraag me af of zo’n gala nou echt leuk is om heen te gaan of dat het gewoon puur werk is.

Kan me herinneren dat Demi Lovato er een paar jaar geleden was en het zo’n vreselijke poppenkast vond dat ze daarna naar een AA meeting is gegaan😅 kan me hier zoveel bij voorstellen

9 likes

Hm ja maar is dat niet net als in de “echte” wereld? De een vindt zo’n feestje super leuk en kan heel goed netwerken en de ander vindt het een grote poppenkast

10 likes

Ik zou daar ook denk ik knettergek worden. Je moet je bedenken dat er naast de gasten ook personal assistants rondlopen, bewaking van het museum, bodyguards van de beroemdheden en security voor de sieraden die de beroemdheden te leen hebben.

Het lijkt mij een druk gedoe en je gaat er vooral naartoe om jezelf te profileren.

2 likes

Bewegend beeld van Nikkie. Prachtig hoe ze begint over de eyeliner en nagels van Emma haha.

9 likes

Het is vooral gezien worden. Gaat men normaal ook niet direct via dr achterdeur weer naar huis?

Ja daarom dat ik toch maar eens vraag nu hier wat het nou echt is allemaal want ik kijk wel al een aantal jaar steeds naar alle outfits en dat vind ik ook leuk maar heb nooit echt gedacht, tot nu, van oh wat doen ze eigenlijk nadat ze de trap op zijn gekomen in die enorme outfits enz.

Voel me ergens ook wel dom dat ik het niet weet? haha.

2 likes

zijn die spiegeltjes van nikkie niet ook een verwijzing naar Nederlandse klederdracht

47 likes

ohhh zoiets is echt mijn droom juist, de kans hebben om een extravagante jurk te dragen met bijpassend alles en die in vol ornaat te kunnen showen
ben nooit zo jaloers op die dikke huizen van celebs, des te meer op hun opties tot rode loper momenten

13 likes

Tering hoe ze praten in de filmpje van Nikkie. Ik ben hier veel te nuchter voor

8 likes

Ik zou gek worden van die flitsende camera’s. En ik ben een beetje recalcitrant met dit moeilijke gedoe om maar belangrijk gevonden te worden. Ik zou in een joggingpak komen, als pure middelvinger.

2 likes

dat zal voor sommigen vast zo zijn maar juist het MET gala gaat over de kunst achter mode en haute couture. dat is niet moeilijk doen om belangrijk gevonden te worden, dat is mensen/designers de kans geven om een extraordinair werk neer te zetten, binnen een thema, maar zonder enig ander limiet.
ik las vanochtend over een ontwerper die zei dat hij hier altijd van had gedroomd en het MET gala zijn motivatie om ontwerper te worden voedde. je kunt het echt geen moeilijk gedoe om belangrijk gevonden te worden noemen

9 likes

Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant de Kardashians. Het is een combinatie van super commercieel en artistieke vrijheid. Het ligt er net aan wie je voor je snufferd hebt

Daarnaast het zijn vooral ontwerpers van de gevestigde orde.

2 likes

ja sure, mee eens hoor! maar leek alsof je het hele rode loper/met gala gebeuren altijd moeilijk gedoe om belangrijk gevonden te worden vond :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Jammer, Cara’s tekst is gejat van een kleine artiest die de line heeft getrademarkt

3 likes

Zit wel een kern van waarheid in :innocent:

…ja voor sommigen maar niet voor alles en iedereen dus, daar waren we toch al overeen gekomen?

Ik begrijp niet zo goed waarom er zo wordt ‘gehaat’ dat Kylie Jenner wordt uitgenodigd voor het MET gala. Of het je smaak is of niet, de hele kardashian-jennerklan heeft wel invloed gehad op mode de afgelopen jaren. En als je dan ziet dat er ook sporters en politici worden uitgenodigd, vind ik het een beetje elitair om te doen alsof Kylie niet haute couture genoeg is voor het MET

26 likes

Nou, ik zeg alleen dat er een kern van waarheid is. Er zit ook nuance ik. Wie zou er normaal duizenden dollars neerleggen alleen om op een rode loper te lopen. Daar zit toch waanzin is en ik ga er niet vanuit dat ze dat puur voor het museum doen. En dat nuclear Wintour (ja dat is haar bijnaam) de dienst uitmaakt en iemand uitnodigt puur om hun status.

Het is een heerlijk circus wat vooral bestaat uit mooie jurken en saaie pakken. Gelukkig zijn er ontwerpers en beroemdheden die wel de creativiteit belangrijk vinden en alles uit de kast halen.

Maar het is 75% moeilijk gedoe en 25% creativiteit. En voor mij is het 100% entertainment

1 like

Hierbij wel Native sieraden

14 likes