FF Boulevard #6

Haha is jouw zus ook mijn zus? :joy:

Zeiden jullie dat ook? Maar zijn zoveel Milou, Philou, Marlou, Loulou haha

2 likes

Ah ik zocht nog een outfit voor mn kind voor castlefest/renessaince fair en ik hoef niet verder te zoeken :partying_face::sunglasses:

5 likes

Ik vind dit cute! In pastel en wit dan…
Niet deze verwassen kleuren

Ja ik vraag me ook af of dit een succes gaat worden. Denk dat ze richt op een veel te specifieke doelgroep die 1. Deze stijl leuk vind (is al niet heel groot denk ik) en 2. Die deze bedragen kunnen en willen neerleggen voor babykleding waar de baby zo weer uit is gegroeid. Lijkt me een kleine afzetmarkt.

Haha ja de naam van mijn zus zit hiertussen, maar die hebben we vroeger ook zo vaak Mamalou genoemd :joy:zij zelf trouwens ook, helemaal nu ze moeder is (cringe)

1 like

Haha dat is wel een beetje cringe ja. Ik weet nog dat mn ouders bij mij ook nog nadachten over de naam Mia. Dan had je mamalou en mamamia gehad. Lol. Uiteraard was dat niet de overweging voor die naam hoor. :joy:

1 like

Ze kleed Claire idd altijd wel heel leuk. Denk dat ze zelf best wat uitgeeft aan kinderkleding (of ze krijgt het spon, kan ook) maar vaak zijn kinderen dure kleding echt niet ‘waard’. Als ik zie hoevaak mijn nichtje haar nutella snor wel niet af veegt aan haar mouw voordat ik ook maar een snoetepoetser erover heen heb kunnen halen… gewoon zonde als ze dat doet aan aan jurkje van 90 euro. :sweat_smile:

Mijn zoontje (van 5) heeft wel dure kleding en eigenlijk nog nooit een zodanig vies gemaakt. Kan dus best wel meevallen allemaal. Maar 90 euro voor zo’n jurkje als hierboven zou ik zeker niet doen.

1 like

Daarbij witte reus wast alles schoon :woman_shrugging:

Deze hele webshop ademt middelmatige luxe trouwens.

4 likes

@moderators kan dit Bergamots titel worden, het keert terug in elke post

Edit: wow ninja’s

26 likes

Wow maar hoe moet dat nu met alle gifjes

4 likes

daar kan je gewoon mee stoppen? we wont get mad

Even over middelmatige luxe, ik denk dat veel hoge mate luxe net zo goedkoop en door dezelfde kinderhandjes gefabriceerd wordt als middelmatige luxe

13 likes

:joy: hardop gelachen

4 likes

Wat een arremoe

4 likes

Nachtmerrie materiaal

1 like

Ik geloof er niks van dat de originele merknamen nog ingenaaid zitten.

En dat ze een oubollige smaak heeft zagen we ook al toen ze ging shoppen voor de nieuwe babykamer. Wat een wanstaltige dingen had ze daar uitgezocht.

1 like

Typische geval van imagoschade zoveel mogelijk inperken

28 likes

“”interview””

5 likes

Denk dat je daar gelijk in hebt. In de video heeft ze het over toffe merken, maar op haar hele website staat geen ene merknaam :sweat_smile:

Maxime’s volgende project wordt vast een kinderboek “schrijven”. Nu haar beide ouders ook een boek hebben uitgebracht kan zij vast niet achterblijven.