FF Boulevard #6

Hebben jullie het “interview” gezien? Huilen van het lachen, echt.

Maar goed, we hadden het aan kunnen zien komen gezien onze Doutzen gisteren uitgenodigd was voor de lancering van hun nieuwe “Moon Calender”.

4 likes

nee @bergamot niet stoppen, drag race gifjes zijn van groot belang

2 likes

In der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.

2 likes

Je begrijpt dat ik dit moest googlen en kwam op een ingewikkelde blog terecht waardoor ik nu denk dat ik een gezel moet aannemen om op te leiden.

Und das Gesetz nur kann uns Freiheit geben

1 like

Ach ja ik dacht, wat dit forum nodig heeft is meer Goethe-citaten.

9 likes

Wat is er met ze dan? Iets over een moon calendar dat al jaren wordt verkocht?

Ben te lui om hun bizarre uitspraken te tikken

6 likes

Waaaar is Andre

4 likes

Nou beter toch. Eerst aan de zorg (en mij) steuntje in de rug geven. En nu opeens een samenwerking aangaan met dit.

3 likes

Hoe lang hield z’n relatie nou stand?

Rehab?

1 like

Bullshit heeft even reclame ingelast! Dus ik heb zo waarschijnlijk antwoord.

Edit: ze bouwen de spanning nog even op!

@Broodrooster
Nou pfoe wat zou het zijn, een half jaar?

1 like

Was het applaudisseren niet genoeg…Hieraan zie je hoe opportunistisch bepaalde bedrijven zijn

1 like

Hahaha jij volgt Yvonne en/of Fawry😂

1 like

Nu ik toch Mediacourant aan het spitten ben

2 likes

Nee ik kijk Boulevard :joy:

Hij zou in het ziekenhuis zijn!!! Met een paniekerige Rachel.

3 likes

Omgg dreetje vermist

Echt lullig maar ik kan echt niet wennen aan Luuk zonder bril. Hij ziet er een beetje uit alsof ie permanente hooikoorts heeft

16 likes

Oh maar echt. Ik dacht dat t aan mij lag. Keek het laatst weer na een tijdje en dacht dat ie op z’n minst net een dikke jankbui had gehad.

1 like

Ik zit een docu te kijken op discovery+ over de moord op Marianne Vaatstra, waarin ook Peter R veelvuldig aan het woord komt.

Het is echt bijna onwerkelijk om hem daar zo te zien zitten en te beseffen dat hij er nu ook niet meer is. En om dan te zien hoe hij tranen in zijn ogen krijgt als hij vertelt over het moment dat hij hoorde dat de dader is gevonden :pleading_face:

Edit: ik lees net dat hij in juni dit jaar heeft meegewerkt aan de docu, jeetje zeg…

19 likes

Luuk heeft gewoon echt een ‘brilhoofd’.

4 likes