FF Boulevard #6

Grimes ook in een iris.
Echt waanzinnig mooi

12 likes

Ja helaas, thema van volgend jaar is deel twee van In America:
image

Echt een heel klein verschil ook maar? Hopelijk klopt wikipedia gewoon niet

3 likes

Vind dit voor 76 ook echt een coole look van Debbie

18 likes

Volgens mij is Pharrell een deeltje Native American (wat geen donder zegt want de blood quantum laws zijn bedacht door de witte mannen ). Hij had jaren geleden een relletje veroorzaakt door met een veren hoofdtooi op een magazine cover te staan

Ben benieuwd of dit ook wat teweeg brengt

Ik moet ff opzoeken wat het verschil tussen een lexicon en een anthology is :see_no_evil::rofl:

@dilla @Schaakmat :open_mouth::open_mouth::open_mouth::open_mouth: dat is echt een onwijs gemiste kans zeg! Wow dat is echt heel erg zonde. Ben benieuwd of daar nog wat opinie stukken over komen. Volgens mij zijn er namelijk best native american designers. Jammer ook dat Taika Waititti daar niet iets mee heeft gedaan (denk ik?) want hij maakt zich daar wel vaak hard voor.

5 likes

Ze moeten allemaal nepmerken dragen. Jackie Kennedy mocht geen Chanel dragen, want niet Amerikaans. Dus kocht ze Chanel patronen en liet ze het een Amerikaanse ontwerper maken

Volgens mij is haar befaamde roze pakje geen Chanel

Hiermee bedoel ik te zeggen dat je veel leuke kanten op kant, mits je de geschiedenis een beetje weet

Ze zijn allebei helemaal strak getrokken dus prima match wel. :see_no_evil:

Ik mis de enorme prachtige jurk van Billie in dit topic.



58 likes

Ze heeft ook geeist dat Oscar de la Renta geen bont meer gaat gebruiken had ik gelezen! Echt tof.

18 likes

Ik ben echt verliefd op Billie nu volgens mij.

Ik vond haar nooit lelijk hoor maar damn in deze jurk is ze toch een partijtje knap.

Oke nog een vaag bewegend filmpje erbij haha.

9 likes

Ik vind dit altijd zo’n onflatteuze kleur (jurk 1e foto), ik ken in mijn omgeving niemand die deze kleur staat. Ik weet niet, je krijgt er zo’n grauw gezicht van ofzo. Ben ik de enige die dat heeft?

13 likes

Mee eens. De kleur doet niks voor haar huidskleur…

5 likes

Wat is het MET gala nu precies? En wie bepaald welke outfit past bij het evenement? En wat is dat met dat zwarte Bathmenpak?

Ja dat is wel echt hysterisch zeg. Zou echt blij zijn als ik haar was als ik eenmaal boven ben haha.

1 like

Ik vind haar haarkleur ook zo gelig, niet echt mijn smaak.

Het is wel tof dat ze verschillende kanten van zichzelf laat zien, al vind ik de stoerdere kant leuker :smile:

9 likes

Het is een benefiet gala voor de MET het museum in New York. Met name voor hun mode collectie.

De thema is gebaseerd op de collectie van dat jaar, dat in het museum wordt tentoongesteld.

Je kan worden uitgenodigd door Anna Wintour (die de leiding heeft over het gala) dan wordt je gekoppeld aan een ontwerper om een uniek ontwerp te showen op de rode loper. Of je betaalt een kaartje, dat duizenden dollars kost. Daarnaast is er een wachtlijst en kan Wintour je weigeren omdat je niet aan haar maatstaven voldoet.

12 likes

Vind de zoveelste Marilyn Monroe geïnspireerde look zo saai.

Christina Aguilera in haar Candy man tijdperk had ook altijd dit kapsel, deze lipkleur en vaak zulke poedertinten aan.

Is toch niks eigens aan zo? Het is gewoon een kopie van een iconisch iemand van 50+ jaar geleden imo

7 likes

Ik krijg het gewoon zwaar benauwd van de outfit van Kim K.

7 likes

Misschien een hele domme vraag maar wat als ze eenmaal bovenaan de trap zijn? Wat gaat er verder nog gebeuren dan behalve die interviews van Vogue die je op YouTube ziet. Ik weet nooit zo goed wat ik mij verder moet voorstellen bij dit.

Gaan ze feesten. Ze zijn dan in het MET museum en hebben dan een diner. Verder kunnen ze de aankomende collectie als eerste zien.

Maar ik gok dat het voornamelijk netwerken is

Edit: de laatste ocean’s 8 met alleen vrouwelijke actrices, gaat over het jatten van een diamanten ketting tijdens het gala. Hier krijg je een beetje informatie wat in godsnaam dat gala is. Het is een aardige film.

8 likes