FF Boulevard #6

Ik vind het echt verschrikkelijk dat Johnny de Mol nu een eigen talkshow krijgt he. Wat een verderfelijke man

29 likes

Ach, gaat wel binnen 2 weken van de buis

1 like

Wauw dit zou fantastisch zijn! Ben wel bang voor een addertje onder het gras ofzo?

En Kylie Jenner is weer zwanger

13 likes

Oh dat zou zeker super zijn!

Ja he! Ik vraag me dan wel af wat er allemaal rondom die vader speelt, dat hij dit nu zelf oppert. Het lijkt in ieder geval alsof hij dit doet omdat er meer speelt en hij niet in de problemen wil komen. Maar ik hoop dat Britney gewoon zonder conservator verder kan en ook een eigen leven kan gaan opbouwen, dat is het belangrijkste!
Edit aha ik zie nu ook dit, dat is dus waarom hij er nu zo instaat waarschijnlijk. Dat legalteam (advocaat + attorney weet even niet of we dat in NL ook hebben) van Britney is wel echt :fire: :fire: :fire::


5 likes

Wow ik schrik van de insta story van Monique Westerberg ofzo. De moeder van André Hazes 3.
Wat heeft zij met zichzelf gedaan? Ook nep tanden?

Ja het lijkt alsof ze haar tanden en lippen heel lastig en onwennig beweegt op pratend beeld

3 likes

Jezus wat is die Fajah toch een dom stuk vreten.

2 likes

Misschien mondhoeken laten liften met botox of bovenlip beetje laten bijwerken met fillers. Ze heeft zo’n onnatuurlijke krul in de zijkant van haar mond

5 likes

Zeg dan wrooom :frowning:

1 like

Oh sorry, het was bij Boulevard dus dacht dat er wel meer zaten te kijken haha.

Ze is tegen de testsamenleving (ze is uiteraard geen wappie), want dat is symptoombestrijding. Er moet geïnvesteerd worden in de zorg, want we zien nu dat vaccinaties er niet voor zorgen dat je niet ziek kunt worden.

Oja en deze fantastische uitspraak: als Nederland onder water loopt, gaan we ook als eerste met de dijken aan de slag en niet bepalen welke Nederlander als eerste een zandzak krijgt.

6 likes

Nou Fajah, waarschijnlijk gaan we als de dijken doorbreken wél eerst zandzakken verdelen en daarna dus die dijken fixen. Aangezien je het niet kunt repareren als je hele land onderloopt. Slimpie

12 likes

Nee Fajah, niet Monique haha!
Er lopen twee onderwerpen door elkaar hier.

Oh haha, vond fajah toch al irritant. Ben blij dat Monique nog wat gezond verstand heeft, zal het even veranderen

1 like

Fajah plaatst nu stories dat het uit z’n verband getrokken is

Maar wat is er met haar wangen gebeurd!? (Filler) lijkt wel de plaaggeest van Bassie en Adriaan

1 like

Ik heb dus met Fajah wat anderen hier met Dennis Schouten hebben. Vind haar zo charismatisch en energiek, dat ik haar niet kan haten hoeveel stront er ook uit haar mond komt.

3 likes

Haha huh wie van hier vindt Dennis Schouten leuk dan??

24 likes

Opbiechttopic, misschien ook tekenend

https://www.forumfeminarum.nl/t/het-opbiechttopic-zonder-omg-reacties-6/23000/3004

2 likes

Ik :pleading_face:

3 likes

Nee alleen dat ze het zelf ook heeft gefilmd voor het geval dat zou gebeuren toch?
Want ze was op haar hoeden. (:laughing: )

Oh nee toch niet, een story later, had ik ff gemist. Morgen het hele verhaal!

4 likes