FF Boulevard #6

@Zemraluani gezien er ook mensen zijn die met droge ogen beweren dat de bestorming van het capitool door de planeet mars komt denk ik dat je wel goed zit met jouw uitleg en duiding van de gebeurtenissen aan de overkant van de plas :sweat_smile::rofl:

1 like

Lieke van Lexmond is op geen enkel gebied mijn meetlat.

Weet zeker dat ik ook beter kan acteren dan zij. Wat doet ze eigenlijk wel succesvol?

15 likes

Rijke vent trouwen?

Leuk om je binnenkort te zien in gtst! En natuurlijk een romkom, met Jan Kooiman of met Jim Bakkum?

3 likes

Het klinkt in het begin allemaal heel zweverig, maar het is eigenlijk juist boerenwijsheid

Aldus de zusjes

1 like

Heel eerlijk: ik heb de kalender het eerste jaar dat het werd uitgebracht gekocht. Toen ik dingen las als vandaag is het een goede dag voor een operatie heb ik de kalender midden januari alweer weggegooid. Stel je eens voor dat je na maanden wachten eindelijk geopereerd kan worden maar volgens de zusjes dit geen goede dag isā€¦
Wel goed verdienmodel natuurlijk.

5 likes

Haha wat absurd. Alsof je zoā€™n dag kunt kiezen idd. Ja met de LOA zeker?! Dit olijke duo leeft niet op dezelfde planeet als wij :last_quarter_moon_with_face:Niet alles is maakbaar, echt gevaarlijk dit

2 likes

Ik hoor het al. Wens mij succes
afbeelding

31 likes

Hahaha, is ze ons nu aan het trollen of heeft ze te diep in haar theeglaasje gekeken

47 likes

:exploding_head:

1 like

@11PM oh ja dit klinkt echt precies als boerenwijsheid

@Schaakmat

5 likes

Hahahahaha ik lig dubbel.
Lieke wet van de maan

6 likes

tenor

27 likes

Leip ik woon gewoon dichtbij Wet van de Maan, kan geen toeval zijn.

2 likes

Wow en ā€˜Liekeā€™ is Tsjetsjeens voor ā€˜extreem middelmatigā€™, ook geen toeval!

67 likes

Theeglaasje heeft ook 2 aaā€™s, let op jouw stemming komende dagen!

1 like

Ik heb juist heel erg het idee bij haar zus dat ze mede dankzij Lieke haar carriĆØre heeft op kunnen bouwen.

1 like

Ik liep stage bij Glamour 100 jaar geleden en toen werkte die zus -Jetteke- daar als stilist. Ontzettend onsympathiek en omhooggevallen type.

11 likes

Detailsā€¦:eyes:

4 likes

Op zich begrijpelijk natuurlijk, als een goochelaar daar even de show komt stelen op de redactie.

4 likes

Ja wat wil je weten? Gewoon een k*twijf šŸ„²

8 likes