FF Boulevard #6

Ja dit is precies wat ik bedoelde. :face_vomiting:
@Vaiana of Tyra die in alle media besproken werd toen ze in een badpak niet het perfecte modellenfiguur had.

5 likes

Welnee kijk hij helpt Jessica Simpson!

https://perezhilton.com/jessica-simpson-body-shamed-mom-jeans-2009-open-book/

Ook zo raar, terwijl dit nog online staat gewoon

Oh ja hij deed altijd die lelijke paint tekeningen!

2 likes

Ja, piemels of witte stipjes onder de neus om te suggereren dat er drugsgebruik in het spel was. Echt om te kotsen.
Yvonne gaat heel rap die kant op

Hij heeft nu een family vlogger-kanaal zie ik! :neutral_face:

Pff ja en dat je dan op het strand lag en alleen maar bezig was dat je rollen bij je buik had enzo, zonder een idee te hebben dat dat ligt aan onnatuurlijk poseren en dat mensen er nu eenmaal zo uitzien.
Ik vind de insta van dana Mercer daarbij wel heel goed want die legt dat gewoon super duidelijk uit. Na 20 jaar :exploding_head:

3 likes

Dus in plaats van celebrities uitbuiten, buit hij nu z’n kinderen uit :clown_face:

4 likes

Ik kreeg bij die aankondiging ook het idee dat kourtney niet helemaal van tevoren op de hoogte was van die uitspraak :joy:

Ooh zo’n sympathieke man. Met oprecht enthousiasme zo’n spelletje presenteren is maar weinigen gegeven, maar hij kon het.

4 likes

Wow ik weet deze post nog ZO goed en dat ik dacht…oh fuck als dit dik is en je je hier blijkbaar voor moet schamen…

Aan de ene kant denk ik; bijzondere combinatie. Aan de andere kant ook wel weer een logische ofzo. (als het al waar is natuurlijk)

3 likes

Perez Hilton liep altijd te trollen en te fat shamen terwijl meneer zelf ook niet de slankste was. Dus vond hem altijd maar een eikel.

1 like

OMG OMG OMG NIKKIE WAS BIJ HET MET GALA
Wisten jullie dit??? Ik niet

Haar jurk :heart_eyes::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

En dit:

Love het

114 likes

Iman en Normani op het MET Gala :heart_eyes:

9 likes

normani en teyana op de vma’s :hot_face::hot_face::hot_face:

5 likes

Teyana is buiten categorie echt die vrouw :hot_face::hot_face:

7 likes

wat vond je van ri en rock :skull::skull:

en heb je het ‘achtergrondverhaal’ van lil nas x zn outfit gezien, heel nice vond ik

37 likes

Rih en Rocky vond ik meh, had veel beter verwacht. Haar alleen vind ik mooi, samen net niet.
Ergste koppel Bennifer!

Favorieten en ik zal waarschijnlijk aanvullen:

23 likes

Ik herkende Kim K. gewoon direct in dat pak. Maar wat een prachtige andere outfits waren er :star_struck:

4 likes

Ja wat was daarmee eigenlijk? Ze heeft op NYFW ook zo’n masker gedragen zoals Kanye deed naar aanloop van de release van Donda

1 like