FF Boulevard #6

Corona :nerd_face:

3 likes

De vierde foto is toch Bianca Jagger?

ze waren gwn letterlijk als donda


k&k


albumcover donda

:joy::joy:

vond dat het thema wel slecht werd nageleefd door een hoop, maar eens met jouw favorieten

carey mulligan vond ik ook mooi en heel erg on theme in 50s disney prinses stijl!

en de jurk van gigi, ik vind het PRACHTIG hoe het de jurk niet aangesloten zit, alsof ie zo kan verschuiven maar met die dikke stof toch stevig, het is oddly satisfying en i love it

ik vind alleen haar haar of de kleur net niet ofzo maar de jurk echt :heart:‍:fire:

14 likes

is het niet een beetje een ode aan audrey hepburn?

1 like

Ik krijg echt PLL vibes van Kim en Kanye😅

10 likes

Ja Kaia Gerber droeg de herwerkte jurk van Bianca Jagger en Yara Sahidi deed een ode aan Josephine Baker

4 likes

Ik vind dit zo vet aan het MET al die historische verwijzingen enzo en al die onwijs gave mode.
Thema vond ik idd een beetje saai maar biedt wel veel uitdaging om creatief te zijn en er waren heel veel dames en heren die dat zijn geweest.
Ik vond de hosts ook geweldig. En A$AP en RiRi vond ik ook wel echt heel gaaf hoor.

Kim neemt iig wel risico’s qua outfit maar ik vond dit een beetje meh. Dan is haar bloemenjurk toen ze zwanger was nog altijd mijn favo.

Was Cardi er trouwens niet? Ik vind haar ook altijd geniaal. En heel jammer dat Zendaya niet kon dit jaar.

2 likes

Ik vind Kaia wel leuk, maar ze is geen Bianca als je het zo ziet.

J.lo’s outfit vind ik het aller lelijkste. Het is precies wat je van haar verwacht (boobs out, leg out) en ik heb een hekel aan zo’n geforceerde split bij één been. Vind dat een split hoger en meer opzij moet (en sorry eigenlijk bij iemand die langer is) en alleen subtiel openvalt, niet zo je been naar voren knallend als zij doet. De bandjes van d’r schoenen maken haar benen nog korter

11 likes

Neen Cardi is net bevallen van haar twee kindje dus die ging niet komen. Uhu Zendaya mis ik ook maar die draagt prachtige outfits op “simpele” premières

1 like

Ja die split altijd en de ik ga bijna niezen-pose. Doe eens iets anders!

11 likes

Is trouwens Kanye niet naast Kim, maar Demna Gvasalia, creative director van Balenciaga.

4 likes

Wow briljant :joy::joy:

3 likes

heb je haar vma outfit gezien :sob::sob: echt verschrikkelijk ook

ik vond lupita ook nice trouwens, de jurk niet perse bijzonder mooi ofzo maar qua thema wel cool gedaan

hoe ik het interpreteerde: denim is super amerikaans natuurlijk, het silhouette geeft statue of liberty vibes en haar haar natural en bijna gevilt (kan ik dat zo zeggen? t zijn niet echt locks ‘nog’?) doet me denken aan kracht naar haar roots uitstralen aka de mensen die uncredited en gedwongen amerika hebben opgebouwd

17 likes

Ah dat wist ik niet! Ha jammer want zwangere cardi was in 2018(?) echt een van mijn favos.

Ik vond Megan Fox trouwens ook heel mooi :smiling_face_with_three_hearts:

Echt zin in alle best dressed foto’s :grinning::grinning::grinning::grinning:

1 like

Ik ben ook wel weer zo chauvinistisch dat ik het mooi vind dat er best wat Iris van Herpen creaties voorbij kwamen.

8 likes

Lupita never misses the assignment.
@bergamot uhu en die video in die kathedraal die opgenomen is daarvoor, echt prachtig!

4 likes

Het thema was ook American fashion. Doe een kledingstuk van een Amerikaanse ontwerper aan en klaar. Hopelijk volgend jaar een beter thema

Trouwens had graag gezien dat er iemand was die wat droeg van een Native American ontwerper.

4 likes

ja maar die chick is niet normaal, ik moet bijna huilen van haar jurken soms

dit soort dingen, dit kan toch niet joh
het is zo fucking etherisch

14 likes

Wow cool sommige lijken net vogels :heart:

3 likes

ja, ik ben hierin echt zwaar teleurgesteld

ik hoopte nog dat de jurk van Iman dat was, maar de ontwerper is kaukasich en overal waar ik googlede werd geen woord gerept over de jurk in verband met native americans. terwijl ik meteen dacht oh yes dit is een ode aan native americans en geïnspireerd op verentooien. echt heel erg jammer.

ik dacht miss alleen bij pharrel en wifey die nekversieringen te zien die native culture inspired zijn maar weet het niet zeker

3 likes