FF Boulevard #6

Absoluut, ze gaat er denkt echt te lekker op.

1 like

Ik snap dat het hier niet om gaat maar hoe herkennen mensen haar? Ik zie gewoon een blonde meid met een mondkapje. En dan ook nog op Schiphol terwijl je mentaal bezig bent met je reis, niet alsof je op een terrasje zit

5 likes

Ik vond haar leuker toen ze Keet was. Want die kende ik destijds niet

69 likes

Je zal maar zo genieten van andermans ziekte.

5 likes

Wow echt niet oke dit! Zeker ook omdat die Sara geen BN’er is (okĂ© alsnog is dit een kwestie waarbij je iemand met rust moet laten).

:joy::joy::joy::heart:

1 like

Gewoon nooit oké om dit over wie of wat dan ook te suggereren. Ik kom zelf uit een gezin waar verslaving een rol heeft gespeeld en ik word hier echt verdrietig / boos van. Hou je bek gewoon, mafklapper.

8 likes

Yvonne moet zelf eens een poosje in rehab om van haar obsessies af te komen.
Wat een nare vrouw.

8 likes

En zoals wel eerder geeft ze niet thuis als er kritiek is. Voelt heel erg als Perez Hilton in de jaren 2000 die elke stap van Britney en Linsday onder een vergrootglas nam, geobsedeerd.

9 likes

Lekker bij de T, maar ze is dus ergens heen gegaan voor hulp. En dat je dan zo te kakken wordt gezet op social media, ughh :pensive: Laat haar gewoon met rust.

Ze maakte Koen K ook aan de lopende band belachelijk. Zij moet echt even een poosje ontzettend goed gaan nadenken over wat ze de wereld wil meegeven.
Ze lijkt totaal niet te beseffen dat ze het over mensen heeft.

4 likes

Haha hij tekende toen toch met Paint overal piemels op? Bij hun monden enzo? Echt super misogyn :joy: dat dat gewoon normaal en cool werd gevonden destijds

11 likes

Ja klopt

En 14 jarige ik zat dan van “hahHa echt een domme hoer lindsey Lohan”

25 likes

Haha ja ‘echt een slet’ um ok Bill

4 likes

Ja echt bizar hoeveel hij aan de beeldvorming van veel celebrities heeft bijgedragen. Bepaalde namen roepen bij mij nog steeds negatieve ideeën op puur door dat blog. Walgelijke kerel.

8 likes

Niet eens alleen hij

Intouch, people, al die bladen die week op week foto’s publiceerden van vrouwelijke sterren in bikini op het stand en dan de cellulitis en zwembandjes omcirkelden.

Onderbewust heb ik Scarlett Johansson altijd als ‘dik’ gezien door die foto’s (want had vergelijkbare benen als ik met cellulitis en was breder dan de hele dunne sterretjes).

6 likes

TMZ heeft hier ook nog steeds een handje van

4 likes

Ja, die hele pestcultuur werd toen compleet normaal gevonden. TMZ is ook zo’n vreselijk medium.

Perez maakte het er echt zijn levensmissie van om mensen als Lindsay Lohan, Britney, Tara Reid en Amanda Bynes volledig te ruïneren. En dat werd allemaal voor zoete koek genomen door “ons”.
Hij presenteert zichzelf tegenwoordig als een halve heilige, maar hij was echt de belichaming van een pestkop.

9 likes

Never forget Jessica Simpson die moddervet en een dikke varken was. Echt walgelijk als ik er over nadenk.

14 likes

TMZ doen ook al 15 jaar met de hele mannelijke redactie bijeen zitten en dat slurpen uit Starbucks bekers terwijl ze misogyne opmerkingen maken, wat Yvonne heel slecht nadoet.

afbeelding

7 likes