FF Boulevard #6

Hmmm, sorry als dit al voorbij is gekomen.

Ik volg altijd #boos van Tim hofman… nu was het laatst zo dat ze volgens mij bezig zijn met een opname over een talentenjacht… Ik volg ook altijd roddelpraat. Zij geven nu ook informatie over een talentenjacht … Er zou een ‘bepaalde coach’ van die talentenjacht aan kinderen hebben gezeten. ze spreken over iemand van 13 en iemand van 15…

1 like

Wordt de talentenjacht ook genoemd?

1 like

De aflevering van boos moet nog komen.
Roddelpraat doet een oproep aan de twee slachttoffers omdat zij dit naar buiten willen brengen met bewijs en omdat andere nieuwszenders dit blijkbaar niet doen…
Ook zingt een van de twee liedjes van Marco Borsato terwijl de ander de oproep doet.

Fawry heeft ook al gezegd dat dit waarschijnlijk over the voice gaat.
Zoveel andere talentenjachten zijn er niet meer toch?

Cancelled.

2 likes

Mijn gevoel zegt meteen Marco.

Kreeg altijd zo’n jakkie gevoel als hij jonge meiden wilde overtuigen bij hem in het team te komen. Dit is pure speculatie en nergens oo gebaseerd verder.

12 likes

Jennifer Lawrence is in verwachting.

49 likes

Jaaa zo leuk!

1 like

Hoe oud was Maan ook alweer toen ze meedeed? Daar gaan toch ook geruchten over?

3 likes

Pff krijgen we dan weer een avondshow waar die over zijn gevoelens gaat praten…

8 likes

Jaa maar voor hem was het ook allemaal niet makkelijk hoor! :woozy_face: :weary: :joy:

11 likes

Jaa klopt. Dat in combinatie met wat ze nu insinueren heb ik toch een sterk gevoel dat het toch wel waar zou zijn.

Britney Spears is verloofd zag ik op insta!
En het einde van het curatorschap komt ook steeds dichterbij, op 29 september is er weer een zitting

13 likes

Is Kourtney K nou toch zwanger? Zie dit bericht over de vma’s waar ze samen met Megan Fox een verkapte aankondiging doet.

Werd ook gepost door Kim K

Een future baby daddy ben je niet zwanger van toch? Gewoon als toekomstige optie misschien

6 likes

Das ook weer waar. Volgens mij trap ik gewoon in de Kardashian-val want ik heb het er toch weer over…

1 like

Ahw, François boulangé is overleden. :pensive:

6 likes

Wat jong ook nog… :pensive:

1 like

Bijzonder ook dat Yvonne geen chatberichten toestaat.

23 likes

Ik vind haar obsessie ook echt freaky vormen aannemen, zoals de dingen die ze zegt in die andere story’s, over dat ze elkaars foto pas na 24u hadden geliked en over wanneer hij zijn kind ophaalt. Houdt ze een logboek bij ofzo

45 likes